mild..... 1 puntje voor de moeite...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe idd....al weet ik niet zeker of mebuurvrouw al een beurt heeft gehad![]()
schimpsgewijs :-)quote:
Het wachten is op de jury. Pas als alle nachtelijke akties zijn beloond met duizenden minpunten kan er sprake zijn van hervatting. Tot die tijdquote:
zou ik ook zeggen...quote:
voorlopig ligt het spel mooi lam tot 22:00quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het wachten is op de jury. Pas als alle nachtelijke akties zijn beloond met duizenden minpunten kan er sprake zijn van hervatting. Tot die tijdde hatelijke groeten !
Ik heb de wind er goed onder! Dat doet me deugd!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorlopig ligt het spel mooi lam tot 22:00![]()
![]()
Heeft ie je weer eens uitgehoond tot het snot uit je oren kwam?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef demins het volgende:
Bommie, suffe Uteregrukker, je was vannacht geweldig!![]()
!!!! DUOSCHIMP !!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:55 schreef demins het volgende:
Bommie, suffe Uteregrukker, je was vannacht geweldig!![]()
Daar ga jij niet over, hoogmoedige, wie denk je in vredesnaam dat jouw teksten zou willen gebruiken? Andermans teksten gebruiken is toch jouw stiel!quote:
Zeg. amechtige graftak, zelfbenoemde megaregelnicht, rot ff lekker terug je kist in, neem een gifpil en verschrompel naar je originele vorm, lintworm.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:23 schreef demins het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over, hoogmoedige, wie denk je in vredesnaam dat jouw teksten zou willen gebruiken? Andermans teksten gebruiken is toch jouw stiel!
DIT IS JE TWEEDE OFFICIELE WAARSCHUWING!
Veel gekker hoef je het echt niet te maken om bij de derde waarschuwing de kleedkamer op te kunnen zoeken!
Oeps, vergeten dat je altijd in je blote kont loopt...
Heeeel eventjes online. En dan zie ik dus dat de grootste debiel van het spel ons debiel noemtquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:24 schreef Ice_rulez het volgende:
M-en-A zijn allebei debiel.
Zeg smurfding hou je bakkes es ff... Zo ga je niet om met een eerste klas bitch...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:06 schreef demins het volgende:
ChantalC, laffe sufkut dat je daar bent, een beetje er tussen uit knijpen, zogenaamd omdat een andere kaktrut uit het BBhuis moet. Verzuurde nachtzuster! En dat allemaal terwijl je zo VERLIEFD OP MIJ BENT! Is het de identiteitscrisis, die je nou al aan je 38e bitchclaim heeft gebracht? ALLE 38 TEVERGEEFS!! mag ik daar aan toevoegen! Je bent geen bitch en je zal het ook never nooit niet worden ook, om dat in te zien hoef je geen psychologie te hebben gestudeerd, zoals Roel. Je bent gewoon een lief hertje, dat met haar reebruine ogen Demins aankijkt, en zucht, zucht! Geef het toch gewoon toe, je glijdt op mij als een paling in een emmer snot, als Carl Verheyen op het ijs van Heerenveen, als een zuiger in een pomperstang, GODVERDOMME, IK BEN ER HELEMAAL KLAAR VOOR! Bend over and spread them!
THE BITCH IS BACK!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg smurfding hou je bakkes es ff... Zo ga je niet om met een eerste klas bitch...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
THE BITCH IS BACK!!!![]()
![]()
![]()
Goede avatar!![]()
Nog 5 klassen en je mag doorstuderen! Welke richting? Bitch?Zou ik niet doen...
Verander je ondertitel in "Brugbitch"!
Een goed dramatisch afscheid is nog niet zo makkelijk als je dacht is het wel? Iedereen lacht hier een beetje schamper naar scanman, maar die heeft na al die jaren oefenen wél door hoe het moet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:08 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg smurfding hou je bakkes es ff... Zo ga je niet om met een eerste klas bitch...![]()
![]()
Ik zag zojuist dat er een wederom een initiatief is om hem over de streep te trekken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een goed dramatisch afscheid is nog niet zo makkelijk als je dacht is het wel? Iedereen lacht hier een beetje schamper naar scanman, maar die heeft na al die jaren oefenen wél door hoe het moet.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:49 schreef demins het volgende:
En dat brengt ons tot een nieuwer Boek der Regelen!
Het Schimpenspel
1. Het spel loopt dagelijks van 22.00 uur tot 21.59 uur de volgende dag. Dit noemen we een speldag.
2. Vanaf 22.00 uur mag je één of meerdere personen uit de lijst, die op die speldag nog niet of al wel beschimpt zijn, beschimpen. Hierbij is een motivatie niet toegestaan!
3. Zodra iemand beschimpt is mag diegene de beschimping waarderen met een geheel getal tussen 1 en 10 (1 en 10 beide inbegrepen). Al naargelang de mate waarin de beschimpte zich gekwetst voelt door de beschimping. Hierbij is echter wel een duidelijke en overtuigende motivatie verplicht!
4. De toegekende waardering gaat als puntenaantal zowel naar de beschimper als naar de beschimpte.
5. Om te voorkomen dat er gelijktijdig twee personen uit de lijst worden beschimpt dient een beschimping voorafgegaan te worden door de mededeling “ik ga beschimpen”.
6. De speler met het hoogste puntenaantal na afloop van de laatste BB2005 uitzending maakt goede kans te winnen.
7. Over details en eventuele aanvullingen wordt ad hoc beslist door de wedstrijdleiding, Demins (wedstrijdleider) en Jappie (honorair jurylid met uitgebreide bevoegdheid).
Wat een klotespel zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Jappie het volgende:
Toegevoegde beschimpspelinfo!!
![]()
schimpces![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |