Zoek 'm op, neuk hem suf.quote:
Ik kan even niet neuken, okayquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoek 'm op, neuk hem suf.
Eigen initiatief kan ook hoor.
Ö... vandaar die PI van die post.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zeg, kan het Scouting-subforum ook terug komen?
Dat was '99, dat kun jij heul niet wetenquote:
En wie was de mod dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Daarom weet ik het ook
Jammer dat het maar 1 week open was
![]()
Beertje66 (Maarten) meen ik... Klopt dat? Of was dat alleen de initiatiefnemer?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:31 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel een padvinder. Ook goed?
jij was toch leraarquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:31 schreef Roellio het volgende:
Ik ben wel een padvinder. Ook goed?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Beertje66 (Maarten) meen ik... Klopt dat? Of was dat alleen de initiatiefnemer?
Om t maar eens op zijn Twents te zeggen:quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ja. En ik geef leiding bij een scouting-vereniging.
Jezus, wat een kansloze smileyquote:
Ow, zeur niet!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jezus, wat een kansloze smiley
Slip? Paal? Steek?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Pool het volgende:
Bupa, ik wil graag een driedubbele slippaalsteekmastworpknoop gebruiken om mezelf op te hangen. Kun die even voor me leggen?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:24 schreef Pool het volgende:
Bupa, ik wil graag een driedubbele slippaalsteekmastworpknoop gebruiken om mezelf op te hangen. Kun die even voor me leggen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu nog een padvinders-smiley.
En hij is nog lelijk ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jezus, wat een kansloze smiley
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |