quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Naat zit zichzelf weer te vingeren![]()
In d'r neus.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Gadverdamme, ik kijk op de streams zit ze heel uitgebreid in haar neus te peuteren en op te vreten..Wat een verschrikkelijk typetje zegquote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef HellFreez het volgende:
Nah.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
blij dat ik het gevraagd heb, vroeg het me al een poos af, maar durfde niet zo...![]()
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd???quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef svann het volgende:
Roel heeft een earlgrey jointje gedraaid.
Dat komt uit beertjes foute woorden boekquote:Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Vraag dat maar beter aan het liefdesbeertje![]()
Nee, ik vond Tatum ook een dom wichtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso geen smaak.
kwisutniesogoed... maar nee, hij beet niet.quote:
Ja? Op te eten? Daar zouden ze celstraf op moeten zetten. Zó vreselijk smerig, ik snap niet dat mensen hun snot opeten.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef essie05 het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik kijk op de streams zit ze heel uitgebreid in haar neus te peuteren en op te vreten..Wat een verschrikkelijk typetje zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |