quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:29 schreef Meppo het volgende:
JAAAH![]()
Mijn 100ste postWat zal ik er inzetten
![]()
En in deze post moeten zeker toffe gozers komen:
[afbeelding]
tof![]()
[afbeelding]
Ok... allebij tof.. maar toch.. die hond maakt het![]()
[afbeelding]
Ja ja...![]()
Taart
RaymanNL
En alle anders lieve mensen
![]()
En om het af te leren
[afbeelding]
![]()
Hey een vriend van me is jarig.quote:
quote:
En nu zouden we jaloers moeten worden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Aww wil je hier op de 360 komen gamen?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
En nu zouden we jaloers moeten worden?![]()
Ik heb eerder medelijden met je
ik over mooie vrouwen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:44 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb vannacht over Mario & Luigi gedroomd
Omdat hij een MS hater is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Waarom haat je de 360 zo, als je een echte gamer bent dan koop je gewoon alle drie de consoles
.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat hij een MS hater is.
Hij heeft liever een MAC console zodat hij progammas kan uninstaleren door ze te slepen naar het prullenbak icoontje!
Jaloers? Werk er eens een half uurtje op, en je ziet het licht. bill gates is niet heilig ofzo, Steve Jobs welquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij heeft liever een MAC console zodat hij progammas kan uninstaleren door ze te slepen naar het prullenbak icoontje!
Ik haat hem niet, ik snap alleen heel die fucking hype niet. Ik zie de pluspunten aan dat ding niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]. Waarom haat je de 360 zo, als je een echte gamer bent dan koop je gewoon alle drie de consoles
.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgenmiddag![]()
Gisteravond was zeer geslaagd. Alleen ik moest wel naar huis lopen, trapper van een stapfiets afgevallen. En toen ik thuis kwam lekker 2x kramp in mijn been gehad.. Zeg maar zo, pijn is fijn.
Maar ik leef nog en nu ga ik gamen bij een vriendin van me!
hahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
.
Gast wat doe je zielig man, als je zelf het verschil niet ziet tussen hoe er nu gewoon gepost wordt in het Revolution topic en hoe het er soms aan toe gaat in het Xbox 360 topic ligt dat echt niet aan andere GAM users. Ik weet dat het soms ook wel in de Revolution topics gebeurt, maar daar reageren wij precies hetzelfde op.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, ik snap alleen heel die fucking hype niet. Ik zie de pluspunten aan dat ding niet.
Als iemand dit doet in het Revolution topic, dan is hij realist, als iemand dit zegt over de 360, dan is hij een stomme fanboy...
Dit zegt wel wat over het niveau van sommige users hier in GAM...
Dat is mijn punt, iedereen moet gewoon lief zijn voor elkaar.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef Thomper het volgende:
Ho!
Als jullie niet onmiddelijk lief gaan doen, stop ik de ijstaart weer terug in de vriezer en is er vanavond geen Sesamstraat voor jullie. Dan gaan we gewoon vroeg naar bed, ja!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef Thomper het volgende:
Ho!
Als jullie niet onmiddelijk lief gaan doen, stop ik de ijstaart weer terug in de vriezer en is er vanavond geen Sesamstraat voor jullie. Dan gaan we gewoon vroeg naar bed, ja!
Dan stel ik de volgende wijzigingen voor:quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is mijn punt, iedereen moet gewoon lief zijn voor elkaar.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gast wat doe je zielig liev man, als je zelf het verschil niet ziet tussen hoe er nu gewoon gepost wordt in het Revolution topic en hoe het er soms aan toe gaat in het Xbox 360 topic ligt dat echt niet aan andere GAM usersgebruikers. Ik weet dat het soms ook wel in de Revolution topics gebeurt, maar daar reageren wij precies hetzelfde op.
En dat je graag met een MAC werkt weten we nu ook wel, laat Windows gebruikers nou eens met rust geef Windows gebruikers een kusje, je zuigopmerkingen geweldig commentaar worden irritant wordt constant beter.
Schattigquote:Ik wil PSP
Want het is inderdaad zo'n retegeil ding. Mooi, zwart, clean, helder, groot, lekker, mooi, mooi. Oh, en had ik mooi al gezegd? De DS kan dan nog zo'n tof ding zijn, maar de designbokaal gaat zonder twijfel naar Sony. Daarnaast: een eerste speelervaring op het ding bij de Intertoys voelde ook geweldig, en ik wil hem nu toch wel in mijn bezit hebben. Gelukkig heeft Fok!Games een prijsvraag voor het hebbedingetje, dus ik ga zeker meedoen. En nu maar hopen dat ik win, want ik heb óók al twee games (Lumines + Wipe-Out) gewonnen.
*kwijl*
Je grote maat Gamedemon begon er anders mee... Of heb je dat over het hoofd gezien?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Gast wat doe je zielig man, als je zelf het verschil niet ziet tussen hoe er nu gewoon gepost wordt in het Revolution topic en hoe het er soms aan toe gaat in het Xbox 360 topic ligt dat echt niet aan andere GAM users. Ik weet dat het soms ook wel in de Revolution topics gebeurt, maar daar reageren wij precies hetzelfde op.
En dat je graag met een MAC werkt weten we nu ook wel, laat Windows gebruikers nou eens met rust, je zuigopmerkingen worden irritant.
Dat zag ik ook, maar in jouw post zat zoveel agressie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je grote maat Gamedemon begon er anders mee... Of heb je dat over het hoofd gezien?
En daarnaast, het maakt niet hoe of ik nou aardig of niet tegen GD doet, hij komt altijd wel met kutopmerkingen. Dat heb ik dus opgegeven.
Nu lief zijn
Ja, omdat hij gisteren op IRC ook al zo bezig was...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar in jouw post zat zoveel agressie.![]()
Het ging overigens niet alleen over deze post, je was al een tijdje bezig.
Maar iedereen is nu toch weer lief.
Ik heb niks te doen vanavond, maak mij even blauw dan neem ik het modden wel over.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef peristilius het volgende:
Bier in mijn hand.
Vanavond leuk feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |