Rotterdamquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alles buiten Holland Rijnmond is gewoon kut.
Hier nog iemand die zwaar pissed isquote:Op zondag 11 december 2005 17:59 schreef Laniboekje het volgende:
Blagh.. ik ben dood, te druk (maar wel leuk) weekend gehad. En dan verliest PSV ook nog eens![]()
Den Haagquote:
FC GRONINGEN, KWALITEISUSERSCLUBquote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef inkie1010 het volgende:
Ach joh de volgende keer dan wint psv gewoon weer.
Nee, vind het echt een rotstad. Maar ja ieder zo zijn voorkeur.quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Khadgar het volgende:
Bek hauwe ovah de haag!
quote:Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef Khadgar het volgende:
Bek hauwe ovah de haag!
quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Tomasso het volgende:
ROY BOCKED ME OP MSN!![]()
copyright Thomper.
quote:Op maandag 12 december 2005 08:21 schreef speknek het volgende:
Utereg, me statsie daar gebeurt van allehand
't bruis an alle kant, in 't hartjie van 't land
de Sterrewijk, 't Houtplein en 't lange Rosedaal
Utereg, 't mooist van allemaal
quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef HomerJ het volgende:
Heerlijk weekend, zelf gewonnen, PSV verloren, Ajax gewonnen alleen nu weer school
*squirt*quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Laniboekje het volgende:
PSV verloren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 12 december 2005 13:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ik doe mee aan de PoP prijsvraag, ik weet het antwoord
Het is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie !
Ik heb geen zin om te beginnen met het project hier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Geef de vergelijking eens?quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef speknek het volgende:
Ik moet wat vragen sterrenkunde maken, maar ik kan er geen reet van.
Aan de ene kant van de vergelijking staat iets in km/s, in de ander m^3/s^2. Geen idee wat er dan uitkomt..
Ik ook, nu ga ik me eigen toets nakijkenquote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Bernie !
Ik heb geen zin om te beginnen met het project hier.
Moet je dat blijven herhalenquote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, nu ga ik me eigen toets nakijken
Sorry roy, dat ik je zaterdag verslagen heb met MarioKart
Als mijn internetverbinding het thuis weer fatsoenlijk doet, doen we het potje nog wel een keer over
quote:Op maandag 12 december 2005 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat de wifistick alleen bij mn ouders werkt.
Zelfs jij krijgt m hier niet aan de praat hoorquote:
Royquote:Op maandag 12 december 2005 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je dat blijven herhalenLul!
Ik kan alleen in het weekend online he... Omdat de wifistick alleen bij mn ouders werkt.
Nou, in mn dromen komt het elke keer terug...quote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy
het was de eerste keer dat ik het zei
Ik heb het niet herhaald
ohwquote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, in mn dromen komt het elke keer terug...
Bernie heeft je verslagen...
BERNIE HEEFT JE VERSLAGEN...
BERNIE HEEFT JE VERSLAHAHAHAHAGEN!!!
Hey douwequote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef mordradead het volgende:
hoi piepelepoi, ik ga weg van mijn computer omdat ik honger heb... tot zo
Wat heb je met je computer gedaan dat je geeneens een wifi dongle kan installeren...quote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs jij krijgt m hier niet aan de praat hoor![]()
Nintendo wil automatisch de instellingen instellen, en dat werkt dan niet aangezien ons netwerk handmatige instellingen nodig heeft voor een aantal zaken. We zitten met een DHCP netwerk dat inbelt via PPPoE. En dat soort shit.quote:Op maandag 12 december 2005 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat heb je met je computer gedaan dat je geeneens een wifi dongle kan installeren...
Wat een kut stick, geen wonder dat die 1% bij je review stondquote:Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gedeeltelijk wel dusMaar doordat de stick alles automatisch wil doen (en er nergens ook maar iets handmatig ingesteld kan worden) werkt hij dus niet hier. Das jammer, maar helaas. Ik ga wel een keer een draadloos netwerk instellen
In de meeste gevallen zal het niets uitmaken. iedereen met 'gewoon' internet zal geen problemen hebben. Maar ik dus welquote:Op maandag 12 december 2005 14:27 schreef Tain het volgende:
Maar wel slecht dat je niks handmatig kan instellen
AAAHHH gutquote:Op maandag 12 december 2005 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zal het niets uitmaken. iedereen met 'gewoon' internet zal geen problemen hebben. Maar ik dus wel
Hoe heb je dat precies gedaan, en hoe duur was het?quote:Op maandag 12 december 2005 14:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAHHH gut
naja, ik ga altijd online met me Sitecom wl115 kaartje
Werkt perfect
als me pa aan het fifaen is, kan ik mooi met me DS online
het kaartje was 20-30 euro, kaartje in de PC gedonderd, wat software op de PC gegooit, en hup, me WLL 115 kaartje is veranderd in een accespointquote:Op maandag 12 december 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe heb je dat precies gedaan, en hoe duur was het?
Stuur die doc eens naar mn @fok.nl email? roy@fokquote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het kaartje was 20-30 euro, kaartje in de PC gedonderd, wat software op de PC gegooit, en hup, me WLL 115 kaartje is veranderd in een accespointZodra de PC aanstaat, kan ik online, zonder dat ik iets op hoef te starten
![]()
Straling
Ik heb thuis wel een preciesere beschrijving in een .doc document. je kunt ook niet alle PCI kaartjes er voor gebruiken
DSgamer werkt hier op school nietquote:Op maandag 12 december 2005 14:53 schreef RaymanNL het volgende:
wacht, ik heb het van het forum van DSgamer, ik zal daar is ff zoeken naar het topic
DS-Gamer.quote:Op maandag 12 december 2005 14:53 schreef RaymanNL het volgende:
wacht, ik heb het van het forum van DSgamer, ik zal daar is ff zoeken naar het topic
DS-Gamer.quote:Op maandag 12 december 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DSgamer werkt hier op school niet![]()
kan je dat drinken en zit er alcohol in?quote:Op maandag 12 december 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DSgamer werkt hier op school niet![]()
Goeiemiddag Chantyquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
GOFTER@&*^%&**@&*%&(@$)&!@*&$*
Komt eerst dat tyfus Mihosnet zeiken over dat ik nog een domeinnaam moet betalen (pleur toch op met je 3 maanden opzegtermijn waarvan ze niet eens een mailtje sturen van te voren) en dan kan ik ook GVD niet inloggen op dat graf-mijnpostbank omdat mijn inlogcodes het ineens niet meer doen gofter
EN IK WACHT AL 3 WEKEN OP M'N NIEUWE PINPAS @&*^%&*^#
Kudtzooi
quote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
Komt eerst dat tyfus Mihosnet zeiken over dat ik nog een domeinnaam moet betalen (pleur toch op met je 3 maanden opzegtermijn waarvan ze niet eens een mailtje sturen van te voren) en dan kan ik ook GVD niet inloggen op dat graf-mijnpostbank omdat mijn inlogcodes het ineens niet meer doen gofter
Kudtzooi
Feyenoord heeft van psv gewonnenquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
Kudtzooi
quote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
Komt eerst dat tyfus schattige Mihosnet zeiken over dat ik nog een domeinnaam moet betalen (pleur toch op loop toch naar de pomp met je 3 maanden opzegtermijn waarvan ze niet eens een mailtje sturen van te voren) en dan kan ik ook GVD potverdriedaalders niet inloggen op dat graf hemelse-mijnpostbank omdat mijn inlogcodes het ineens niet meer doen gofter Gover!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KudtzooiIk houd van Thomper!
quote:Op maandag 12 december 2005 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
Feyenoord heeft van psv gewonnen
Awwwquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef Chanty87 het volgende:
Kudtzooi
Doe dat vooral.quote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef Chanty87 het volgende:
Ik ga maar even appelsap drinken.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef Chanty87 het volgende:
Ja tering apenbilletjes, dat domeinnaam gebruik ik allang niet meer, krijg ik in september ineens zo'n factuur op de mat terwijl ik het niet eens wil verlengen verdomme opgehoopte wasstapel! (Combell belde tenminste om te vragen; Combell is lief) en dan NU een mail sturen dat ik nog 14,88 moet overmaken voor 20 demeber. Jaa pleur even gauw op loop dan snel even naar de pomp. En die graf HemelsePostbanksite moet gofterdomme Gover (die is niet dom- red.) werken
(nu moet ik weer een fokking groot internetforum week wachten totdat ik nieuwe inlogcodes krijg)
Ik ga maar even appelsap lid worden van DS-Gamer drinken.
Je zeurt wel een beetje...quote:Op maandag 12 december 2005 17:05 schreef Chanty87 het volgende:
Ja tering, dat domeinnaam gebruik ik allang niet meer, krijg ik in september ineens zo'n factuur op de mat terwijl ik het niet eens wil verlengen verdomme (Combell belde tenminste om te vragen; Combell is lief) en dan NU een mail sturen dat ik nog 14,88 moet overmaken voor 20 demeber. Jaa pleur even gauw op. En die grafPostbanksite moet gofterdomme werken(nu moet ik weer een fokking week wachten totdat ik nieuwe inlogcodes krijg)
Ik ga maar even appelsap drinken.
Ik wil hem laten forwarden naar PSV.nl. Kan dat?quote:Op maandag 12 december 2005 17:08 schreef Tomasso het volgende:
Bedankt trouwens Chanty, dit helpt me eraan herinneren dat ik ook nog moet opzeggen van www.Tim-Vincken.nl .
Wil je hem overnemen?
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 17:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik wil hem laten forwarden naar PSV.nl. Kan dat?
SHOW ME THE WAY TO AMARILLOquote:Thomper/Thomas [ Friend Code: 266348 236028] zegt:
Thomas' zeer flexe WinAmp is nu bezig met het draaien van Amarillo ( remix ) - Albert West
Thomper/Thomas [ Friend Code: 266348 236028] zegt:
SJALALALALAALALA
SJALALALAALALALALALAALAA
SJAAALAALALALALALALAALALALALALAALALAAL
Zeurende vrouwen.quote:
Mooi.quote:
Kijk Chanty, zo moet het. Lanikoekje is altijd positiefquote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
'Lo allemaal, ik ben er ook weer![]()
Chanty.. alles goed?Sorry, ik mag je niet pesten. Vervelend dat alles (#()#@@ gaat.
Halloquote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
Chanty.. alles goed?Sorry, ik mag je niet pesten. Vervelend dat alles (#()#@@ gaat.
Jamaar ik ben een beetje een pessimist. Soms. En ik heb het nogal vaak dat alles wat tegenzit in één keer over me heen komt, dus ja.quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk Chanty, zo moet het. Lanikoekje is altijd positief![]()
Niet te snel roepen he!quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laniiiquote:Op maandag 12 december 2005 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
Boeren onder elkaar he...quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zielepootquote:Op maandag 12 december 2005 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jamaar ik ben een beetje een pessimist. Soms. En ik heb het nogal vaak dat alles wat tegenzit in één keer over me heen komt, dus ja.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zelfs de systeembeheerder was OK![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Laniii![]()
(Roy; you're not helping here...)
hier helpt maar 1 ding tegen, gerst en hop extracten o nee... dat zijn 2 dingen + ethanolquote:Op maandag 12 december 2005 17:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jamaar ik ben een beetje een pessimist. Soms. En ik heb het nogal vaak dat alles wat tegenzit in één keer over me heen komt, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |