Bier verdooftquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:48 schreef capibar het volgende:
wha ik ben net thuis en nu heb ik neusverkpoudenheidbranderig
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef mordradead het volgende:
nee bier
WIJ ZITTEN LEKKER IN EEN MSN GESPREKE BEWHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAA
JAH BWHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef mordradead het volgende:
nee bier
WIJ ZITTEN LEKKER IN EEN MSN GESPREKE BEWHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAA
Hehehe, geen van allenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef mordradead het volgende:
kom er ook bij... .tenminste, als een van die baggerusers jou in de msn lijst heeft
Chanty vroeg of ze mij toe mocht voegen, ik zei: "neen tenzij jij 33 gegronde redenen hebt" maar toen ze zei dat ik een uberkwaliteitsuser was was het ook wel goedquote:
Wat leuk dat Chanty jou in haar lijst heeft!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Chanty vroeg of ze mij toe mocht voegen, ik zei: "neen tenzij jij 33 gegronde redenen hebt" maar toen ze zei dat ik een uberkwaliteitsuser was was het ook wel goed
dat lijkt mij niet neequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat leuk dat Chanty jou in haar lijst heeft!
Mijn lijst zou al jouw kwaliteit niet aankunnen vrees ik..
ik kan er niks aan doen... zo vaak heb ik erover gedroomd om een baggeruser te zijn maar het wil maar steeds niet lukkenquote:
Ik ben teleurgesteld in je ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen... zo vaak heb ik erover gedroomd om een baggeruser te zijn maar het wil maar steeds niet lukken
neem veel bruine boterhammen met kaasquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
WhaaaChaos, crisis in de zaal. Net thuis van werk, was draait, eten in de oven en ik moet over 3 kwartier alweer weg
Voor de was hoef je niet thuis te blijven toch? Als het klaar is, dan stopt het gewoon. En eten kun je toch wel in 45 min. opeten? Ben je trouwens bij Tiesto op de foto geweest?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
WhaaaChaos, crisis in de zaal. Net thuis van werk, was draait, eten in de oven en ik moet over 3 kwartier alweer weg
"wat heb ik vandaag weer lekker gestampt zeg" aldus Laniboekjequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hardstyle is gaaf! Vanavond en morgenavond weer stampen in Breda![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
"wat heb ik vandaag weer lekker gestampt zeg" aldus Laniboekje
[afbeelding]
na een week stampen:
[afbeelding]
Bahahaha! Neeeeee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef mordradead het volgende:
heb jij oko van die leuke kistjes met witte veters onder je legerbroek en lonsdale shirt?
ik ken er ook een, zit bij mij in de klas.... laatst reden we in zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bahahaha! Neeeeee.
Hardstyle is nog geen Hardcore hoor. Alhoewel ik vanavond en morgen wel weer veel van die gasten + meiden ga zien, altijd komisch.
Ik ken er wel een paar overigens![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken er ook een, zit bij mij in de klas.... laatst reden we in zijn
[afbeelding]
naar de
[afbeelding]
en toen wij uitstapten vroeger een paar koters aan die jongen: "he, ben jij een....
[afbeelding]
toen zei hij
JAZEKERS
Thnxquote:
Je zit vol met kwaliteit.. zelfs met kwalitatieve avonturenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:09 schreef mordradead het volgende:
wat een avonturen he
hoi, ik feliciteer je niet maar ik wil je wel gratulieren met je nieuwe leeftijdquote:
Naja, ik ga naar mn ouders voor het weekend, dan moet de was wel nog opgehangen wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor de was hoef je niet thuis te blijven toch? Als het klaar is, dan stopt het gewoon. En eten kun je toch wel in 45 min. opeten? Ben je trouwens bij Tiesto op de foto geweest?
Ik zie nu allerlei foto's op PF. Zag er top uit!
Waaaaaaaaat? Das een kant die ik nog helemaal niet ken van jequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hardstyle is gaaf! Vanavond en morgenavond weer stampen in Breda![]()
en dat na al die trouwe jaren van msn gesprekkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat? Das een kant die ik nog helemaal niet ken van je![]()
Heerlijk! Ga je ook weleens naar grote feesten als Mystery Land ofzo?
Zoveel heb ik dr helemaal nog niet gesproken eigenlijk op MSNquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dat na al die trouwe jaren van msn gesprekken
Ik voegde hem gewoon toequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat leuk dat Chanty jou in haar lijst heeft!
Mijn lijst zou al jouw kwaliteit niet aankunnen vrees ik..
Ik heb Lani wel in m'n lijstquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:33 schreef mordradead het volgende:
kom er ook bij... .tenminste, als een van die baggerusers jou in de msn lijst heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |