Die angel was er na het vertrek van Chantal en Rob al uit, hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef ART het volgende:
Dido eruit is een zeer domme zet van BB. Heeft de angel uit de laatste weken gehaald.
Van welke planeet kom jij? Ingrid was niet genomineerd. En o ja, wat heeft de regie hier in godsnaam mee te maken. Zoek eens op wat dat betekent: 'regie'quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:10 schreef jalla het volgende:
en nu ik hier toch ben
een vraag aan de regie /redaktie van bb
hoe kunnen jullie nu dido naar huis sturen en ingrid erin houden?
is dat een vlaag van verstandsverbijstering geweest?
Eens, maar ze hebben nu echt de laatste restjes eruit gepullukt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die angel was er na het vertrek van Chantal en Rob al uit, hoor.
Ik wel, het is veel saaier zonder Dido. Gelukkig dat Roel en Joost nog goede gesprekken hebben, anders zou ik echt niet meer kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:06 schreef BB5kijker het volgende:
Dag Dido, ik heb jou nog geen seconde gemist, net als Rob.
Nee hoor, dat is Dido niet, want Roel zit nog in het huis en dat is de enige die ik dat haar aan zie doen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:28 schreef bhs het volgende:
OH MY GOD!?!?!
Dat is toch niet... toch niet...
[afbeelding]
DIDOOOO!?!?!
Died terug in het huis?
[afbeelding]
Ingrid's "Sick Brother" idee slaat aan...?
Doet me aan deze denken:quote:
Welnee, die doos lag alleen maar te gapen en te slapen, al dan niet verstrengeld met haar knuffelhondje. Niet dat in de rest zoveel pit zit, behalve misschien Joost, maar het entertainment kwam iig al weken niet meer van Dido.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef ART het volgende:
Dido eruit is een zeer domme zet van BB. Heeft de angel uit de laatste weken gehaald.
Ik zou zeggen, ga begin jan eens een aantal verzorgings tehuizen af in Heemstede... grote kans dat ze daar in een mooi wit pakje rondhuppelt!quote:Op woensdag 14 december 2005 07:35 schreef klootje het volgende:
Heeft iemand Dido al geboont?Al is het maar om Roel .de kale poedel over de zeik te krijgen?Ik wil wel!Zij is mij type qua uiterlijk,niet qua karakter maar ik kan dat veranderen met een paar gerichte tikken,Dido ,ik ben echt een ghettoboy,een lowlife alcoholistjunk,ik ben niet nep zoals Roel''Ik haal me broer erbij"kale poedel,ik ben echt ghetto zonder pappie of mammie,ik zou iemand vermoorden voor je als je niet zo frigide was;hahaha wat een wereldvreemd mietje,die had je goed bij ze pikkie.''Ik hoop dat ie wint,maar niet heus '' en dat jullie nog lang en gelukkig mogen leven in Aerdenhout,not.
Als ze bijgelezen is op Fok! denk ik dat dat witte pakje snel een dwangbuis zal worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:52 schreef Bocaj het volgende:
Ik zou zeggen, ga begin jan eens een aantal verzorgings tehuizen af in Heemstede... grote kans dat ze daar in een mooi wit pakje rondhuppelt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |