lol, jij ook al ?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:09 schreef Cynix ® het volgende:
Lekker avondje.
Eigenlijk best triest dat ik hier van opknap.
Manu82 krijgt het zwaar de komende weekquote:Op donderdag 8 december 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
Lieske blijft lekker phu phu phu
de finale verliezen vind ik ook een stuk leuker voor haar...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:09 schreef regenworm het volgende:
Lieske blijft lekker phu phu phu
Zwarte band in pijpen.. ik zei het toch: vanavond bij Roelquote:Op donderdag 8 december 2005 21:10 schreef MissBliss het volgende:
Ingrid heeft een lijntje om haar lippen
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Dido :
'Niet huilen'
Nee we juichen bitch.
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Dido :
'Niet huilen'
Nee we juichen bitch.
hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef kissa het volgende:
Chantal lijkt op een afgeschminkte zwarte piet
Roel nog een beetje, al is die meestal vooral met zichzelf bezig.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit heeft natuurlijk voordelen. Want NATHALIE heeft nu niemand meer.
Dat gaat Lieske bezuren!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:12 schreef Bartoli het volgende:
Roel is pissed
lul maar weer wat Lieske is verder gekomen dan iedereen verwachte.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de finale verliezen vind ik ook een stuk leuker voor haar...![]()
![]()
Absoluutquote:Op donderdag 8 december 2005 21:13 schreef Fling het volgende:
Nou d'r wordt niet veel gejankt
Maar de agressie-aanval van Roel kunnen we nog tegemoet zien![]()
echt een hartverwarmend afscheid van Roel....quote:Op donderdag 8 december 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:
Niet echt een drama-exit, hè?
Ze is al weg.
die gaat op de bank liggen slapen totdat het bier wordt geleverdquote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
Roel nog een beetje, al is die meestal vooral met zichzelf bezig.
lovebearquote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
lul maar weer wat Lieske is verder gekomen dan iedereen verwachte.
Dus wint lieskeBB niet dan is toch een overwinning
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
lul maar weer wat Lieske is verder gekomen dan iedereen verwachte.
Dus wint lieskeBB niet dan is toch een overwinning
het was geen verrassing voor haar dido had het wel verwachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Dido écht oprecht blij dat ze eruit is?
Dat had ze toch iets anders ingekleed tegen hem persoonlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:15 schreef LuQas het volgende:
Dido heeft er geen vertrouwen in met Roel
Dit is leuker voor onsquote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie moest eruit
Waarom nou niet
...of ze laat een extra scheet onder de dekens ter ere van Dido...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:13 schreef Rica het volgende:
Nathalie gaat dr vanavond een keer extra vingeren ter ere van Dido.
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Geen sigaretten én geen Dido meer voor Roel, dit wordt smullen!!
hun handen hebben iets gemeenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:18 schreef Dr_Greene het volgende:
Mag Dido straks naast Linda zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |