abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32990871
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef Miiso het volgende:

[..]

ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen worden
yup

Vandaag voor het eerst in Zul Farrak geweest, gewhiped bij die grote trap. Nog niet zo veel gezien dus van de instance, maar vond em erg leuk!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 11 december 2005 @ 18:14:47 #52
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_32993024
Die Stairsfight is echt geweldig.

Het kan echt binnen notime helemaal fout gaan, maar over het algemeen is het wel goed te doen. Zolang je maar niet op de treden gaat staan en je mages niet in een volle groep mobs AE laat doen. Dan zijn ze snel dood Maar het is inderdaad een leuke instance. Lekker veel ruimte (buitenlucht, das volgens mij redelijk uniek.)

Afgelopen week Deadmines/Stockade/BFD/Gnomeregan gedaan.

Stockades uiteindelijk met een party van 3 afgemaakt wegens 1 ninjalooter en iemand die persé wilde dat die ninja weer geinvite zou worden. Dramatisch korte instance trouwens

BFD met een van de beste pickup parties ooit. Het begon al goed toen ze allemaal iets zeiden na de invite. Als mensen praten dan is het vaak al goed . Uiteindelijk met 4 man gehaald.

En toen gnomeregan, na 10 keer van samenstelling gewisseld te zijn gingen we eindelijk de instance in. Ik sta klaar om te pullen, iedereen is voorbereid, ik doe de pull: blijken ze ineens allemaal afk te zijn
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  zondag 11 december 2005 @ 19:30:01 #53
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_32994962
Moet gewoon in de wachtrij staan van mijn Realm.
Is tog belachelijk daar betaal ik tog voor om niet in de rij te staan.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_32995023
Hah, de stairs fight in ZF net gehaald, wat een kick is dat zeg. Alle bosses daar nu gehad, behalve Gahz'illa en nog eentje die daar in de buurt zit. Erg gave instance!
pi_32995491
Ik wil met een vriend van me gaan parralles spelen op een andere server dan ik nu speel(ivm queue). Weet iemand wat een goeie/nieuwe server is die niet helemaal vol zit met lvl 60's?

Weet iemand misschien nog wat een goede characters zijn als duo(muv de warrior en hunter aangezien dit onze alts zijn)?
pi_32997483
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Da_Koen het volgende:
Ik wil met een vriend van me gaan parralles spelen op een andere server dan ik nu speel(ivm queue). Weet iemand wat een goeie/nieuwe server is die niet helemaal vol zit met lvl 60's?

Weet iemand misschien nog wat een goede characters zijn als duo(muv de warrior en hunter aangezien dit onze alts zijn)?
* Khadgar (Normal)
* Bronzebeard (Normal)
* Chromaggus (PvP)
* Dentarg (PvP)
* Moonglade (RP)

Deze zijn denk 4 weken geleden gestart, zelf zit ik op dentarg en er zijn nu iets van 20 lvl 60 bij de horde, maar nog meer dan genoeg low level om alle lage instances te doen Qua combinatie werkt random + healer altijd goed natuurlijk
pi_32999723
Hahaha, onze guild heeft de guild invites een beetje naar de klote verholpen gister.. door met een kleine 40+ man te leaven uit een guild en ergens anders weer massaal te joinen bij onze vorige..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_33000374
Ik heb al voor Anamaggar gekozen. Vriend van me palladin +: en ik een mage. Niet echt een top combo, maar wel leuk
pi_33005817
Net lvl45 geworden, vind dat het lvlen nog best rap gaat op zich. Ben benieuwd wanneer het ellendig wordt
  maandag 12 december 2005 @ 09:31:09 #60
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_33007448
Gister ook deadmines gedaan, ik had in het totaal 5 quests(incl. Van Cleef). 4 Daarvan hadden we makkelijk complete komen we bij Van Cleef aan. Uiteindelijk was iedereen dood behalve ik, ik had nog z'on 20 HP en met me laatste slag dood ik Van Cleef. Ik was zo blij, maar voordat ik hem kon looten werd ik van achter doodgeslagen door een of ander beest

Nou ja, wel erg mooie troep in Deadmines gevonden
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_33007679
bah, kunnen we eindelijk weg van Deathping, wil het grootste gedeelte van mijn guild blijven....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_33008933
tsja das wel jammer inderdaad. ik wou eerst nog blijven op deathwing, maar gistermiddag had ik mijn mening compleet omgedraaid gezien vrienden van mij toch ook besloten hadden te gaan verhuizen. we moeten het beste er maar van hopen op DW
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_33009181
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef Typhon het volgende:
tsja das wel jammer inderdaad. ik wou eerst nog blijven op deathwing, maar gistermiddag had ik mijn mening compleet omgedraaid gezien vrienden van mij toch ook besloten hadden te gaan verhuizen. we moeten het beste er maar van hopen op DW
Ik hoop stiekem dat we vanavond horen dat we alsnog moven
pi_33010126
Wie speel je op Deathwing? Ik ben zojuist met mn hele guild verhuist.
pi_33010259
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef gifkip het volgende:
Wie speel je op Deathwing? Ik ben zojuist met mn hele guild verhuist.
Nix, lvl 60 UD Warlock, Wowrush Dashers.
  maandag 12 december 2005 @ 13:47:36 #66
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_33013327
Hoe kan ik het beste geld verdienden ?
Hoe zit dat met dat Enchanten met een Alt ?
Moet nog 25G voor mn mount, ex die 20 voor leren.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  maandag 12 december 2005 @ 14:18:13 #67
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33014062
quote:
Op maandag 12 december 2005 02:09 schreef Richardfun het volgende:
Net lvl45 geworden, vind dat het lvlen nog best rap gaat op zich. Ben benieuwd wanneer het ellendig wordt
Nu? Nergens meer. Sinds ze Silithus open hebben gegooit is van 58 naar 60 komen (dat was de pain in the ass altijd) ook geen probleem meer
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_33015889
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef BlackSheep het volgende:
En toen gnomeregan, na 10 keer van samenstelling gewisseld te zijn gingen we eindelijk de instance in. Ik sta klaar om te pullen, iedereen is voorbereid, ik doe de pull: blijken ze ineens allemaal afk te zijn
Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 12 december 2005 @ 16:10:59 #69
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_33016976
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.
Gnomeregan is dan ook wel de meest vreselijke low level instance die ze hebben kunnen bedenken, wat een drama zeg.

Toen ze die hebben bedacht, hadden de programeurs volgens mij een collectieve kater en waren ze pissed off op de test gebruikers en dachten "Nu zullen we die kl**tzakken krijgen ook!
Zoiets...ik kan me namelijk niks anders bedenken...het is pure marteling...horor gewoon...Alien is er niks bij.

* Semisane vraagt zich af of hier niet iets over staat in de Conventie van Geneve....

Heb persoonlijk alle quests die er ook maar een klein beetje in de beurt van Gnomeregan kwamen keihard uit mijn quest log gegooit en heb pardoes uit totale desperatie een horde-char gerolt. Die instance deed me bijna weer terug verlangen naar FFXI....bijna.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_33021511
Gnomeregan is idd niet een fijne instance, maar de quest rewards voor alliance en horde voor de laatste baas maken het wel de moeite waard om hem te doen. Alleen die alarmbots...
pi_33022095
http://project-apollo.net/text/rpg.html

Leuk linkje voor RPG 'veteranen'
pi_33022270
Goh, Sunken Temple is nóg saaier dan Uldaman, had niet verwacht dat Uldaman overtroffen kon worden .
pi_33022603
Uldaman saai? Vind em best leuk, alleen die laatste baas nog niet neer gekregen. Als hij die normale adds roept is het nog te doen, maar als die 2 elite lvl45 elementals zich ermee beginnen te bemoeien is het vrij snel voorbij...
pi_33022719
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef Richardfun het volgende:
Uldaman saai? Vind em best leuk, alleen die laatste baas nog niet neer gekregen. Als hij die normale adds roept is het nog te doen, maar als die 2 elite lvl45 elementals zich ermee beginnen te bemoeien is het vrij snel voorbij...
Als die komen moet je met zijn allen op de baas gaan, als die down gaat gaan volgens mij ook die adds weg (als ik het me goed herinner)
  maandag 12 december 2005 @ 20:50:58 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_33026070
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt
geloof ik graag hoor , alleen denk ik niet dat lvl 1-9 er veel tegen beginnen als hij losbreekt en ik naar de andere kant van het veld ben geraced met mijn paard
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')