yupquote:Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef Miiso het volgende:
[..]
ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen worden
* Khadgar (Normal)quote:Op zondag 11 december 2005 19:44 schreef Da_Koen het volgende:
Ik wil met een vriend van me gaan parralles spelen op een andere server dan ik nu speel(ivm queue). Weet iemand wat een goeie/nieuwe server is die niet helemaal vol zit met lvl 60's?
Weet iemand misschien nog wat een goede characters zijn als duo(muv de warrior en hunter aangezien dit onze alts zijn)?
Ik hoop stiekem dat we vanavond horen dat we alsnog movenquote:Op maandag 12 december 2005 10:48 schreef Typhon het volgende:
tsja das wel jammer inderdaad. ik wou eerst nog blijven op deathwing, maar gistermiddag had ik mijn mening compleet omgedraaid gezien vrienden van mij toch ook besloten hadden te gaan verhuizen. we moeten het beste er maar van hopen op DW
Nix, lvl 60 UD Warlock, Wowrush Dashers.quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef gifkip het volgende:
Wie speel je op Deathwing?Ik ben zojuist met mn hele guild verhuist.
Nu? Nergens meer. Sinds ze Silithus open hebben gegooit is van 58 naar 60 komen (dat was de pain in the ass altijd) ook geen probleem meerquote:Op maandag 12 december 2005 02:09 schreef Richardfun het volgende:
Net lvl45 geworden, vind dat het lvlen nog best rap gaat op zich. Ben benieuwd wanneer het ellendig wordt
Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef BlackSheep het volgende:
En toen gnomeregan, na 10 keer van samenstelling gewisseld te zijn gingen we eindelijk de instance in. Ik sta klaar om te pullen, iedereen is voorbereid, ik doe de pull: blijken ze ineens allemaal afk te zijn![]()
Gnomeregan is dan ook wel de meest vreselijke low level instance die ze hebben kunnen bedenken, wat een drama zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 15:28 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook altijd daar. Vind Gnomeregan ook maar niets eigenlijk.
Als die komen moet je met zijn allen op de baas gaan, als die down gaat gaan volgens mij ook die adds weg (als ik het me goed herinner)quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef Richardfun het volgende:
Uldaman saai? Vind em best leuk, alleen die laatste baas nog niet neer gekregen. Als hij die normale adds roept is het nog te doen, maar als die 2 elite lvl45 elementals zich ermee beginnen te bemoeien is het vrij snel voorbij...
geloof ik graag hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |