abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:52:26 #26
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32938346
Gaat lekker op Bronzebeard, ben zelf nu 35 dus ga richting SM. Heb er ook behoorlijk zin in omdat guild nu ook begint te groeien richting de 30+ (msg Plork voor invite ^_^ )

Mijn lvl 60 ligt definitief op de plank aangezien ik hier als Orc Warlock meer lol heb.
There is no art to find the minds construction in the face
pi_32945447
Kun je nu ook in NL kiezen voor automatische incasso? Dacht dat alleen voor onze oosterburen een optie was...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:28:32 #28
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32946360
Via een creditcard is zoiezo automatisch en daar krijg je vanzelf een afrekening van. Wat je anders bedoelt zou ik niet weten ....
pi_32946530
quote:
Direct Debit Option Enabled!
Daliniya, 08/12/2005
We have just added a new payment option for customers living in the Netherlands and Austria: direct debit payments. To use this option, you must be a resident of one of these countries with a bank account originating from there. If you meet that criteria, simply log into Account Management and change your payment option to direct debit if you would like to use this method of payment. Please note that you can only select this option after setting up your account; it cannot be chosen when creating your account. If you have any questions about this new payment method, please contact our Billing Department for more information.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:16:05 #30
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32947633
Ik zag het, wilde het net posten zit nog in mijn ctrl+v hehe

geen gamecards meer halen !!!
pi_32951320
ffs!
kan ik Sulin niet meer van BS naar TB gooien?
pi_32960342
Talisman.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32962453
Tain, speel jij nog? En hoe heet jouw char ook al weer?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 10 december 2005 @ 03:02:17 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_32963771
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.

Deze zou je toch wel moeten kunnen verkopen voor zo'n 15g/20g per stuk (aan alliance iig zeker Horde hebben een quest voor een Nat Pagle's Extreme Angler FC-5000 hoewel zo te zien dat een level 50 quest is...).

Ik heb sinds gisteravond al 3 poles a 18 gold verkocht.
, snel proberen
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 10 december 2005 @ 03:06:15 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_32963805
Ben nu trouwens level 42 warlock met mijn tinko char op Earthen ring en zodra ik 50 ben ga ik mijn demon summonen en loslaten op het beginveld van de mensen , lijkt me wel leuk om te zien

( de demon die ik dan kan krijgen gaat valt na 15 seconden uit mijn controle en dan moet ik hem weer enslaven ( oid ) om hem te houden. Als ik dat niet doe keert ie zich tegen me en valt ie alles aan wat hij ziet )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:02:06 #36
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_32966930
Inmiddels level 23
Tarren Mill is the place to be. Heerlijk zo'n klein vervallen dorpje vol met undead farmers etc.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_32967304
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 03:06 schreef jogy het volgende:
Ben nu trouwens level 42 warlock met mijn tinko char op Earthen ring en zodra ik 50 ben ga ik mijn demon summonen en loslaten op het beginveld van de mensen , lijkt me wel leuk om te zien

( de demon die ik dan kan krijgen gaat valt na 15 seconden uit mijn controle en dan moet ik hem weer enslaven ( oid ) om hem te houden. Als ik dat niet doe keert ie zich tegen me en valt ie alles aan wat hij ziet )
Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt

Ik heb nu bijna alle items voor de Core Felcloth Bag, alleen begint de guildleader opeens lastig te doen over de Core Leather. Fire resistance spul maken met de Core Leather was geen probleem, maar nu we het nodig hebben voor de grootste Shard Bag, is het opeens een probleem...

Ik mis op het moment alleen nog 2 Bloodvine (die ik zo vlug mogelijk krijg) en 4 Essence of Fire (zat in de bank, is ook geen probleem). En de Core Leather dus...
pi_32967355
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:22 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Valt tegen hoor, hij is binnen een paar seconden dood als je tegen een beetje Horde speelt

Ik heb nu bijna alle items voor de Core Felcloth Bag, alleen begint de guildleader opeens lastig te doen over de Core Leather. Fire resistance spul maken met de Core Leather was geen probleem, maar nu we het nodig hebben voor de grootste Shard Bag, is het opeens een probleem...

Ik mis op het moment alleen nog 2 Bloodvine (die ik zo vlug mogelijk krijg) en 4 Essence of Fire (zat in de bank, is ook geen probleem). En de Core Leather dus...
en patch 1.9 mis je ook nog
pi_32967864
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef Janteh het volgende:

[..]

en patch 1.9 mis je ook nog
Yep, maar dat zal niet lang meer duren.
Met de patch een Infernal summonen en met m'n Nemesis patsen
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:34:30 #40
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_32974958
Wat zijn de preciese reagents voor die core felcloth bag etc etc ?
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  zaterdag 10 december 2005 @ 18:45:16 #41
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_32975192
leuk zo'n migration naar Trollbane, sinds we daar aanbeland zijn zijn we beroofd ( dank je Blizz ) van onze guildnaam Ravencrest ( mocht opeens niet meer omdat het een servernaam is )
Nu zijn we dus al paar dagen aan het discuseren wat de nieuwe guildnaam word...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_32975539
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Miiso het volgende:
Wat zijn de preciese reagents voor die core felcloth bag etc etc ?
Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.

Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.

Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.

Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
pi_32978240
Vandaag tot en met majordomo gekomen in MC, volgende week gaan we proberen ragnaros te killen.
Geen lawbringer drops vandaag..wel die Finkle's lava nog wat mace, maar daar had ik te weinig dkp voor
Xbox Live: Anormius
pi_32978487
http://www.warcraftfilms.com/movies/Rag.divx

Ons ragnaros filmpje vanuit het perspectief van een hunter.

(ik ben Vorador btw)
life is a game....and im winning
pi_32978753
Btw vet irritant probleem dat onze guild nu heeft. Eerst kregenwe weinig dood(geen ervaring) en nu begint het te lopen en zijn onze raids bomvol. Sinds rag dood is is het helemaal erg. Iedereen verwacht instant mee te kunnen en snappen niet dat de vaste 50 man die er altijd was (40 +subs) de encounters geleerd hebben, tig keer zijn doodgegaan en een bak met gold aan repairs hebben gehad als eerste de raid inkomen.

Mijn advies is niet wachten met joinen tot je guild ook daadwerkelijk wat dood heeft, is erg lullig voor de mensen die er wel de tijd en moeite in steken.
life is a game....and im winning
pi_32979368
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef thunderbunny het volgende:
Btw vet irritant probleem dat onze guild nu heeft. Eerst kregenwe weinig dood(geen ervaring) en nu begint het te lopen en zijn onze raids bomvol. Sinds rag dood is is het helemaal erg. Iedereen verwacht instant mee te kunnen en snappen niet dat de vaste 50 man die er altijd was (40 +subs) de encounters geleerd hebben, tig keer zijn doodgegaan en een bak met gold aan repairs hebben gehad als eerste de raid inkomen.

Mijn advies is niet wachten met joinen tot je guild ook daadwerkelijk wat dood heeft, is erg lullig voor de mensen die er wel de tijd en moeite in steken.
was bij ons ook eerst, 2 keer gewiped op garr.
Zegt zon rogue : ik ga naar arathi basin, geen zin in repair costs, /gkick voor hem
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32984490
Repairs horen erbij, al worden ze soms bloedje irritant. ^_^
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  † In Memoriam † zondag 11 december 2005 @ 02:46:39 #48
34726 Fratz
Max
pi_32985913
hell de alliance is inmiddels al zo bang voor mijn raidgroup voor AB dat ze bijna niet meer joinen ^^
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_32987726
Het ironisch dat mijn guild al tijden MC op farmstatus heeft en dat iedereen op tijd is voor een Molten Core reset, omdat het in een avond gecleared is (=easy epixx) -

Hetzelfde voor Blackwing Lair tot en met Chromaggus, ook allemaal farmstatus -

en dan maar een week wachten op de gemotiveerde mensen die het niet erg vinden om een paar keer te wipen op Nefarian. Gelukkig gaat mijn guild verhuizen met de volgende migration die vannacht begint, dus hebben we iig geen last meer van de queues. Het is wel vet irritant dat er 50 mensen voor een MC reset zijn maar het de grootste moeite kost om dagelijks een 40-man raid vol te krijgen voor Nefarian.

En als je je repaircosts haat moet je hunter rollen
  zondag 11 december 2005 @ 15:57:27 #50
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_32990611
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:01 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Shard Pouch: 20 slots, BoE, green. Pattern (white, BoP, 260 Tailoring) is sold by Gadgetzan tailoring supplies vendor for 1.2g on unlimited supply. Mats: 6 Bolts of Runecloth, 4 Rugged Leather, 2 Ichor of Undeath, 1 Rune Thread.

Felcloth Bag: 24 slots, BoE, blue. Pattern (unknown) drops in Scholomance. Mats unknown.

Core Felcloth Bag: 28 slots, BoE, epic. Pattern (blue, not BoP, 300 Tailoring) drops in the Molten Core. Mats: 20 Felcloth, 16 Core Leather, 8 Bloodvine, 4 Essence of Fire, 4 Ironweb Spider Silk.

Weer een heel gesprek met de guildleader gehad, en eindelijk wat duidelijkheid gekregen, en dus zou Core Leather geen probleem meer zijn.
ik neem aan dat die tassen per patch 1.9 gemaakt kunnen worden
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')