abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 19:54:27 #1
34726 Fratz
Max
pi_32926143

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:

World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 4 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)
* Voor Nederlanders is er nu een nieuwe optie: betalen per automatische incasso!

Uitbreiding

Een uitbreiding van WOW wordt verwacht, datum nog niet bekend.
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/

Dingen die verwacht worden bij de uitbreiding:

-Levelcap tot level 70,
-Flying mounts,
-Een nieuw continent, The Outland,
-Jewelcrafting,

en nog veel meer..

Ik heb de Fok!ers lijst er uit gehaald omdat deze niet meer up-to-date is. verder heb ik er geen idee van of het Fok!ers guild nog steeds actief is. Mocht dat wel het geval zijn, post dat dan eventjes, dan verander ik het!

[ Bericht 1% gewijzigd door Fratz op 08-12-2005 21:20:33 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 19:54:54 #2
34726 Fratz
Max
pi_32926158
Game on!
pi_32926197
Inmiddels 4x AB in geweest. 2x gewonnen. Das een beter gemiddelde dan de meeste mensen in de Alliance denk ik zo En lekker voor mijn honor, denk dat ik vanaf woensdag iig rank 2 heb. (ben nu 0)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32926243
Was rank4 qua honor toen ik voor het laatste speelde, gisteren toch nog ingelogd toen had ik rank1
pi_32926305
Agh, ik speel niet echt op honor, doe af en toe een AB run voor de fun. Vandaag naar lvl 36 gespeeld. Zijn alleen zo weinig solo quests op dit lvl. Veel elite, irritant, geen zin om te gaan farmen voor XP namelijk.

Waar kan ik de quests ophalen voor SM?
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 20:01:14 #6
34726 Fratz
Max
pi_32926327
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef Morthill het volgende:
Inmiddels 4x AB in geweest. 2x gewonnen. Das een beter gemiddelde dan de meeste mensen in de Alliance denk ik zo En lekker voor mijn honor, denk dat ik vanaf woensdag iig rank 2 heb. (ben nu 0)
Op mijn server in ieder geval wel Ik hoop volgende week Legionaire te worden. Het zal wel net niet lukken door tijdgebrek, maar we zien wel. We hebben in ieder geval ook bedacht om WSG maar eens nieuw leven in te blazen. Dus morgen wordt WSG avond voor mij. We hebben de Alliance dit maar vast laten weten, wel zo handig!
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 20:02:59 #7
34726 Fratz
Max
pi_32926368
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:58 schreef McGilles het volgende:
Was rank4 qua honor toen ik voor het laatste speelde, gisteren toch nog ingelogd toen had ik rank1
je houdt in ieder geval altijd je private/scout rank. maar zodra je geen aandacht meer besteed aan pvp dan gaat je rank omlaag.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:17:20 #8
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32928604
Woot eindelijk 60
(Wel mijn First Aid skill )

Ik ben nu level 15(human Warrior) in Westfall. Nog een paar lvl-tjes en dan Deadmines doen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2005 @ 21:30:23 #9
34726 Fratz
Max
pi_32928923
net ontdekt dat je nu ook per automatiche incasso kan betalen, erg handig voor mensen zonder creditcard!
pi_32929499
Fokkers guild is er inderdaad niet meer.

Alle oude fokkers zijn met de guild (Disorder) overgestapt naar de nieuwe server (van Bloodscalp naar Trollbane).
......
  donderdag 8 december 2005 @ 22:17:16 #11
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_32930188
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met inloggen op de world of warcraft site om mijn guest account weer te activeren met een game card. Ook als ik inlog op andere accounts kom ik er niet in. Hij blijft volhouden dat het password fout is, bij alle accounts die ik heb geprobeerd :S.

Heeft iemand anders hier ook een probleem mee?

Gisteren kwam ik erachter dat ik wel gewoon kan inloggen in het spel met de account van een vriend van mij maar als ik probeer in te loggen bij account management van de site krijg ik toch de foutmelding.
Well, Dude, we just don't know.
pi_32930511
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan, als destijds toen ik het voor het eerst speelde. Ben nu rond lvl 20, maar waar kun je nu heen om een beetje veel solo quests te doen, ik kom alleen nog maar elite of veel te moeilijke quests tegen..
pi_32931601
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:30 schreef Fratz het volgende:
net ontdekt dat je nu ook per automatiche incasso kan betalen, erg handig voor mensen zonder creditcard!
Ja inderdaad, had m'n game card al gekocht, maar vanaf nu is die verleden tijd voor mij Ik ga over op auto incasso
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_32931619
[WoW]#50 Hordeel
Was eerder. slotje
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32931941
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
[WoW]#50 Hordeel
Was eerder. slotje
Mja, maar hier wordt wel in gepost. Deze blijft open.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32932286
zojuist Ring of the Underwood gevonden in een kistje in RFD. Deze wil ik gaan verkopen maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de prijs die bij allakhazam staat vind ik absurd hoog en ik kan me niet indenken dat iemand zoveel gaat betalen voor een ring. Plus dat ik op een van de nieuwe servers speel die pas gestart zijn dus geen mensen die hun alts willen voorzien van goede items. Wat kan ik hier voor vragen? Er is in ieder geval wel interesse want toen ik hem postte in het Trade channel kreeg ik gelijk een stuk of 8 whispers alleen weet ik nu dus niet wat ik er voor kan vragen
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:21:11 #17
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32933691
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef Janteh het volgende:
zojuist Ring of the Underwood gevonden in een kistje in RFD. Deze wil ik gaan verkopen maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen, de prijs die bij allakhazam staat vind ik absurd hoog en ik kan me niet indenken dat iemand zoveel gaat betalen voor een ring. Plus dat ik op een van de nieuwe servers speel die pas gestart zijn dus geen mensen die hun alts willen voorzien van goede items. Wat kan ik hier voor vragen? Er is in ieder geval wel interesse want toen ik hem postte in het Trade channel kreeg ik gelijk een stuk of 8 whispers alleen weet ik nu dus niet wat ik er voor kan vragen
Ik heb hem ook, 10 goud is denk ik niet eens zo gek. Pleur m op de AH voor 12 start 15 BO en kijk of ie verkoopt
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:33:13 #18
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_32933997
Vanavond voor het eerst met de Guild Ragnaros neer gehaald
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 00:45:54 #19
34726 Fratz
Max
pi_32934251
-zucht- ik word echt gek van die queues! en de kerstvakantie komt er ook al ook...nog meer queues..
pi_32936983
Heb nog 4 lvls om 60gold bij elkaar te gaan sparen voor mijn mount. Waarom zijn die klere dingen ook zo godgruwelijk duur.
pi_32937337
Ik had m'n mount ook pas op 44.

Leuke titel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32937577
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Morthill het volgende:
Heb nog 4 lvls om 60gold bij elkaar te gaan sparen voor mijn mount. Waarom zijn die klere dingen ook zo godgruwelijk duur.
60 gold? Da's een dag (of twee) werk. Tip: ga in desolace met een lading underwaterbreathing potions bij de Gelkis vissen naar Big Iron Fishing Pole. Ze zitten onder water in cages omgeven door level 34/35 npc's. Meeste cages bevatten shellfish of zo'n krab. Omdat je nogal veel zal moeten vechten zal je er ongeveer één per uur moeten kunnen krijgen.

Deze zou je toch wel moeten kunnen verkopen voor zo'n 15g/20g per stuk (aan alliance iig zeker Horde hebben een quest voor een Nat Pagle's Extreme Angler FC-5000 hoewel zo te zien dat een level 50 quest is...).

Ik heb sinds gisteravond al 3 poles a 18 gold verkocht.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 09:07:35 #23
34726 Fratz
Max
pi_32937631
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:50 schreef Morthill het volgende:
ben aan het sparen voor mijn epic mount. die is helemaald duur. nou ben ik aan het nadenken of ik niet gewoon godsgruwelijk veel pvp ga doen om het tot Lieutenant General te schoppen, dan kost een black warraptor me in elk geval een stuk minder gold. hoe dan ook kost het me natuurlijk weer vet veel tijd.
pi_32937665
~800gold in iets minder dan vijf dagen; Met Leatherworking items gemaakt en gedisenchant op een level 1 alt, gewoon verzonden via de mail. Ondertussen Scarlet Monastery farmen (veel grey vendortrash) in Graveyard, en de essences & dusts op AH zetten. De economie op mijn server is iig zo, dat ik makkelijk geld kon verdienen.

Dat zal de 12e wel anders worden, aangezien we gaan migraten
pi_32938134
Ben een geluksvogel, gisteren Felheart Shoulders, Belt, en Slippers voor het minimum DKP kunnen kopen, aangezien er maar 2 locks waren, en die andere lock alle 3 de items al had
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')