Ja, wie kijkt er nou naar BB?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ga ik deze weer grotendeels alleen vullen?
Nâh oké Cuall.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:23 schreef Coos het volgende:
Roel moest toch tot zaterdag niet roken van BB??
Dus tussen de regels door, Roel hoeft er niet uit.
Dus Dido weg.![]()
19.28![]()
Dat was een sanctie, geen 'missie'. En Roel is toch niet genomineerd?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:23 schreef Coos het volgende:
Roel moest toch tot zaterdag niet roken van BB??
Dus tussen de regels door, Roel hoeft er niet uit.
Of Nathalie.. Het is mij om het even wie van die twee er gaat wieberen.quote:Dus Dido weg.![]()
Heb ik alquote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef Falco het volgende:
19:30!
Knap!quote:
Ben je gestoptquote:Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef kissa het volgende:
Wat zeurt Dodo zeg. Ik ben nu 45 uur rookvrij en klaag ik? Nee! Ik ben het zonnetje in huis![]()
![]()
Ik lig al 4 uur op de grond richting Mekka in de hoop dat jouw wens waarheid wordt.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:32 schreef Dr_Greene het volgende:
Dido gaat Joost nomineren...
...Oh nee! Dat kan niet meer!!!!
Dido kiest ook alleen voor haarzelf ten koste van 5 mensen.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:33 schreef APK het volgende:
Egoistische puskop, met zijn eetverslaving.
6 mensen blijmaken.![]()
Deed 'ie het nou net? Was niet goed te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:35 schreef Jappie het volgende:
Gooi nog ff een saffie in het vuur Roel![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deed 'ie het nou net? Was niet goed te zien.
Goed zo, ben trots op jequote:Op donderdag 8 december 2005 19:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja!! Dinsdagaaf de laatste gerookt![]()
Ja, dus. Thx!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef cuall het volgende:
Zag je dat hij de peuk in het vuur gooide Cartwoman?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |