ow.. speelde jij hetquote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En we gaan er alle bij hetzelfde op in![]()
gewoon dom spelen werkt het beste
Ik hou dan ook niet zo van posten en lees een hele hoop. maar om nou te reageren vind ik vaak onzin.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus we hebben een deal?![]()
Viel me net op dat jij een totale postcount hebt die ik wel is in een dag heb gedaan![]()
Niet de mijne. Ik volg slechts de door jouw geposte songtextquote:
Geen deal?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet zo van posten en lees een hele hoop. maar om nou te reageren vind ik vaak onzin.
En nee we hebben geen deal
Maar heeft ze ook net zo een leuk leven? of werkt ze alleen maar..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
ik ben gewoon dom... anders was ik nu al lang afgestudeerd en had ik een heel leuke vrouw aan mijn zij...
sprak gister een jongedame die tegelijk met mij aan studie begonnen is... die is nu alweer met dr derde baan bezig.. en telkens omhoog gegaan in arbeidsvoorwaarden..
hier is niets offtopic.. het is net msn.. maar dan groepsmsnquote:Op donderdag 8 december 2005 20:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik voel me ziek, maar dit is HVJJN niet dus dat boeit nie
Geld? geld is nodig om de belangrijkste levensmiddelen te kopen, maar verder maakt geld toch niet gelukkig..quote:
Geen geld hebben maakt wel ongelukkigquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Geld? geld is nodig om de belangrijkste levensmiddelen te kopen, maar verder maakt geld toch niet gelukkig..
Dat weet ik niet, zo vaak spreek ik dr niet..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook net zo een leuk leven? of werkt ze alleen maar..
Ik ben gewoon gigantisch verkouden en heb koorts enzo.. net als bijna iedereen op mn werk. Maar he, fijn doorwerken, dan krijgt tenminste echt iedereen hetquote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
hier is niets offtopic.. het is net msn.. maar dan groepsmsnwat heb je of wat denk je dat je hebt?
Krengetjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gigantisch verkouden en heb koorts enzo.. net als bijna iedereen op mn werk. Maar he, fijn doorwerken, dan krijgt tenminste echt iedereen het![]()
Dat is wel waar, maar goed.. rijk zijn is weer het anderste uitenste. Je moet wel in een bepaalde levensbehoefte voldoen, en dan het liefste die levensstandaard zoals je wilt leven natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen geld hebben maakt wel ongelukkig
Nee, volledig onmogelijk, beide dan wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
Kan er hier iets offtopic zijn?![]()
Of ontopic![]()
Ja ok, fijn dat ze het leuk vind, maar jij vind misschien andere dingen leuk? Wil nog niet zeggen dat je dom bent iig.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zo vaak spreek ik dr niet..binnenkort gaat ze wel weer voor de eerste keer in twee jaar echt op vakantie.. dus hard werken doet ze wel.. maar volgens mij vnd ze dat wel leuk
Ik heb ergens nog wel wat thaise vogelgriep voor je, interesse?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gigantisch verkouden en heb koorts enzo.. net als bijna iedereen op mn werk. Maar he, fijn doorwerken, dan krijgt tenminste echt iedereen het![]()
En een levensstandaard is voor iedereen verschillend.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar goed.. rijk zijn is weer het anderste uitenste. Je moet wel in een bepaalde levensbehoefte voldoen, en dan het liefste die levensstandaard zoals je wilt leven natuurlijk
Nee ik wil mijn lieve clienten en collega's wel houden graag.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel wat thaise vogelgriep voor je, interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |