Gratis wel, maar niet goedkoopquote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef T1andonly het volgende:
Chicks for Free
Dank uquote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef nixxx het volgende:
Daar heb je een glaasje wijn mee verdiend Godt
Helaas is het Chicks for a feequote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef T1andonly het volgende:
Chicks for Free
ow look at them yo-yo's that's the way you do itquote:Op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas is het Chicks for a fee![]()
http://www.ada.com.tr/~modabasi/dslyr6.htmquote:Op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas is het Chicks for a fee![]()
Das het liedje ja, alleen in het echt leven is het niet zo, moet je het eten weer betalen, een drankje, etcquote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
Money for nothin' and your chicks for free
Money for nothin' and chicks for free
Rijke vrouwquote:Op donderdag 8 december 2005 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das het liedje ja, alleen in het echt leven is het niet zo, moet je het eten weer betalen, een drankje, etc
Moksy? Die zei toch zoiets?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:05 schreef Mokster het volgende:
Maar geld boeit me echt niet. Is mooi meegenomen als een man geld heeft, maar over het algemeen verdien ik toch meer dan de mannen waarmee ik neuk.![]()
Eindelijk?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef dawg het volgende:
Godt, je hebt jezelf overtroffen met de TT. Eindelijk een leuke!
Ik zei toch rijkquote:
Dat kost teveel hoor een rijke vrouwquote:
Je snapt het nietquote:Op donderdag 8 december 2005 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kost teveel hoor een rijke vrouw![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
echt rijke vrouwen zijn over het alfemeen te oud.. of van die domme snolletjes zoals de hiltons
En waar komt dat geld dan weer vandaan..............?quote:
trustfundquote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waar komt dat geld dan weer vandaan..............?
Daar zijn er maar een paar van, en meestal dermate verbouwd dat het niet veel meer is hequote:
Ik neem je maar nooit mee naar mn dorpquote:Op donderdag 8 december 2005 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn er maar een paar van, en meestal dermate verbouwd dat het niet veel meer is he
Kan dat soort dorpen. Kwam regelmatig in Wassenaar. Ben er nooit echt blij van geworden zeg maar............ En oh, speel al 20 jaar hockey, ken het soort vrouwen dus ookquote:Op donderdag 8 december 2005 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik neem je maar nooit mee naar mn dorp
Je zal te veel in shock zijn
Dus er zijn er genoegquote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan dat soort dorpen. Kwam regelmatig in Wassenaar. Ben er nooit echt blij van geworden zeg maar............ En oh, speel al 20 jaar hockey, ken het soort vrouwen dus ook
Of er veel zijn met een trustfonds weet ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus er zijn er genoeg
En nog veel knappe ook
Daar denk ik dan weer heel anders overquote:Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of er veel zijn met een trustfonds weet ik niet.
Ja, sommige zijn knap, tot heel erg knap, dus dat hoef ik niet eens te proberen he
Volgende topic Qquote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef QyRoZ het volgende:
Waar zijn die chicks for free nou?
Dan wens ik je heel veel succes hequote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer heel anders over![]()
die zijn nog aan het etenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:51 schreef QyRoZ het volgende:
Waar zijn die chicks for free nou?
geld verzamelen, hoe ga je dat doen dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgende topic Q
Nu ff geld verzamelen om die "gratis" chicks te versieren
Zie TTquote:Op donderdag 8 december 2005 19:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
geld verzamelen, hoe ga je dat doen dan?
Ik moet 5000 eigen vermorgen in mn huis stoppen, maar dat heb ik ook al niet dus dat moesten mn ouders noodgedwongen schenken.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry
Je hebt eigen vermogen
Je kan dus geen aanspraak maken op ene uitkering![]()
Er komt een benefietavond en daar mogen rijke vrouwen met een platinum card a 10.000 euro een plaatsje reserverenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
geld verzamelen, hoe ga je dat doen dan?
Ah ik kom niet in aanmerking merk ik wel weerquote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komt een benefietavond en daar mogen rijke vrouwen met een platinum card a 10.000 euro een plaatsje reserveren![]()
en dan krijgen ze na afloop een kusje op de wangquote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komt een benefietavond en daar mogen rijke vrouwen met een platinum card a 10.000 euro een plaatsje reserveren![]()
dan mag jij voor 10,000 is dat beter?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ah ik kom niet in aanmerking merk ik wel weer![]()
Sorry, jij mag met je gold card ook wel, alleen kost het dan 15.000 euroquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ah ik kom niet in aanmerking merk ik wel weer![]()
Ik werk in de zorg, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan mag jij voor 10,000 is dat beter?
De vraag is niet of je dat wil gelovenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar daar geloof ik niet zo in...
Oudezijdse Voorburgwalquote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef T1andonly het volgende:
Alles kost geld tegenwoordig, voor een leuke vrouw wil ik heus wel iets kwijt
10 (komma)000 euro is al een stuk minder dan de tienduizend eerder genoemd hoor.. een waarachtig koopje voor zulkse manspersonen als er in dit topic rondzwerven(waggelen igv Pheno)quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg, wat denk je zelf?
Ik kan ook beter je PIMP wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg, wat denk je zelf?
Voor de vrouwen we waar het nu over hebben heb je meer nodig dan iets, veeeeeellllllllllllllllllllllll meerquote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef T1andonly het volgende:
Alles kost geld tegenwoordig, voor een leuke vrouw wil ik heus wel iets kwijt
Ja dat is waar, maar dan nog, ik ben niet gek enzoquote:Op donderdag 8 december 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
10 (komma)000 euro is al een stuk minder dan de tienduizend eerder genoemd hoor.. een waarachtig koopje voor zulkse manspersonen als er in dit topic rondzwerven(waggelen igv Pheno)
Die geven je juist geldquote:Op donderdag 8 december 2005 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen we waar het nu over hebben heb je meer nodig dan iets, veeeeeellllllllllllllllllllllll meer![]()
Mja, ik geloof dus niet zomaar alles wat op fok! staat. Ik vraag me dus wel zeker af of ik het moet geloven ja of te nee.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De vraag is niet of je dat wil geloven
het is zo
het staat op fok! Dus het is zo![]()
kan je beter voor mij werken, ik sla je niet met een zweepquote:Op donderdag 8 december 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan ook beter je PIMP worden![]()
Dan verdien je een stuk meer![]()
Misschien wil ze dat juistquote:Op donderdag 8 december 2005 20:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan je beter voor mij werken, ik sla je niet met een zweep
En nu is het dus de vraag of ze dat lekker vindt of niet hequote:Op donderdag 8 december 2005 20:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan je beter voor mij werken, ik sla je niet met een zweep
Met ons wel hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
verder gaat het wel goed met jullie he?
En hoe gaat het met jou dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee ok, dan is het goei...
en met jou?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:14 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee ok, dan is het goei...
Dus we hebben een deal?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
verder gaat het wel goed met jullie he?
is dat weer de rage... jojo's ?quote:
psssst.. hij bedoelt onsquote:Op donderdag 8 december 2005 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dat weer een hobby?![]()
Ik had er ook eentje toen ik 10 was![]()
Kon allemaal gave trucjes![]()
ow.. speelde jij hetquote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En we gaan er alle bij hetzelfde op in![]()
gewoon dom spelen werkt het beste
Ik hou dan ook niet zo van posten en lees een hele hoop. maar om nou te reageren vind ik vaak onzin.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus we hebben een deal?![]()
Viel me net op dat jij een totale postcount hebt die ik wel is in een dag heb gedaan![]()
Niet de mijne. Ik volg slechts de door jouw geposte songtextquote:
Geen deal?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet zo van posten en lees een hele hoop. maar om nou te reageren vind ik vaak onzin.
En nee we hebben geen deal
Maar heeft ze ook net zo een leuk leven? of werkt ze alleen maar..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
ik ben gewoon dom... anders was ik nu al lang afgestudeerd en had ik een heel leuke vrouw aan mijn zij...
sprak gister een jongedame die tegelijk met mij aan studie begonnen is... die is nu alweer met dr derde baan bezig.. en telkens omhoog gegaan in arbeidsvoorwaarden..
hier is niets offtopic.. het is net msn.. maar dan groepsmsnquote:Op donderdag 8 december 2005 20:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik voel me ziek, maar dit is HVJJN niet dus dat boeit nie
Geld? geld is nodig om de belangrijkste levensmiddelen te kopen, maar verder maakt geld toch niet gelukkig..quote:
Geen geld hebben maakt wel ongelukkigquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Geld? geld is nodig om de belangrijkste levensmiddelen te kopen, maar verder maakt geld toch niet gelukkig..
Dat weet ik niet, zo vaak spreek ik dr niet..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook net zo een leuk leven? of werkt ze alleen maar..
Ik ben gewoon gigantisch verkouden en heb koorts enzo.. net als bijna iedereen op mn werk. Maar he, fijn doorwerken, dan krijgt tenminste echt iedereen hetquote:Op donderdag 8 december 2005 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
hier is niets offtopic.. het is net msn.. maar dan groepsmsnwat heb je of wat denk je dat je hebt?
Krengetjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gigantisch verkouden en heb koorts enzo.. net als bijna iedereen op mn werk. Maar he, fijn doorwerken, dan krijgt tenminste echt iedereen het![]()
Dat is wel waar, maar goed.. rijk zijn is weer het anderste uitenste. Je moet wel in een bepaalde levensbehoefte voldoen, en dan het liefste die levensstandaard zoals je wilt leven natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen geld hebben maakt wel ongelukkig
Nee, volledig onmogelijk, beide dan wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
Kan er hier iets offtopic zijn?![]()
Of ontopic![]()
Ja ok, fijn dat ze het leuk vind, maar jij vind misschien andere dingen leuk? Wil nog niet zeggen dat je dom bent iig.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zo vaak spreek ik dr niet..binnenkort gaat ze wel weer voor de eerste keer in twee jaar echt op vakantie.. dus hard werken doet ze wel.. maar volgens mij vnd ze dat wel leuk
Ik heb ergens nog wel wat thaise vogelgriep voor je, interesse?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:29 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gigantisch verkouden en heb koorts enzo.. net als bijna iedereen op mn werk. Maar he, fijn doorwerken, dan krijgt tenminste echt iedereen het![]()
En een levensstandaard is voor iedereen verschillend.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar goed.. rijk zijn is weer het anderste uitenste. Je moet wel in een bepaalde levensbehoefte voldoen, en dan het liefste die levensstandaard zoals je wilt leven natuurlijk
Nee ik wil mijn lieve clienten en collega's wel houden graag.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog wel wat thaise vogelgriep voor je, interesse?
Ok, geld maakt niet iedereen gelukkig dan. Tuurlijk ik zou ook wel wat meer geld hebben. Maar het hoeft niet en tuurlijk maakt het dingen makkelijker. Maar ik zou ook niet altijd rijk willen zijn en niet weten hoe het is om met iets minder geld te moeten leven. Maar he.. wie ben ik he..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En een levensstandaard is voor iedereen verschillend.
En voor sommige is nou eenmaal veel geld nodig.
Dus kan je niet zo maar zeggen dat geld niet gelukkig maakt. Indirect kan dit zeker in redelijk grote mate bijdragen
Na het weekend. Morgen vrijgezellenfeest. Dolle boel, al die trouwende vrienden.quote:
Heel veel plezier danquote:Op donderdag 8 december 2005 20:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Na het weekend. Morgen vrijgezellenfeest. Dolle boel, al die trouwende vrienden.![]()
Waar?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:39 schreef Frezer het volgende:
'N avond dames en heren van het goede leven.
Die is toch ook een tijdje op tv geweestquote:Op donderdag 8 december 2005 20:36 schreef nixxx het volgende:
kreeg net een leuke link door van een vriend... heeft wel wat met vrouwen en singles etc te maken http://www.break.com/articles/winelover.html
Hier,quote:
Ik ben PIMP gewordenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
N'avond ..![]()
ff teruglezen...het gaat over "money"..?![]()
eigenlijk gaat het gewoon om vrouwenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
N'avond ..![]()
ff teruglezen...het gaat over "money"..?![]()
ook minderheden zoals limburgeressenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben PIMP geworden![]()
Interesse? Ik ben een equal opportunity employer![]()
Ze moet niet pratenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook minderheden zoals limburgeressen
welles!quote:
quote:
mn pannekoeken waren uitermate geslaagd.. al zeg ik het zelf..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk gaat het gewoon om vrouwen
lekkere pannenkoeken/pannekoekengegeten?
Sorry dat ik abn praatquote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
een zachte g is heel wat beter als de roggel-g van boven de rivieren.
niemand maakt pannekoeken voor mijquote:Op donderdag 8 december 2005 20:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mn pannekoeken waren uitermate geslaagd.. al zeg ik het zelf..![]()
Frezer zou je dus liever wel horenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Gelukkig horen jullie me niet...en ja de meeste limburgers hebben een zachte "g" .. Ik ook..en waarschijnlijk ook een licht accent. hoewel ik geen dialekt spreek...
![]()
Ach, meestal is het toch wel duidelijk uit welk deel van nl je komt.. limburg of nietquote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Gelukkig horen jullie me niet...en ja de meeste limburgers hebben een zachte "g" .. Ik ook..en waarschijnlijk ook een licht accent. hoewel ik geen dialekt spreek...
![]()
Same here, ik heb ook een duidelijk accent (zuid-limburg) terwijl ik geen dialect spreek, en er al 6 jaar niet meer woon.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Wat dat betreft pleit het voor haar dat ze geen dialect spreekt. Plat Brabants klinkt overigens nog erger wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frezer zou je dus liever wel horen
quote:
ik zou het eng vinden als jij dat kon...quote:Op donderdag 8 december 2005 20:54 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik heb dus ff naar het filmpje gekeken..ik kon het nog niet.. Zal me waarschijnlijk ook niet zo overkomen, ben niet assertief genoeg.. (en ik weet ook niet of ik dat zo wil zijn trouwens haha)
Tja je kunt er natuurlijk vrij weinig aan doen.. je spreekt nu eenmaal zoals je ouders dat doen en waar je geborenm wordt.. daar kun je moeilijk iemand op afrekenen toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat dat betreft pleit het voor haar dat ze geen dialect spreekt. Plat Brabants klinkt overigens nog erger wat dat betreft.
Hoe kom je daar nu bij? niemand van mijn vrienden spreek dialekt..quote:Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef Frezer het volgende:
Ik dacht trouwens dat elke Limburger dialect sprak, nu zijn er gelijk 2 die het niet kunnen,!
Zoietsquote:Op donderdag 8 december 2005 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..], van de vrachtwagen gevallen ofzo?
Mja... je hebt dialect/plat en een accent. Met een accent is idd niets mis, maar om nu in een gemengd gezelschap dialect of plat te gaan praten vind ik niet echt netjes.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja je kunt er natuurlijk vrij weinig aan doen.. je spreekt nu eenmaal zoals je ouders dat doen en waar je geborenm wordt.. daar kun je moeilijk iemand op afrekenen toch?
Of dat nu Rotterdams of Fries is..of whatever.. so what?
Omdat de meeste Limburgers die ik tegen ben gekomen dat wel kunnenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? niemand van mijn vrienden spreek dialekt..
Wel de meeste ooms en tantes...
Precies, maar ja, het is altijd leuk om te horen dat verschillende mensen andere woorden gebruiken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja je kunt er natuurlijk vrij weinig aan doen.. je spreekt nu eenmaal zoals je ouders dat doen en waar je geborenm wordt.. daar kun je moeilijk iemand op afrekenen toch?
Of dat nu Rotterdams of Fries is..of whatever.. so what?
Bespeur ik hier illegale activiteiten?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
mijn films willen echt niet opschieten.. dat wordt vanavond niet meer kijken...
Heb die prijsvraag op de fp ingevuld, als ik win krijg jij een kerstcadeautjequote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef _Cara_ het volgende:
Kan iemand me van het Lush-forum afhouden... help! ik lees er teveel. ik wil nu teveel...bléh!!
ah juist.. dat klinkt logischquote:Op donderdag 8 december 2005 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Omdat de meeste Limburgers die ik tegen ben gekomen dat wel kunnen.
Mijn oma spreekt het, met haar kinderen, dat is het, verder niemand in mijn omgeving !quote:Op donderdag 8 december 2005 21:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? niemand van mijn vrienden spreek dialekt..
Wel de meeste ooms en tantes...
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bespeur ik hier illegale activiteiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |