"Friends forever!!!!!!"quote:Op donderdag 8 december 2005 22:11 schreef Bartoli het volgende:
Naat is alweer over de "ik mis dido" depressie heen. Roel nog lang niet
Nou volgens mij niet, ik heb hem sinds die sanctie, al 4 sigaretten zien roken.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:11 schreef melke het volgende:
Mag Roel weer roken trouwens?
Dat is het verschil tussen Lieske en Roel; Lieske is in wezen lief en Roel is haatdragendquote:Op donderdag 8 december 2005 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ik mooi verrekt.
Roel had het bij haar niet gedaan.
In het topic over d elive uitzending wist iemand te melden dat hij een pskje sigaretten gekregen zou hebben in DBKquote:Op donderdag 8 december 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet, ik heb hem sinds die sanctie, al 4 sigaretten zien roken.
Ik heb niet steeds gekeken![]()
(rookpolitie Cuall)
BEWquote:
Blijkt dus dat ie een pakje sigaretten van BB heeft gekregen omdat ie zielig is........ tsja.......quote:Op donderdag 8 december 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
(rookpolitie Cuall)
Hij mag voor straf 2 dagen extra langer niet roken... hij noemde bigbrother een stel regelneukers in de liveuitzending...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
(rookpolitie Cuall)
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In het topic over d elive uitzending wist iemand te melden dat hij een pskje sigaretten gekregen zou hebben in DBK![]()
ik sms nooit en zal het ook nooit doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
BEW
Ja regenworm, daar zit ook een flink stuk SMS-geld in dat jíj aan die kleuter hebt gespendeerd en nog gaat spenderen.
Ja ik ook, mij was het iig ook niet opgevalen. Maar daar stond het volgende te lezen, als antwoord op een vraag of ie alweer mocht roken:quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
lijkt me stug, ik heb ook gekeken naar de live-uitzending.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.
We hebben Lieske en Natte Lie nog om op te scheldenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
Het wordt nu alleen nog maar saaier.
En rustiger hier vooral, nu er niet meer op Klef&Bef gescholden kan worden.
Ik vind het best zielig voor Roel.
Dat rare afscheid ook, die heeft het echt zwaar kut nu.
Zo jammer dat we pas de laatste weken de humor van Ingrid zien, had eerder moeten gebeuren.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef avonne het volgende:
Ingrid tegen de hond, terwijl Nathalie het geld uit de koffer haalt:
"Zo, ga jij even opeten, en dan bij mama thuis weer uitpoepen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |