Vroeger op weg naar vakantie vond ik het altijd raar dat zo'n uit de hand gelopen dorp bij Dordrecht al bij Antwerpen op de wegwijzers stond.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Zwijndrecht (Zuid-Holland en België)Ik vind het geen rare naam, maar weet wel dat de noorderlingen het wle een rare naam vinden vanwege de zwijn
Hmmm... je moet er wel wat fantasie voor hebben vind ik, maar okee, je zou er een lepel in kunnen zien. Een beetje een Uri Geller-lepel, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef Fredo55 het volgende:
Hier zie je toch duidelijk een lepel in.
[ afbeelding ]
Lepelstraatseweg,Kerkstraat en vóór het Vossepad naar boven.
Stampersgat / Klutsdorp / Botshoofdquote:Op donderdag 3 september 2009 18:00 schreef Inspi het volgende:
Om maar even in de buurt te blijven van Wouw/ Wouwse Plantage/ Lepelstraat/ Ruchpen/ De Heen/ Zegge/ Welberg/ Kruisland/ Kladde
Man wat woon in eigenlijk in een raar deel van Nederland, als je al die namen bij elkaar ziet.
Was een aantal jaren geleden de lelijkste plaatsnaamquote:Op maandag 1 november 2010 18:54 schreef wdn het volgende:
Roggel in Limburg. Is tevens de minst aansprekende plaatsnaam in Nederland volgens een of andere enquete.
Can you tell me how many cars there are in Mianus?quote:
Mooiste plaatsnaam, vind ik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Wij kwamen vandaag langs een plaatsje dat Oventje heet, bij Zeeland in Brabant.
Met de straatnamen Voor Oventje en Achter Oventje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |