quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:46 schreef schatje het volgende:
Mijn schuld. Ik dacht dat ik dit topic per ongeluk naar het Big Brother forum had geschopt. Met dat in gedachte schopte ik 'm meteen weer terug naar Culinesse à gogo. Ik had het beter even kunnnen melden.
In ieder geval mijn excuus lona-scuderia.
Ik schop 'm terug naar waar ie hoort.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo zijn wij vroegah aan de macaroni gegaan hoor.
Alleen een uitje fruiten, elleboogmacaroni uit een zakje, smac blokjes erdoor en ger. kaas erover heen.
Vond mijn moeder al super "buitenlands" in de jaren 70
Heerljk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef SuperMOM het volgende:
die blokjes Smac en dan tomatenpuree (uit zo'n klein blikje) erop smijten en een gebakken ei erop!!![]()
Heb net Mett broodjes op, heerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ooit knallende ruzie gehad met de ouders van mijn inmiddels ex, waren bij hun in de vakantie op de camping. Ze hadden, oh hoe nederlands, natuurlijk al het eten meegenomen uit Nederland (het was in frankrijk) en kregen daar dus macaroni met smac.
Er zijn weinig dingen die ik écht verdom om te eten, das Pap en Smac..
Ik bedankte vriendelijk voor het eten, en dat was reden om vervolgens verschrikkelijke tegen me uit te varen. Ik zei dat ze zich niet zo aan moest stellen, alsof zij alles at (dit waren mensen voor wie de chinees om de hoek al te hoog gegrepen was en champigons dat kon wel eens giftig zijn ), Ik zou van haar ook niet verwachten dat ze kikkerbilletjes, pens of zoiets eet, en ik eet geen smac.
Dit was heel iets anders volgens haar (vrouwen...) en ze werd nog kwader.
Ik schokschouderde en wenste hun een smakelijke voortzetting en ging.
Ben toen terug gereden naar Nederland, waar ik later van mij lief hoorde dat ik niet meer welkom was bij paps en mams..
jaja Smac maakt meer kapot dan je lief is.
Dit deed voor mij overginds ook de deur dicht wat kamperen aan gaat.
Als de voortzetting van je relatie afhangt van het wel of niet eten van Smac vraag ik me af of het überhaupt verstandig was met die mensen op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ooit knallende ruzie gehad met de ouders van mijn inmiddels ex, waren bij hun in de vakantie op de camping. Ze hadden, oh hoe nederlands, natuurlijk al het eten meegenomen uit Nederland (het was in frankrijk) en kregen daar dus macaroni met smac.
Er zijn weinig dingen die ik écht verdom om te eten, das Pap en Smac..
Ik bedankte vriendelijk voor het eten, en dat was reden om vervolgens verschrikkelijke tegen me uit te varen. Ik zei dat ze zich niet zo aan moest stellen, alsof zij alles at (dit waren mensen voor wie de chinees om de hoek al te hoog gegrepen was en champigons dat kon wel eens giftig zijn ), Ik zou van haar ook niet verwachten dat ze kikkerbilletjes, pens of zoiets eet, en ik eet geen smac.
Dit was heel iets anders volgens haar (vrouwen...) en ze werd nog kwader.
Ik schokschouderde en wenste hun een smakelijke voortzetting en ging.
Ben toen terug gereden naar Nederland, waar ik later van mij lief hoorde dat ik niet meer welkom was bij paps en mams..
jaja Smac maakt meer kapot dan je lief is.
Dit deed voor mij overginds ook de deur dicht wat kamperen aan gaat.
Waren niet met hun op vakantie, maar gingen bij hun langs op de camping.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Als de voortzetting van je relatie afhangt van het wel of niet eten van Smac vraag ik me af of het überhaupt verstandig was met die mensen op vakantie te gaan.
Maargoed, wat een zeikerds.
Smac verknoeit dus ook al relaties....quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:31 schreef Pietverdriet het volgende:
--- Knip ---
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |