abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35034385
Laatste inschrijfdatum voor 23 april is 6 april.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  maandag 13 februari 2006 @ 13:57:23 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35034849
Oh dan heb ik nog genoeg bedenk & preparatie tijd
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_35046682
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef pr0f het volgende:
Een rode toevallig? Rustig door de bochten maar vol op de rechte stukken?
er reden 2 rode (uiterlijk weinig verschil behalve andere spiegels)
  maandag 13 februari 2006 @ 21:47:33 #204
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35055728
Heb gehoord dat die gecrashte bmw behoorlijk lomp aan het rijden was en dat vooral de bijrijder er wat minder fijn uitgeklommen was. Wat ik aan reacties van enkele ooggetuigen op het circuit gelezen heb doet mij neigen naar 'bannen van het circuit voor het leven'. Zoals eerder al werd vermeld in dit topic schijnen er zo'n beetje 2 soorten trackdays te zijn te weten 'oude brikkies trackdays' en 'leuke circuitauto-trackdays (lotus, subaru, e36 m3s)'. Schijnt dat het bij deze dag een beetje door elkaar ging en dat menig type 2 rijder gevreesd heeft voor schade door onbesuisde acties van '200 euro brikkies' (zoals men dat noemt). Kan ik me iets bij voorstellen.
Life is too short don't stress every day
  maandag 13 februari 2006 @ 23:54:11 #205
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35061920
Die bijrijder werd door iemand anders in een soort houtgreep overeind gehouden met zijn armen omhoog toen we er langs kwamen.

Denk ook wel dat het deels door het snelheidsverschil komt tussen de 'racers' en de straatauto's. Ik weeg 1600 KG en sta op straatbanden. E30 racer weegt misschien 1100 KG en staat op slicks. Daardoor kunnen ze veel later aanremmen. Ik kwam tot 210 km/u denk ik op het rechte stuk maar moest daarna alweer remmen bij het 150 meter bord om niet in de grindbak te liggen. E30's kunnen dan nog even door doordat de remafstand veel korter is. Kunnen ook nog eens harder door de bocht dus hoeven ook minder hard te remmen.

[ Bericht 68% gewijzigd door Five_Aces op 14-02-2006 00:31:10 ]
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35063234
Van ander forum:


Eerdere waarschuwing:


Klap:
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:43:28 #207
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35072084
quote:
Denk ook wel dat het deels door het snelheidsverschil komt tussen de 'racers' en de straatauto's. Ik weeg 1600 KG en sta op straatbanden. E30 racer weegt misschien 1100 KG en staat op slicks. Daardoor kunnen ze veel later aanremmen. Ik kwam tot 210 km/u denk ik op het rechte stuk maar moest daarna alweer remmen bij het 150 meter bord om niet in de grindbak te liggen. E30's kunnen dan nog even door doordat de remafstand veel korter is. Kunnen ook nog eens harder door de bocht dus hoeven ook minder hard te remmen.


Ik had begrepen dat er toch alleen op de rechte stukken ingehaald mocht worden? Tis geen fucking race.
Life is too short don't stress every day
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:02:32 #208
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_35221686
http://video.google.com/videoplay?docid=-2805670877298597523
videotje van afgelopen zaterdag zandvoort. Het stabiel houden van de camera is best lastig overigens.
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:04:00 #209
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35227518
Mooi filmpje Zelfde lijn eigenlijk als ik ook probeerde te volgen maar ik zat voor de allerlaatste bocht steeds wat meer aan de buitenkant. Hoe hard kwam je bos uit door meer naar binnen te zitten? Zie jou ok pas remmen bij het 100 meter bord op het rechte stuk, daar had ik al 50 meter meer nodig.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zondag 19 februari 2006 @ 00:09:15 #210
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_35241824
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:04 schreef Five_Aces het volgende:
Mooi filmpje Zelfde lijn eigenlijk als ik ook probeerde te volgen maar ik zat voor de allerlaatste bocht steeds wat meer aan de buitenkant. Hoe hard kwam je bos uit door meer naar binnen te zitten? Zie jou ok pas remmen bij het 100 meter bord op het rechte stuk, daar had ik al 50 meter meer nodig.
de meeste mensen zag ik bos uit iets meer aan de buitenkant rijden, maar als ik van de binnenkant naar buiten stuur dan kan dat complete stuk volgas, en dat gaf voor mijn gevoel wat meer stabiliteit in de auto. Was wel de eerste keer op zandvoort dus moet nog wat meer ervaring op doen. Hoe hard ik bos uit uit kwam weet ik niet , maar het is bijna bovenin 4e versnelling.
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_35242684
Leuk filmpje, maar die kerel in aan het begin met die alfa 75...wat een idioot. ( inhalen onder geel e.d. )

Bos uit is normaal toch echt een bocht van relatief lang buiten blijven. Zo maak je de bocht een stuk minder scherp voor je zelf en kun je in een veel rechtere lijn uitaccelereren maar dit heeft dan ook met de bocht van te voren te maken.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:11:01 #212
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35245408
Ja precies hetzelfde dacht ik eigenlijk ook. Maar ik reed er ook voor het eerst dus kan zijn dat anders handiger is Diegene die dan de binnenkant nemen komen dan wel voor je uit en had het idee dat je er dan met uikomen wel weer op in loopt door een hogere snelheid maar goed blijf er dan toch achter omdat het anders zo blijft.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35247749
Ja, ach met een trackday maakt het in principe niet uit en kun je daar redelijk makkelijk even buiten blijven om iemand voorbij te laten. Wat natuurlijk niet slim is ineens rechts blijven rijden uit de kumhobocht (bocht voor bosuit ).

Als het een race is blijf je daar voor de ideale lijn buiten en stuur je laat in. Als je aan het verdedigen bent zal je redelijk rechts moeten blijven en diegene achter je af moeten houden zodat hij dus ook niet weer binnendoor kan steken. Jezelf breed maken.
Als je iemand voorbij wil en hij rijdt redelijk verdedigend maar je hebt wel evenveel vermogen kun je leuk met 'm spelen als je van te voren een beetje aandringt maar het jezelf niet te moeilijk maakt zul je er wellicht de vorige bochten achter blijven zitten. Hij zal bosuit iets scherper aansturen en er zo ook weer iets minder hard uitkomen. Jij doet dan het tegenovergestelde, lang buiten blijven en binnendoor komen. Je neemt iets meer snelheid mee en je hebt een heel rechtstuk om daarvan te profiteren. Bovendien zit je meteen al aan de goede kant.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:42:16 #214
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_35305275
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef pr0f het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2805670877298597523
videotje van afgelopen zaterdag zandvoort. Het stabiel houden van de camera is best lastig overigens.
Het filmpje kijken is ook best lastig. Maar evengoed wel leuk om weer eens zoiets te zien.

Je wordt op een gegeven moment ingehaald (op 6.58 ongeveer) door een witte auto met rode achterbumper. What the hell was dat?! Een verdwaalde Scud-raket? Wat is dat ding ongehoord snel!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_35310280
leuk filmpje, in 't vervolg een statief in je steelpankarretje monteren

je kan aardig meerijden met die E30
ik denk dat de scud-raket een bmw compact is
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_35313003
Ziet er anders uit, honda achtig misschien? Is niet echt duidelijk te zien.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:17:58 #217
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35313263
Ik dacht eerst een Evo (reed ook ee Evo rond met wit en rood) maar aan de achterlichten te zien is dat hem niet.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35314376
Misschien toch die evo, veel tractie uit een langzame bocht en zelfde kleuren. Moeilijk te zien hoor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:40:01 #219
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35321193
Is 'm wel, die evo want hij heeft ook 'n deels rode achterspoiler:

Life is too short don't stress every day
pi_35321521
Moet wel kunnen inderdaad, ze rijden onder de 2.00 op zandvoort.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:06:29 #221
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_35322065
Echt een duivel van een machine! Als je die beelden ziet; dat apparaat gaat er met zo'n ontzettend snelheidsverschil er vandoor. Niet normaal gewoon!

Destijds (op een HTS-Circuitdag) een keertje Theo vd Berg een klein uurtje laten knallen op Zandvoort (demo-uurtje) tegen heel wat exotisch spul (Maranello, NSX, Viper, Porsche). Was een geweldig gezicht hoe die dikke wagens door een "Golfje" helemaal aan gort werden gereden (een eh... Golfje Kitkar WRC Rally). Was bijna te zielig om te aanschouwen.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_35322714
Heeft iemand afgelopen zaterdag of zondag nog gereden op zandvoort? Ik was op vakantie in het park er naast, en heb heel wat uurtjes aan de baan staan kijken
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:22:19 #223
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35492168
Zo, vandaag de circuitdag gehad met onze vereniging.

Tussen alle turbo's en BMW's ben ik derde geworden

DAF powerrrrrrrrrrrrrr
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_35493759
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef daNpy het volgende:
Zo, vandaag de circuitdag gehad met onze vereniging.

Tussen alle turbo's en BMW's ben ik derde geworden

DAF powerrrrrrrrrrrrrr
In de behendigheidsproef ja
Daar heb je weinig aan veel vermogen, meer aan laag gewicht en een kleine/wendbare auto

Je bent wel gepwnd door mijn Cupra
pi_35494402
Lol, klonk leuk daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')