Mooie foto's five_aces, thanks for info Don_Tom. Probeer 13e te regelen. Zandvoort nooit gereden. Dus sowieso lekker rustig aan. Mooie foto's ook Don.
kHeb gister tot 6 uur 's morgens gewerkt, dus kwist dat za er niet in zat. Five_aces succes, sorry Tommy sjeezer dat ik je niet serieus nam in begin, khad echt zoiets, gooz met shiftlight op BMW op ring en op fok, moet je dermee en ik typ wel eens lomper dan ik bedoel. Sorry,
Verbaast me elke keer weer, soms sta je daar vanwege hoogteverschil terug te schakelen naar 2 om koppel derin te houden.
![]()
![]()
Met name op de rechte stukken gaan ze je HARD voorbij:
![]()
![]()
En hoe lomp ook klinkt, dit rijdt zich dan kort vaak in no time, de lokale Golf II bijhouden, en dan gaat het finaal fout:
Ringrebel model (voor intimi):
![]()
![]()
Knipperlicht aan naar rechts, kom maar:
![]()
Zijn oude pics, kheb laatste keer gefilmt, mag eigenlijk niet.
Maar da's echt ziek hoor, elk rondje staan er 2 zware ongelukken op. Nadeel vind ik ervan, ik rij "chill" maar der zijn er, en of het nu 360CS is of AMG, die zijn schumacher, en achter de lokale Golf aan (moet je niet doen want die kent de weg) en voor hit-miss-hitt ligt het al in puin.
Zolder wel eens gedaan, ben benieuwd naar Zandvoort.
[ Bericht 2% gewijzigd door PNG op 11-02-2006 04:07:19 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation