De Stelling: Het is best ok als iemand van 24 een meisje van 16 als vriendin heeft, dus inclusief sex.
De vraag: Vinden jullie het kunnen als één van de 2 veel ouder is dan de ander, laten we zeggen dat de 1 voor de wet onvolwassen is en de ander al lang volwassen (voor de wet dan he?)
quote:jammer dat het zo'n uitgekauwd onderwerp is wat recentelijk ook in Wanneer ben je een pedo? (vervolg) is besproken. Reacties van users ligt eraan hoe je het brengt. Als een meisje post dat ze een ouder vriendje heeft dan is het vaak wel goed. Post een jongen dat ie een klein meisje jonger vriendinnetje heeft dan wordt er al wat negatiever gepost en post je het als stelling dan zijn de meeste het er niet mee eens.
Op donderdag 15 november 2001 15:57 schreef Venator_UDF het volgende:
OK, een serieus topic dan
quote:
Op donderdag 15 november 2001 15:57 schreef Venator_UDF het volgende:
[..]laten we zeggen dat de 1 voor de wet onvolwassen is en de ander al lang volwassen (voor de wet dan he?)
quote:...
Op donderdag 15 november 2001 16:07 schreef mattymat het volgende:
Het kan wel, maar dan op wat hogere leeftijd. Ik vind dat een meisje van 16 nog te jong is voor een jongen van 24. Maar bijvoorbeeld een meid van 24 met een gozer van 32, daar zou ik veel minder problemen mee hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 15-11-2001 16:18]
quote:waarom niet?
Op donderdag 15 november 2001 16:10 schreef Quarentine het volgende:
xtreme leeftijdsverschillen vind ik helemaal nie kunnen
Is het niet aan de betrokkenen zelf om dat uit te maken?
(en dan doel ik zeker op het geval waarbij beiden meerderjarig zijn)
1 minderjarig ander meerderjarig
extreme gevallen kunnen dan niet
quote:En wat als de ouders het niet willen en verbieden? Zou dit eigenlijk tot een rechtzaak kunnen komen? Dat bijvoorbeeld de ouders een aanklacht indienen tegen de volwassene in dit geval of zo?
Op donderdag 15 november 2001 16:16 schreef DJKoster het volgende:
Als ze het allebei willen is er niks mis mee denk ik
quote:Ik gok dat jij een beetje een probleem hebt of niet soms!
Op donderdag 15 november 2001 16:22 schreef Venator_UDF het volgende:[..]
En wat als de ouders het niet willen en verbieden? Zou dit eigenlijk tot een rechtzaak kunnen komen? Dat bijvoorbeeld de ouders een aanklacht indienen tegen de volwassene in dit geval of zo?
quote:Zou kunnen ja, zonder toestemming van de ouders is een relatie met een minderjarige illegaal (als de ander meerderjarig is). Beetje muf eik.
Op donderdag 15 november 2001 16:22 schreef Venator_UDF het volgende:[..]
En wat als de ouders het niet willen en verbieden? Zou dit eigenlijk tot een rechtzaak kunnen komen? Dat bijvoorbeeld de ouders een aanklacht indienen tegen de volwassene in dit geval of zo?
quote:Het enige probleem wat ik ken is de kater na het weekend
Op donderdag 15 november 2001 16:23 schreef Quarentine het volgende:[..]
Ik gok dat jij een beetje een probleem hebt of niet soms!
[Dit bericht is gewijzigd door Venator_UDF op 15-11-2001 16:51]
quote:Leeftijd zit maar in je hoofd denk ik. Ik denk dat het beter is om tijdens je volledig liefdesblind fase toch ook goed rationeel na te blijven denken, en als je het dan nog steeds wilt er gewoon voor gaan
Op donderdag 15 november 2001 16:27 schreef starshine-girl het volgende:
Ik heb ooit een vriend gehad die 10 jaar ouder was dan ik ... ik was 21 en hij 31 alleen merkte je niks aan hem dat hij 31 was maar eerder 25 jaar ofzo ... mijn huidige vriend is 1 jaar jonger![]()
quote:fout
Op donderdag 15 november 2001 16:36 schreef sundae het volgende:
hmm wat vindt men hier van een 'meisje' van 17 en een jongen van 22?
quote:ik heb ineens zo'n raar gevoel dat ik weet hoe oud jij en je vriend zijn
hmm wat vindt men hier van een 'meisje' van 17 en een jongen man van 22?
ikke nie wete?
quote:Vind ik wel kunnen, de meeste dames van 17 kunnen tenminste al een beetje redelijk volwassen denken en reageren, ik zou echt niet een beetje kindse meid willen hebben, zou er helemaal gestoord van worden.
hmm wat vindt men hier van een 'meisje' van 17 en een jongen van 22?
[Dit bericht is gewijzigd door steps op 15-11-2001 16:50]
maar 16 en 24 is toch wel een redelijk groot verschil.. al zou het best kunnen denk ik ( zie dus ook de reactie hierboven )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |