abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32920258
Wie weet een goedkope kapper in de de omgeving van houten of woerden? (of eventueel nieuwegein).

Ik ben net naar deze omgeving toe verhuisd en zoek nog een goedkope kapper.
pi_32921464
kijk gewoon eens rond in Houten op het rond, daar zit HiziHair, dan zit er ook nog een links van de moviemax en die is geloof ik wel goedkoop maar je kan er geen afspraken maken

ciao

[ Bericht 10% gewijzigd door thomzor op 08-12-2005 16:39:46 (vernueckte zinsbouw) ]
pi_32921481
--->LIF
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32921497
In IJsselstein weet ik er wel 1, kost n tientje maar daar wil je gewoon niet heen (ben dr 1x geweest, gatverdamme wat smerig, de haren van de vorige klant zaten nog in de haarborstel!! )
pi_32921587
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:38 schreef thomzor het volgende:
kijk gewoon eens rond in Houten op het rond, daar zit HiziHair, dan zit er ook nog een links van de moviemax en die is geloof ik wel goedkoop maar je kan er geen afspraken maken

ciao
Hizi Hair ben ik de vorige keer geweest.
Echter 22 euro voor het kort knippen van een half kale kop vind ik te duur.
Mijn oude kapper deed dat voor 12 euro.
  vrijdag 9 december 2005 @ 03:22:34 #6
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_32936276
In Nieuwegein aan de Nedereindse weg bij winkelcentrum Nedereind zit Kapselon van Doorn.
Is in verhouding met andere kappers best goedkoop nog, ze knippen in princiepe alleen Heren (dames ook wel maar dan niet al dat moeilijke gedoe zoals kleuren en permanent enzo)

Je hoeft daar ook geen afspraak te maken en ken je altijd gewoon binnen lopen waarbij je vrij snel geholpen word.

Ik heb 25 jaar in Nieuwegein gewoond en ben net zolang daar geweest..

Heb zelfs toen ik verhuisde onder Rotterdam eerste tijd op en neer gereden als ik naar de kapper moest, omdat de kapper hier in Brielle me niet begreep wat ik wilde en het telkens anders deed dan ik wou..
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
pi_32947942
Hoeveel kost een knipbeurt daar?
pi_32980278
Helemaal niemand?
pi_32981865
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef dyna18 het volgende:
Hoeveel kost een knipbeurt daar?
pi_33007675
Verder helemaal geen goedkope kappers in de omgeving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')