Wees blij, een stoma patient zou jaloers op je zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:34 schreef de_puta_madre het volgende:
De laatste tijd doet het erg zeer aan mn anus als ik moet schijten. Dit komt simpelweg omdat de doorsnede van mijn drol gegroeid is de afgelopen weken. Eerder keek ik er nog wel naar uit om eens lekker rustig te gaan schijten maar tegenwoordig is het erg afzien. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?? Want zo kan het niet langer![]()
Roken doe ik niet aan, ik doe niet aan light producten, ik lust geen bonen, ik drink al genog koffie.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef lurf_doctor het volgende:
Roken, veel light producten met suikervervangers, bonen eten, veel koffie drinken.
Mits in de juiste combinatie moet je hier toch wel van aan de dunne kunnen raken![]()
Dit zou ik juist wel eens moeten laten doen, immers mijn poepert zou dan flink uitrekken en zou het poepen zelf minder pijn doenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef sr_firewire het volgende:
Oplossing: Laat je niet tevaak gangbangen door de jongens van de bouw !
Gedoemd was je zowiezo al. Daar had je je schijt probleem niet voor nodigquote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Roken doe ik niet aan, ik doe niet aan light producten, ik lust geen bonen, ik drink al genog koffie.
Betekent dit dat ik gedoemd ben?![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Roken doe ik niet aan, ik doe niet aan light producten, ik lust geen bonen, ik drink al genog koffie.
Betekent dit dat ik gedoemd ben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |