heb je ook tramadol?quote:Op maandag 12 december 2005 15:01 schreef Floepsje het volgende:
Als iemand iets aan medical supplies nodig heeft (morfine etc.) moet je het maar aan mij vragen
het klopt dat het langzaam gaat. Dat is ergens ook de kracht van het spel omdat je dan echt mijlpunten hebt om te halenquote:Op maandag 12 december 2005 16:24 schreef wc-eend het volgende:
dat lvlen gaat echt langzaam.. geen idee of ik het wel goed doe :p
ik vind dit een stuk leuker dan ogame iigquote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef LostFormat het volgende:
Maakt het wel een beetje eentonig in het begin. Na hoeveel dagen begint het een beetje te lopen? Wordt het dan veelzijdiger?
Okay, ogame heb ik ondertussen ook al op gegeven. Daar was echt geen zak meer aan na een tijdje. Doelloos raidtargets zoeken constant. Dit ziet er veel veelzijdiger uit.quote:Op maandag 12 december 2005 17:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik vind dit een stuk leuker dan ogame iig
meer te doen
vooral als je bij een faction komt is er echt meer te doen
quote:cina[12010]
New!
2005-12-12
12:37:47 PM accept the russian roulette or else you will be hospitalized
gewoon weigerenquote:
Ja, kan ook niet anders aagezien zoiets 25.000 kost en ik nog geen 250 dollar heb.quote:
whehehequote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, kan ook niet anders aagezien zoiets 25.000 kost en ik nog geen 250 dollar heb.
Vrouwen in het leger.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:04 schreef anoukforza het volgende:
behalve dat ik geen loon krijg in het leger (bug) krijg ik ook nog eens geen punten er bij dus kan ik ook niet hogerop komen (bug)
Als je genoeg xp hebt verdiend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:11 schreef Fliepke het volgende:
Hoe ga ik nu eigenlijk level up?
gaan werken in de supermark! dat probleem had ik eerst ookquote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef anoukforza het volgende:
Beetje jammer dat er een bug in het spel zit en ik niks verdien in het leger?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |