Als bescherming tegen het vallen heb je dus zo'n crumpler notebookhoesquote:Op donderdag 8 december 2005 13:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik..? Gepest?
Nee man, ik pest anderen.
Ben gewoon te lam om een normale tas te kopen.
Ik ga iig eerst ff bij de Mediamarkt kijken of ze iets hebben waar die goed inpast, met een boekenvakje.
Zo'n eastpak kan ook nog, maar ik betwijfel of die er in past.
En dan nog, als die op de grond tyft kan je je laptop wel weg tiefen.
Dat heeft een beschermingsniveau van -8.
Eerst wel, nu in een eastpak tasquote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
En dan in een..... Kipling tas?
Ik heb schijnbaar het leesvermogen van een 6-jarigequote:Op donderdag 8 december 2005 15:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jij kunt er geen 2 spaties en een a bijdenken?
Dat is inderdaad erg raar, iedereen ruikt met zijn of neusquote:Op donderdag 8 december 2005 16:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja ze vond het minder leuk toen ik zei dat ze uit haar mond rook
Ik vind dat ze alle vaste PUB-posters een permban moeten krijgen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
over opheffen gesproken trouwens: ik ben wel benieuwd hoeveel MEER bestaansrecht een vuilnisbak als PUB heeft boven GVH, eigenlijk
ja en dat PUB dan ook opgeheven wordtquote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind dat ze alle vaste PUB-posters een permban moeten krijgen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg raar, iedereen ruikt met zijn of neus
quote:ro·ken1 (onov.ww.)
1 rook afgeven
rook1 (de ~ (m.))
1 het zichtbare mengsel van gassen, dampen en fijne vaste deeltjes dat bij verbranding opstijgt
Sssst! Dat mag je niet zeggen!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dat PUB dan ook opgeheven wordt
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sssst! Dat mag je niet zeggen!
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef Svensational het volgende:
Flash, je icon!
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 4
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en zeg ff dat ze kappen met door slotje heen rossen, ik wil ook bedankt mogen zeggen
Dat zal eens tijd worden!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga slaapies doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |