Bron : Omroep Brabantquote:UDEN - Premier Balkenende zou, zonder het te weten, één van de brandstichters van de moskee in Uden de hand hebben geschud. Dat staat in het boek 'De onschuld Voorbij' van Marcel Bouwman over de brandstichtingen in Uden.
Marcel Bouwman is de vader van een van de jongens die vorig jaar probeerden brand te stichten bij de moskee in Uden. Zijn boek gaat over deze poging tot brandstichting en de brand die de islamitische basisschool Bedir in de as legde.
In het boek beschrijft Bouwman het bezoek van premier Balkenende aan Uden, enkele dagen na de brandstichting in de Udense Bedir-school. Voor het oog van de camera’s schudde de premier de hand van een jongen die, naar later bleek, geprobeerd had de moskee in brand te steken. Balkenende hield de jongen voor "dat ze er alles aan zouden doen om de daders te pakken."
Het boek wordt donderdagavond tussen vijf en zeven besproken in het radioprogramma 'Een Robbertje Bartol' bij Omroep Brabant.
Meki, kun jij ook eens een keer reageren op een bericht zonder daar OverdrijvingsFactor 10 voor te gebruiken?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron : Omroep Brabant
Schandelijk. Balkenende moet zich schamen
"Vermeende"quote:Op donderdag 8 december 2005 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe moet balkenende dat nou op voorhand weten Meki?
Zelf heb ik ook eens de hand geschud van een vermeende oorlogsmisdadiger in 1994 Bosnie/Srebrenica. Wat zeg ik? Daar heb ik zelfs slivocich mee gedronken aan de tafel.
Laat ik het maar houden met handjes schudden met de commandant van het "7e moslimkorps BiH".quote:Op donderdag 8 december 2005 14:24 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
"Vermeende"
Wie veronderstelde (als waar aannemen) dat dan ?
Of, hoezo deed je dat dan terwijl je toch dacht dat het een oorlogsmisdadiger was?
Wat is het belang van de tafel in deze?
Welke tafel?
Egal, Sie sind schon einiges gewöhnt, Herr Rommel.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, Meki. Sterker nog: wist je dat JP dit deed onder druk van Bush? En dat ze 's avonds al MSN-end er hartelijk om gelachen hebben?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Meki het volgende:
Bron : Omroep Brabant
Zich schamen is niet genoeg, Meki. Hij moet meteen aftreden. Daarnaast zou hem de Nederlandse nationaliteit ontnomen moeten worden, en moet hij verbannen worden naar een onbewoond eiland. Of Terschelling.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef Meki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |