Ja Joost heb je nu je zin,nu heeft ze een dropje in haar kies.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost!! KLOOTZAK!!! Geef die smakkende trut toch geen drop!!!
We zullen zien ik geef de dames toch een klein kans van slagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:32 schreef Bartoli het volgende:
van de talpa site:
[..]
dat lukt ze toch niet. Denk dat de meiden eerder gaan janken dan Roel
Laat Lieske ongezien de tyfus krijgen en vanavond naar huis gaan....Wat een achterbaks wijf blijft dat toch eigenlijk...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:32 schreef Bartoli het volgende:
van de talpa site:
[..]
dat lukt ze toch niet. Denk dat de meiden eerder gaan janken dan Roel
Complimentquote:Op donderdag 8 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben ik erger dan Scanman bedankt voor het compliment![]()
![]()
Jij hebt ook vanmorgen tussen 04:00-06:00 uur niet gekekenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Nou Lieske,je hebt je gisterenavond blijkbaar met de kaartjes nog niet genoeg kunnen uiten over de andere bewoners dat je het nou nog even tegenover Ingrid moet over doen met andere zaken erbij die je gisteren niet tegen ze durfde te vertellen
Ik heb een anti-Lieske altaar gebouwd!! Is dat ook goed???quote:Op donderdag 8 december 2005 15:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Scanman was al in staat om het goed te praten als ze daar iemand zou omleggen, dan wil ik niet weten hoe ver jij gaat in je vereering. Heb je al een Lieske altaar gebouwd?
Dido was vanmorgen om 8 uur al uit haar bed om Nathaly gezelschap te houden, en is voor haar doen erg druk geweest.....vuur brandende houden, brood bakken, en dan ben je natuurlijk doodop....Roel is van 4 tot half negen op geweest dus mag hij uitslapen tot half 5, lijkt me, is wel zo eerlijk....quote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef farceman het volgende:
Slaapt dido?
Dido was vanmorgen op, toen de anderen sliepen. Ze gaf net aan dat ze moe was, maar niet bij Roel wilde gaan liggen en ze is toen op de bank gaan liggen en volgens mij nu in slaap gevallen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef farceman het volgende:
Slaapt dido?
Vanavond kipfilet!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:30 schreef Giggio het volgende:
de neptieten van NeppeLie moeten gebakken worden!
Nee, doe maar een biertje!!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Cuall... is het al theetijd???
Zal ik een bakkie zetten?
Iemand anders ook nog thee?
Je weet toch hoe het met scanman is afgelopen zou niet al te vroegquote:Op donderdag 8 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben ik erger dan Scanman bedankt voor het compliment![]()
![]()
Nou het gaat mij erom dat ik zeg: Lieske zit weer te roddelen over m.n. Roel en ik krijg 'boze' reacties.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zegt er iemand dat e niets negatiefs over Roel zegt dan![]()
Maar Roel zelf is ook zoooooooo lovend over Lieske natuurlijk, dus waar verdiend hij dit toch aan![]()
![]()
![]()
Jij zou minder negatief gaan doen over Lieske had je me beloofd![]()
Even een paar voorbeelden uit de afgelopen 3 dagen:quote:rod·de·len (onov.ww.)
1 met genoegen praten over anderen, m.n. in ongunstige zin => iem. over de tong halen, kletsen, konkelen
en terecht. Als ze Lieske proberen gek te maken zit ze over 20 jaar nog steeds bij de psycholoog. Maar ze hoopt natuurlijk dat dat dan Roel is..........quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Dropkick het volgende:
Laat de broertjes van stoere Roeland er maar niet achter komen,die weten er wel raad mee.
Behalve het punt dat Roel een lul is ben ik het hier helemaal mee eens. Ik heb ook het idee dat Lieskes uiterlijk meespeeld in de beeldvorming van bepaalde mensen. Ik zie de negatieve punten van Dido bijvoorbeeld wel, maar blijf het toch een leuk mens vindenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:41 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou het gaat mij erom dat ik zeg: Lieske zit weer te roddelen over m.n. Roel en ik krijg 'boze' reacties.
Even Van Dale erbij pakken hoor want ik ga aan mezelf twijfelen dan...
[..]
Even een paar voorbeelden uit de afgelopen 3 dagen:
- Lieske in de tuin tegen Ingrid over Roel en dat hij de kaartjes heeft weggehaald.
- Lieske in de badkamer met Nathalie, Joost en Ingrid dat Roel de kaartjes heeft weggehaald voor een goedmaak actie met Dido.
- Lieske met Nathalie over Roel (Gisteravond)
- Lieske met Ingrid in de tuin en verrassend genoeg wederom is Roel de gelukkige.![]()
(Ik zal vast wat voorbeelden gemist hebben. )
Gezien mijn reactie en de betekenis van het woord 'Roddelen' volgens Van Dale vind ik niet dat ik iets verkeerd heb gezegd. Vind het wel jammer dat net jij ook tegengas geeft![]()
Dus mijn boodschap voor sommige users is dan ook: Fan van iemand zijn, prima! Blindelings iemand verdedigen omdat je opgewonden raakt van haar caps...ho maar.
ps. Ik verdedig Roel niet. Hij is een enorme lul.
ik vind dat ik al veel minder negatief ben over Lieske hoor, ik klaag nu nog maar. Hiervóór uitte ik me wat harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |