die arme visjesquote:Op donderdag 8 december 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/014262.phpPrutser
Whahaha, wat een knurft johquote:Op donderdag 8 december 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/014262.phpPrutser
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Als ik er ben kom ik even zwaaien
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Als ik er ben kom ik even zwaaien
Nee gijsquote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor hoeveel uur, en wat moet je doen?
Collegaquote:
Gezellig samen carpoolen, samen lunchen, samen ouwehoeren over het weer en de files en samen surfer en sjo bellen.quote:
Je Avatar !!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezellig samen carpoolen, samen lunchen, samen ouwehoeren over het weer en de files en samen surfer en sjo bellen.
Nee dat is mijn "geen zin vandaag, en waar ik voor bel intresseert me geen ook geen hol" stem.quote:
Whahahahah..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is mijn "geen zin vandaag, en waar ik voor bel intresseert me geen ook geen hol" stem.
Geslapen van 2300 tot 0700 hoor
Vrouwtje is er 1x uitgeweest om 0500 voor voeding.
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:07 schreef silver-surfer het volgende:
Die vragen: "Meneer ... 1 mailtje komt niet aan... heb em vorige week maandag verstuurd....???" ............................ So? ... Stuur hem nog een keer
![]()
Nee.. als ze bellen omdat er geen "mail" word verstuurd zijn ze meestal over de zeik. Bijvoorbeeld een faktuur van 15000 euro wat niet aankomt is wel kut zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Zijn er serieus van dat soort vragen?
![]()
WTF????quote:Op donderdag 8 december 2005 16:23 schreef Chocobo het volgende:
HOE???
http://www.leenks.com/gallery398-all.htm
Klinkt leuk collega. Kan ik ergens mee helpen?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. als ze bellen omdat er geen "mail" word verstuurd zijn ze meestal over de zeik. Bijvoorbeeld een faktuur van 15000 euro wat niet aankomt is wel kut zeg maar.
Maar je hebt er inderdaad simpele doedelzakken tussen zitten hoor..
Meeste vragen vergen toch meestal wel flink wat denkwerk.. en dat boeit me dan niet he.. moet ik weer gaan uitzoeken, testen, nagaan, terug koppelen.. pff..
Zoals jij dat ook ooit eens gedaan hebt...quote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WTF????
hoe krijgen ze dit voor elkaar dan???
Alsof die opel uit de lucht kwam vallenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WTF????
hoe krijgen ze dit voor elkaar dan???
whehehehequote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals jij dat ook ooit eens gedaan hebt...
jij ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:53 schreef Guidoow het volgende:
wiskunde is een eitje
penissssssssssssssquote:
Anders vanavond ff co op.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:22 schreef Bastard het volgende:
He lekker.. vrijdag.. weekend
Zou de MM mij bellen vandaag?
Ja is goed.. ik trek mn fles la chouffe open.. en ff beesten knallenquote:
Die gatewayquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is goed.. ik trek mn fles la chouffe open.. en ff beesten knallen
Maar eerst om 2100 TOP GEAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |