http://media.putfile.com/Prince---Te-Amo-Corazonquote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ben benieuwd. Heb dit jaar weinig vna hem gevolgd.
Die site waar je eerst je creditcard gegevens moet invullen zeker? En wordt ook wel NPG genoemd?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef cazzie het volgende:
deze twee single's [a en b kant] en meer zijn te downloaden op de websight van Prince
yep,vorige week al ;-)quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe weet jij dat het B-kantje ook een mooi nummer is? Heb je de mp3s al binnen?![]()
Ik ben wel lid van de NPGMC maar download er nooit wat,gaat me puur en alleen om de tickets voor concertenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die site waar je eerst je creditcard gegevens moet invullen zeker? En wordt ook wel NPG genoemd?
creditcard gegevens via internet. Echt niet.
![]()
Geef me nog is een hintquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik ben wel lid van de NPGMC maar download er nooit wat,gaat me puur en alleen om de tickets voor concerten![]()
er gebeurt nu al zeer veel ter promotie van deze nieuwe releasequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef Angelic1 het volgende:
Het album komt 20 maart uit. Can't wait. Mooie cover ook.
Dom natuurlijk. Altijd eerst hier plaatsen. Kende de cover nog niet. De fontstijl is erg tof.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Angelic1 het volgende:
Ja klopt, ik had hem vorige week hier ook al geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |