Geweldig nummer!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Midden in de nacht snoeihard 'Fury' over de speakers.. geluksmedicijn.
zolang ze er "normaal" over praten is er toch (nog) niet veel aan de hand ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag serieus gesprek gehad met de buren.. bleek dat ze vonden dat ik vaker de muziek te hard heb staan.. oeps..
ha ha ha, nee natuurlijk niet....je had nooit door dat hij (te) hard stondquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, er is ook niets aan de hand, maar ik had niets door.
Tot 22.00 uur mag je legaal lawaai maken. Als je om 02.30 uur nog ff Fury draait van Prince snoeihard, kan ik me voorstellen dat ze er wakker van worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, er is ook niets aan de hand, maar ik had niets door.
Het is gewoon stom, klaar..quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tot 22.00 uur mag je legaal lawaai maken. Als je om 02.30 uur nog ff Fury draait van Prince snoeihard, kan ik me voorstellen dat ze er wakker van worden.![]()
Je kan me voor Prince wakker maken hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Daisje het volgende:
Ach je kan beter van Prince wakker worden, dan van wat anders![]()
Laat me raden:quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Je kan me voor Prince wakker maken hoor
Maar snoeiharde muziek naast/onder/boven je als je moet/wil slapen is rot, heel rot (ik weet waar ik het over heb)
Zo is het ook weer..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Daisje het volgende:
Ach je kan beter van Prince wakker worden, dan van wat anders![]()
Wel leuk om te doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is gewoon stom, klaar..
Dan moet je maar snel lid worden van ons nederlandse fanforum:quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is de eerste reden dat dit topic in de gaten ben gaan houden. Als Hij komt, wil ik het als eerste weten.
Een hele avond en nacht dansen op Prince muziekquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alleen voor leden? Wat houdt zo'n party in, Anna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |