Een tijd geleden is op MTV The Art of Musicology geweest. Aan het einde speelde hij een paar nummers akoestisch (cream,i could never take the place of your man, sweet thing, sometimes it snows in april,)quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
heeft ie ook een unplugged iets uitgebacht?
heb ik meermaals gezien, mooi hoe hij met het publiek speelde. maar ik wil albums. MTV waar wacht je op?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Dino75 het volgende:
[..]
Een tijd geleden is op MTV The Art of Musicology geweest. Aan het einde speelde hij een paar nummers akoestisch (cream,i could never take the place of your man, sweet thing, sometimes it snows in april,)
Mja, The Truth (als onderdeel van Crystal ball) is zo goed als acoustisch/unplugged.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
heeft ie ook een unplugged iets uitgebacht?
Haha hier nog iemand die dat doet hoor ... dankzij mij heeft hij Paisley Park kunnen bouwen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef warpozio het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die alles koopt van de kleine grootmeester
wat denk je wat er bij mij thuis her en der rond slingertquote:Op maandag 6 maart 2006 17:59 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een zo`n compleet mogelijke verzameling,en ja dan koop je regelmatig princemateriaal![]()
(al zijn de boots die ik heb natuurlijk niet door prince goedgekeurd)
oh maar ik ken geen enkel studio nummer van Prince dat live on stage door hem minder klinktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik het nummer hoorde..
Live was het een stuk beter.
True. En alleen de gedachte al aan Live-versies van "The Word", "Love" of "Lolita" ..... aargh, this is not music this is a trip!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:54 schreef cazzie het volgende:
[..]
oh maar ik ken geen enkel studio nummer van Prince dat live on stage door hem minder klinkt
Volgens mij zijn er aardig wat mensen die zo goed als alles kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:40 schreef Xanne het volgende:
[..]
Haha hier nog iemand die dat doet hoor ... dankzij mij heeft hij Paisley Park kunnen bouwen.![]()
Die is idd lekkahhh!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ben nu een 5 CD live show aan het luisteren:
2002-04-09 - new york - one nite... not so alone![]()
Weet niet of er meer fukkers deze kennen. CD 1 is een intieme pre show, de andere CD's opnamen met o.a. Alicia Keys![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ben nu een 5 CD live show aan het luisteren:
2002-04-09 - new york - one nite... not so alone![]()
Weet niet of er meer fukkers deze kennen. CD 1 is een intieme pre show, de andere CD's opnamen met o.a. Alicia Keys![]()
quote:Op maandag 20 maart wordt het fenomenale nieuwe album van Prince, '3121' uitgebracht. Dit is natuurlijk al een heugelijk feit op zich, maar de release is extra bijzonder nu bevestigd is dat 1 van de 7 beschikbare 'Purple Tickets' te winnen is door aankoop van een Nederlandse '3121' CD! Omdat Prince een speciale band heeft met Nederland, hebben wij het voorrecht om als enige land buiten Amerika een 'Purple Ticket' weg te geven. Een Purple Ticket geeft toegang tot de ultieme prijs: een privé concert bij Prince thuis.
Het werkt als volgt. Op de eerste 15.000 albums die in Nederland uitgeleverd worden, zit een sticker met een unieke code. Door deze code in te vullen op de website www.purpleticket.nl en een vraag juist te beantwoorden, maak je kans om het Nederlandse Purple Ticket te winnen en het bijzondere concert van Prince in zijn huis in Los Angeles bij te wonen. De kans om één van 's werelds meest aansprekende muzikanten van heel dichtbij te bewonderen in zijn eigen habitat is daarmee groter dan ooit tevoren! De winnaar wordt op 28 April 2006 door een notaris bekend gemaakt. Meer gegevens staan op bovengenoemde website, die online is vanaf 20 maart.
Iedere Prince liefhebber zal enorm enthousiast zijn na het horen van het nieuwe album '3121', en dat is een understatement. Tijdens de
luistersessie op de Universal burelen in Baarn liep de temperatuur zo enorm op dat de brandweer het pand zelfs binnenstormde! Vals alarm,
maar eigenlijk toch ook niet: de nieuwe nummers van Prince zijn heter dan ooit.
De tracklisting van '3121' is als volgt:
1. 3121
2. Lolita
3. Te Amo Corazon
4. Black Sweat
5. Incense And Candles
6. Love
7. Satisfied
8. Fury
9. The Word
10. Beautiful, Loved And Blessed
11. The Dance