Madonna neemt voor ieder album een andere producer in de armen. Die producer pakt de doos uit met verse geluiden, samples en synths. Leest de gebruiksaanwijzing ervan en komt zo achter de nieuwe geluiden. Dan zingt Madonna, beetje veel echo en galm eroverheen en we hebben een hit. Want het is Madonna.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind prince eigenlijk zich nauwelijks verder ontwikkelen, meer van hetzelfde. Madonna weet zichzelf echter iedere keer opnieuw uit te vinden. En dit zeg ik als oude prince fan.
Die snap ik echt niet...als er 1 artiest is die zich continu vernieuwd en ontwikkeld is het Prince wel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind prince eigenlijk zich nauwelijks verder ontwikkelen, meer van hetzelfde. Madonna weet zichzelf echter iedere keer opnieuw uit te vinden. En dit zeg ik als oude prince fan.
de artiest Prince behoud zijn eigen style en zijn eigen sound door de jaren heen,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind Prince eigenlijk zich nauwelijks verder ontwikkelen,
meer van hetzelfde.
Madonna weet zichzelf echter iedere keer opnieuw uit te vinden.
En dit zeg ik als oude prince fan.
Kheb die site van het weekend nog getjektquote:Op maandag 6 maart 2006 08:50 schreef Dino75 het volgende:
Voor degene die hem nog niet hebben, hier de CD 3121 :
http://www.mininova.org/tor/243766
Hij is in 20 minuten binnen
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef AnnaStesia het volgende:
En die fans kopen ook alles (tenminste deze fan wel!!!)
quote:2004 Rock Hall induction concert. Best version of this song I've ever heard and Prince shows off his Guitar MASTERY!!! I Knew he was decent, But WOW!!! A MUST WATCH VIDEO!!!!
Ik wil gewoon een zo`n compleet mogelijke verzameling,en ja dan koop je regelmatig princemateriaalquote:
Deze grote fan heeft hem ook gedownload maar sta als eerste op de dag dat deze geweldige cd uitkomt voor de deur van de platenzaak om hem te kopen. Waarom downloaden ben gewoon nieuwsgierig naar het nieuwe werk van mij kleine grote artistquote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
goed zeg
De Fans van de man die zijn werk gewoon gappen
Geweldige fans zijn jullie
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die alles koopt van de kleine grootmeesterquote:
Een debielen opmerking.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
goed zeg
De Fans van de man die zijn werk gewoon gappen
Geweldige fans zijn jullie
Was een super nummer tijdens het optreden!! Het valt me op dat zn nummers live stukken beter zijn dan op de CD’s. Wat dat betreft blijven de optredens super!! De laatste CD’s matig. Ik vind Fury op de CD een beetje te "strak".quote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Rnnz het volgende:
Ben benieuwd naar het nummer Fury. Dat speelde Prince geloof ik ook op de Brits Awards (oid) en dat klonk lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |