neeeeeee niet in de brabanthallen,daar heb ik zulke slechte herrinneringen aan dat Princeconcert.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mwah.. Prince in Brabant??
Oma, als je zoekt op Heerenveen in deze site (met CTRL+f en dan heerenveen), zul je zien dat er ook een videopname te verkrijgen is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef anne_Chris het volgende:
Ik vind dezelfde datum op verschillende sites dus het zal wel kloppen. Veel weet ik er niet meer van helaas; het was een lekker lopende show, mooie belichting etc. Lois Lane keek ik niet naar uit maar de combinatie was lekker opzwepend.
goh, oma vertelt weer eens over vroeger![]()
The Sign:quote:
De video zul je zelf moeten bemachtigen. Dat kan niet via de sitequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef anne_Chris het volgende:
Leuk, leuk, vanavond kijken naar de video!
Met de dochter gaat het goed, is gisteren 15 gewordenen luistert momenteel graag naar o.a. Sisters of Mercy
Klopt hoor Heerenveen was op 5 augustus 1990,ik heb er ook een DVD van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef anne_Chris het volgende:
Welllus! In het Thialf ijsstadion. Ik weet alleen zéker dat ik daar met een dikke buik zat maar tijdrekeningtechnisch klopt dat niet met de datum van 5-8-1990 die ik op de site hierboven vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |