Ik praat na wat ik hoorde tijdens één van zijn concerten. Weet niet meer welke.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het Engels heet het birthday ja.. Nederlandse Jehovah's hebben geen taalkundig argument?
'We're (not) gonna party like/cuz it's your birthday'
Trust is wel lekker vanwege de drumgeluiden (uit de computer). Lekker gedateerd nu (nummer draait op dit moment)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:52 schreef DrDentz het volgende:
zijn jullie ook fan van het Batman album? Vooral Trust en Partyman zijn zo goedAll hail the new king in town!
Dat stuk vanaf 1:28 minuten wat ook in Batdance (duh!) wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Electric Chair.. dat refreintje heb ik altijd in m'n hoofd.. supergeinig
Spit de tekst hier dan is ff. Dan weten we hier wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uh.. nee meer de tekst..
ja duh...net zo groot als mijn oudste zoonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joh wees niet bang, Prince is iets van 1.58![]()
Niet bepaald een aanrader. Staat één track op samen met Prince gezongen. Niet bijzonder. Wel leuk om te hebben en een keer te luisteren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb album niet, Devl... aanrader?
Vooral live, zoals in 2001. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:36 schreef Arcee het volgende:
Een onbekendere favoriet: Joy In Repetition, van Graffiti Bridge (1990).
En het heeft Mayte's versie van "The Most Beautiful Girl (Boy) In The World".quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet bepaald een aanrader. Staat één track op samen met Prince gezongen. Niet bijzonder. Wel leuk om te hebben en een keer te luisteren.
Leuk om te lenen? ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet bepaald een aanrader. Staat één track op samen met Prince gezongen. Niet bijzonder. Wel leuk om te hebben en een keer te luisteren.
bron: http://www.startribune.com/464/story/576153.htmlquote:Prince Roger Nelson and Manuela Testolini Nelsonare over.
The rock star's second missus, Manuela Testolini Nelson,
filed for divorce in Hennepin County District Court on May 24.
je was me net voor,quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef AnnaStesia het volgende:
Gaan ze scheiden??
Volgens dit artikel wel:
http://www.startribune.com/464/story/576153.html
![]()
![]()
http://www.housequake.com/showthread.php?s=&threadid=70253quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef AnnaStesia het volgende:
Het sluiten van zijn website heeft met juridische dingen te maken,ik zal ff opzoeken wat het nu precies was.
Ik ben nooit een Manuelafan geweest,sinds Prince met haar getrouwd is,is hij zo`n vrome jehova geworden,hij heeft zijn sex imago afgezworen,zingt zijn oude "geilere" nummers niet meer.
Natuurlijk heeft ook Larry Graham invloed op hem wat dat betreft,maar toch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |