http://media.putfile.com/Prince---Te-Amo-Corazonquote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Ben benieuwd. Heb dit jaar weinig vna hem gevolgd.
Die site waar je eerst je creditcard gegevens moet invullen zeker? En wordt ook wel NPG genoemd?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef cazzie het volgende:
deze twee single's [a en b kant] en meer zijn te downloaden op de websight van Prince
yep,vorige week al ;-)quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe weet jij dat het B-kantje ook een mooi nummer is? Heb je de mp3s al binnen?![]()
Ik ben wel lid van de NPGMC maar download er nooit wat,gaat me puur en alleen om de tickets voor concertenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die site waar je eerst je creditcard gegevens moet invullen zeker? En wordt ook wel NPG genoemd?
creditcard gegevens via internet. Echt niet.
![]()
Geef me nog is een hintquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik ben wel lid van de NPGMC maar download er nooit wat,gaat me puur en alleen om de tickets voor concerten![]()
er gebeurt nu al zeer veel ter promotie van deze nieuwe releasequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:30 schreef Angelic1 het volgende:
Het album komt 20 maart uit. Can't wait. Mooie cover ook.
Dom natuurlijk. Altijd eerst hier plaatsen. Kende de cover nog niet. De fontstijl is erg tof.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:18 schreef Angelic1 het volgende:
Ja klopt, ik had hem vorige week hier ook al geplaatst.
Madonna neemt voor ieder album een andere producer in de armen. Die producer pakt de doos uit met verse geluiden, samples en synths. Leest de gebruiksaanwijzing ervan en komt zo achter de nieuwe geluiden. Dan zingt Madonna, beetje veel echo en galm eroverheen en we hebben een hit. Want het is Madonna.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind prince eigenlijk zich nauwelijks verder ontwikkelen, meer van hetzelfde. Madonna weet zichzelf echter iedere keer opnieuw uit te vinden. En dit zeg ik als oude prince fan.
Die snap ik echt niet...als er 1 artiest is die zich continu vernieuwd en ontwikkeld is het Prince wel!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind prince eigenlijk zich nauwelijks verder ontwikkelen, meer van hetzelfde. Madonna weet zichzelf echter iedere keer opnieuw uit te vinden. En dit zeg ik als oude prince fan.
de artiest Prince behoud zijn eigen style en zijn eigen sound door de jaren heen,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind Prince eigenlijk zich nauwelijks verder ontwikkelen,
meer van hetzelfde.
Madonna weet zichzelf echter iedere keer opnieuw uit te vinden.
En dit zeg ik als oude prince fan.
Kheb die site van het weekend nog getjektquote:Op maandag 6 maart 2006 08:50 schreef Dino75 het volgende:
Voor degene die hem nog niet hebben, hier de CD 3121 :
http://www.mininova.org/tor/243766
Hij is in 20 minuten binnen
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef AnnaStesia het volgende:
En die fans kopen ook alles (tenminste deze fan wel!!!)
quote:2004 Rock Hall induction concert. Best version of this song I've ever heard and Prince shows off his Guitar MASTERY!!! I Knew he was decent, But WOW!!! A MUST WATCH VIDEO!!!!
Ik wil gewoon een zo`n compleet mogelijke verzameling,en ja dan koop je regelmatig princemateriaalquote:
Deze grote fan heeft hem ook gedownload maar sta als eerste op de dag dat deze geweldige cd uitkomt voor de deur van de platenzaak om hem te kopen. Waarom downloaden ben gewoon nieuwsgierig naar het nieuwe werk van mij kleine grote artistquote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
goed zeg
De Fans van de man die zijn werk gewoon gappen
Geweldige fans zijn jullie
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die alles koopt van de kleine grootmeesterquote:
Een debielen opmerking.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
goed zeg
De Fans van de man die zijn werk gewoon gappen
Geweldige fans zijn jullie
Was een super nummer tijdens het optreden!! Het valt me op dat zn nummers live stukken beter zijn dan op de CD’s. Wat dat betreft blijven de optredens super!! De laatste CD’s matig. Ik vind Fury op de CD een beetje te "strak".quote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Rnnz het volgende:
Ben benieuwd naar het nummer Fury. Dat speelde Prince geloof ik ook op de Brits Awards (oid) en dat klonk lekker.
Precies wat ik dacht toen ik het nummer hoorde.. Live was het een stuk beter.quote:Ik vind Fury op de CD een beetje te "strak".
Een tijd geleden is op MTV The Art of Musicology geweest. Aan het einde speelde hij een paar nummers akoestisch (cream,i could never take the place of your man, sweet thing, sometimes it snows in april,)quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
heeft ie ook een unplugged iets uitgebacht?
heb ik meermaals gezien, mooi hoe hij met het publiek speelde. maar ik wil albums. MTV waar wacht je op?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Dino75 het volgende:
[..]
Een tijd geleden is op MTV The Art of Musicology geweest. Aan het einde speelde hij een paar nummers akoestisch (cream,i could never take the place of your man, sweet thing, sometimes it snows in april,)
Mja, The Truth (als onderdeel van Crystal ball) is zo goed als acoustisch/unplugged.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
heeft ie ook een unplugged iets uitgebacht?
Haha hier nog iemand die dat doet hoor ... dankzij mij heeft hij Paisley Park kunnen bouwen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef warpozio het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die alles koopt van de kleine grootmeester
wat denk je wat er bij mij thuis her en der rond slingertquote:Op maandag 6 maart 2006 17:59 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een zo`n compleet mogelijke verzameling,en ja dan koop je regelmatig princemateriaal![]()
(al zijn de boots die ik heb natuurlijk niet door prince goedgekeurd)
oh maar ik ken geen enkel studio nummer van Prince dat live on stage door hem minder klinktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik het nummer hoorde..
Live was het een stuk beter.
True. En alleen de gedachte al aan Live-versies van "The Word", "Love" of "Lolita" ..... aargh, this is not music this is a trip!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:54 schreef cazzie het volgende:
[..]
oh maar ik ken geen enkel studio nummer van Prince dat live on stage door hem minder klinkt
Volgens mij zijn er aardig wat mensen die zo goed als alles kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:40 schreef Xanne het volgende:
[..]
Haha hier nog iemand die dat doet hoor ... dankzij mij heeft hij Paisley Park kunnen bouwen.![]()
Die is idd lekkahhh!!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ben nu een 5 CD live show aan het luisteren:
2002-04-09 - new york - one nite... not so alone![]()
Weet niet of er meer fukkers deze kennen. CD 1 is een intieme pre show, de andere CD's opnamen met o.a. Alicia Keys![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ben nu een 5 CD live show aan het luisteren:
2002-04-09 - new york - one nite... not so alone![]()
Weet niet of er meer fukkers deze kennen. CD 1 is een intieme pre show, de andere CD's opnamen met o.a. Alicia Keys![]()
quote:Op maandag 20 maart wordt het fenomenale nieuwe album van Prince, '3121' uitgebracht. Dit is natuurlijk al een heugelijk feit op zich, maar de release is extra bijzonder nu bevestigd is dat 1 van de 7 beschikbare 'Purple Tickets' te winnen is door aankoop van een Nederlandse '3121' CD! Omdat Prince een speciale band heeft met Nederland, hebben wij het voorrecht om als enige land buiten Amerika een 'Purple Ticket' weg te geven. Een Purple Ticket geeft toegang tot de ultieme prijs: een privé concert bij Prince thuis.
Het werkt als volgt. Op de eerste 15.000 albums die in Nederland uitgeleverd worden, zit een sticker met een unieke code. Door deze code in te vullen op de website www.purpleticket.nl en een vraag juist te beantwoorden, maak je kans om het Nederlandse Purple Ticket te winnen en het bijzondere concert van Prince in zijn huis in Los Angeles bij te wonen. De kans om één van 's werelds meest aansprekende muzikanten van heel dichtbij te bewonderen in zijn eigen habitat is daarmee groter dan ooit tevoren! De winnaar wordt op 28 April 2006 door een notaris bekend gemaakt. Meer gegevens staan op bovengenoemde website, die online is vanaf 20 maart.
Iedere Prince liefhebber zal enorm enthousiast zijn na het horen van het nieuwe album '3121', en dat is een understatement. Tijdens de
luistersessie op de Universal burelen in Baarn liep de temperatuur zo enorm op dat de brandweer het pand zelfs binnenstormde! Vals alarm,
maar eigenlijk toch ook niet: de nieuwe nummers van Prince zijn heter dan ooit.
De tracklisting van '3121' is als volgt:
1. 3121
2. Lolita
3. Te Amo Corazon
4. Black Sweat
5. Incense And Candles
6. Love
7. Satisfied
8. Fury
9. The Word
10. Beautiful, Loved And Blessed
11. The Dance
12. Get On The Boat
Dit kan ik beamenquote:luistersessie op de Universal burelen in Baarn liep de temperatuur zo enorm op dat de brandweer het pand zelfs binnenstormde! Vals alarm,
maar eigenlijk toch ook niet: de nieuwe nummers van Prince zijn heter dan ooit.
wikipedia:quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waar slaat 3121 eigenlijk op?![]()
quote:De titel refereert aan het huisnummer van Prince zijn huis in Los Angeles. Tevens komt het getal (deels) ook in andere relevante gevallen voor, zoals het album dat op 21 maart wordt uitgebracht, wat gelijk staat met de Amerikaanse datumnotatie 3/21, de single Te Amo Corazón wat op 13 december 2005 is uitgebracht, wat weer op dezelfde manier gelijk staat met 12/13 en de single Black Sweat duurt 3 minuten en 12 seconden.
Er zal ook wel weer een of ander doelloos bijbelse verwijzing inzitten door Drs. Prince.quote:
De 21ste...quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb nog niets gedownload, wacht tot de cd in de winkel ligt. Dat is volgende week toch?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:23 schreef One_conundrum het volgende:
you take pitcha?
Er staan vooral op cd 2 wat interesante nummers,de 12" uitvoering,ach...al brengen ze ik weet niet hoeveel verzamelalbums uit...ik koop ze toch welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef 1972 het volgende:
Wat is zo boeiend aan de Ultimate? Als ik naar de tracklisting kijk op bol.com, dan lijkt deze wel heel erg veel op de greatest hits cd's....
??????
alleen disc II met de 12" uitvoering is leuk en dan nog staat er de helft niet eens op,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:02 schreef 1972 het volgende:
Wat is zo boeiend aan de Ultimate? Als ik naar de tracklisting kijk op bol.com, dan lijkt deze wel heel erg veel op de greatest hits cd's....
??????
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:24 schreef cazzie het volgende:
[..]
alleen disc II met de 12" uitvoering is leuk en dan nog staat er de helft niet eens op,
preview h**p://www.megaupload.com/?d=XB7ZLIVV rarpass www.Chipollo.Info
Klopt, en moet je nu eens de Live versie van 330 MB kijken van Fury die hij onlangs speelde bij SNL dan ga je helemaal uit je dak. Luister ook eens naar "Love" en "The Word" ... lekker hard luisteren, wereldnummers en weer totaal anders.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:29 schreef Cool_Runner het volgende:
'Fury' Damn wat een tof nummer
Het is gewoon een rasmuzikant.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:32 schreef Xanne het volgende:
Het blijft trouwens ongelooflijk knap hoe hij zoveel diverse stijlen speelt alsof het niks is en als je dan beseft dat hij ook nog eens zelf bijna alle instrumenten op die nummers speelt, alles zelf componeert en geen hippe producer nodig heeft want ook dat doet Prince zelf, al zo'n 25 jaar lang. Dan denk ik WTF?! Maar goed, het is niet voor niks dat hij onder tal van zijn collega muzikanten (van Steve Vai en Brian Eno tot wijlen Miles Davis en Andre3000 nu) enorm ontzag en respect krijgt.
Ik
Is de video van jaarbeurs Utrecht van een redelijke kwaliteit?quote:Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef facedown het volgende:
Heeft iemand nog interesse in een stapeltje Prince VHS banden?
Mijn video is overleden en ik was niet van plan een nieuwe te kopen.
Wat ik nog van de labels kon achterhalen:
Septimo
Canal+ vh1 special
The beautiful experience
jaarbeurs utrecht 98
Beautiful Strange
13/07/94
Thieves in the temple june 24th 1992
dortmund 9 9 1988 / Tokyo 1990
Under the cherry moon / purple rain
miami 8 7 94 (glam slam ulysses)
En nog enkele zonder label (zou Prince moeten zijn :-)
Gratis af te halen in Den Haag!
Tamar is degene die beautiful,loved and blessed zingt op het nieuwe album.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:59 schreef Devlinsect het volgende:
Tamar? WTF is Tamar?![]()
Voor je andere vraag, mail me maar ff![]()
Zeker!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Prince gezien bij American Idol een maand terug?
quote:Greetings Family,
The NPG Music Club has been in xistence 4 more than 5 years. In that time we've learned a great deal from each other and about this brave new online world we have all chosen 2 b part of. The members we have been 4tunate enough 2 have join r family have truly made this the best music club any artist could ever dream of. And all the things we have been a part of 2gether -- the concerts, the celebrations, the soundchecks, the discussions and the un4gettable music -- have shown us what a New Power Generation can truly b. We thank u from r hearts 4 sharing urselves and ur love of the music with all of us. It has been a blessing.
Once the NPG Music Club won the 2006 Webby Award, discussions within the NPG began 2 center on what was next. What’s the next step in this ever-changing xperiment? The achievements of the past cannot be questioned and we are truly grateful 4 everything that has been accomplished. But in its current 4m there is a feeling that the NPGMC gone as far as it can go. In a world without limitations and infinite possibilities, has the time come 2 once again make a leap of faith and begin anew? These r ?s we in the NPG need 2 answer. In doing so, we have decided 2 put the club on hiatus until further notice.
The NPG Music Club was a first step; the lessons learned will last 4ever. Now comes a time of great reflection and restructuring. The future holds nothing but endless opportunity and we plan on seizing it wholeheartedly. Don’t u want 2 come?
Love4oneanother,
NPG Music Club 4ever
En wat zijn de voordelen? Hoeveel kost het?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:59 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben lid,al een paar jaar
er zijn geen voordelen meer, de club heeft nu zijn deuren geslotenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En wat zijn de voordelen? Hoeveel kost het?![]()
Dat had ik niet goed gelezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:40 schreef cazzie het volgende:
[..]
er zijn geen voordelen meer, de club heeft nu zijn deuren gesloten
Van het album dan, want voor mij is zijn lekkerste nummer "Days of wild" en dan wel het liefst live.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Fury is het lekkerste nummer ooit...
Ja.. van het album.. het nummer dat nog altijd het meeste met mij doet is 'When You Were Mine'. Ik weet niet van welk album dat is, ik ken het volgens mij van 'The Hits'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Van het album dan, want voor mij is zijn lekkerste nummer "Days of wild" en dan wel het liefst live.
Geweldig nummer!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Midden in de nacht snoeihard 'Fury' over de speakers.. geluksmedicijn.
zolang ze er "normaal" over praten is er toch (nog) niet veel aan de hand ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag serieus gesprek gehad met de buren.. bleek dat ze vonden dat ik vaker de muziek te hard heb staan.. oeps..
ha ha ha, nee natuurlijk niet....je had nooit door dat hij (te) hard stondquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, er is ook niets aan de hand, maar ik had niets door.
Tot 22.00 uur mag je legaal lawaai maken. Als je om 02.30 uur nog ff Fury draait van Prince snoeihard, kan ik me voorstellen dat ze er wakker van worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, er is ook niets aan de hand, maar ik had niets door.
Het is gewoon stom, klaar..quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tot 22.00 uur mag je legaal lawaai maken. Als je om 02.30 uur nog ff Fury draait van Prince snoeihard, kan ik me voorstellen dat ze er wakker van worden.![]()
Je kan me voor Prince wakker maken hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Daisje het volgende:
Ach je kan beter van Prince wakker worden, dan van wat anders![]()
Laat me raden:quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Je kan me voor Prince wakker maken hoor
Maar snoeiharde muziek naast/onder/boven je als je moet/wil slapen is rot, heel rot (ik weet waar ik het over heb)
Zo is het ook weer..quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef Daisje het volgende:
Ach je kan beter van Prince wakker worden, dan van wat anders![]()
Wel leuk om te doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is gewoon stom, klaar..
Dan moet je maar snel lid worden van ons nederlandse fanforum:quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is de eerste reden dat dit topic in de gaten ben gaan houden. Als Hij komt, wil ik het als eerste weten.
Een hele avond en nacht dansen op Prince muziekquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alleen voor leden? Wat houdt zo'n party in, Anna?
Absoluut a-typisch juist. Het weglaten van de bas was geniaal en niemand in de buurt van de top40 durfde dat aan tot Prince het deed.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Rnnz het volgende:
Een beetje typische jaren 80 geluid voor mij.
The Morning Papersquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Snapt iemand het liedje 'The Morning Papers'? Ik vind het prachtig, maar ik snap het niet.
Ok, ik geloof dat ik het wel zo'n beetje begrijp nu...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:57 schreef AnnaStesia het volgende:
Mijn idee over dit nummer:
Het is (uiteraard) een liefdesliedje,over een (in andermans ogen) verboden liefde, anderen veroordelen het verliefde stel
Hey tof man.. bedankt voor je uitleg. Ik heb nummer met deze nieuwe wetenschap meteen even drie keer beluisterd.. wordt er alleen maar mooier van..quote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Overig wat 'the morning papers' betreft: dat gaat over zijn relatie met Mayte Garcia (inmiddels gescheiden van haar).
Hij leerde haar kennen toen ze 16 was, 'thats why he had to wait'
Maar het nummer gaat vooral over de roddelpers (the morning papers) die over de relatie van Prince met haar schrijven, terwijl 'they dont know what its made off'
Sterk nummer overigens: mooi gezongen en die blazerspartijen zijn schitterend
Zeker een mooi nummer.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:51 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Overig wat 'the morning papers' betreft: dat gaat over zijn relatie met Mayte Garcia (inmiddels gescheiden van haar).
Hij leerde haar kennen toen ze 16 was, 'thats why he had to wait'
Maar het nummer gaat vooral over de roddelpers (the morning papers) die over de relatie van Prince met haar schrijven, terwijl 'they dont know what its made off'
Sterk nummer overigens: mooi gezongen en die blazerspartijen zijn schitterend
Ken ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Arcee, wat vind je van 'When You Were Mine' dan?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schande.. ik mail 'm naar je.
Yep, en ik ken 'm wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Al binnen?
Sign O' the Times.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is z'n beste dan?
Nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je over Prince ook stats?
Die ken jij dan weer niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mail mij die 'If I Was Your Girlfriend' even dan?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 04:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij hebt me ontdekt??
quote:
snel even gekeken in mij bootleg collectie, empty room is een track uit de periode 91/95quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Empty room staat op outtakes,
ik heb dat album niet,
nou ja heb hem wel maar een kopie ervan.
Ik heb hem ook als clip op mijn pc staan,hoe ik daar aan kom/??Geen idee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef cazzie het volgende:
[..]
snel even gekeken in mij bootleg collectie, empty room is een track uit de periode 91/95
wel is empty room vorig jaar als officiele live track uitgebracht via de npgmc website.
maar zoals bekend is npg music club helaas vanwege onduidelijke redenen gesloten!
Because it is called BIRTHday. You do that once in ur life, when u get born.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jehovah's zijn ook mensen toch? Ondanks het feit dat ze hun verjaardag niet vieren..
Joh wees niet bang, Prince is iets van 1.58quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[afbeelding]
Ik kon geen duidelijke foto vinden op mijn pc.
En tja...ze is klein en donker.
Kom ik aan met mijn 1.65cm en blonde haar hahaha die ziet ie niet staan![]()
Ik praat na wat ik hoorde tijdens één van zijn concerten. Weet niet meer welke.....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In het Engels heet het birthday ja.. Nederlandse Jehovah's hebben geen taalkundig argument?
'We're (not) gonna party like/cuz it's your birthday'
Trust is wel lekker vanwege de drumgeluiden (uit de computer). Lekker gedateerd nu (nummer draait op dit moment)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:52 schreef DrDentz het volgende:
zijn jullie ook fan van het Batman album? Vooral Trust en Partyman zijn zo goedAll hail the new king in town!
Dat stuk vanaf 1:28 minuten wat ook in Batdance (duh!) wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Electric Chair.. dat refreintje heb ik altijd in m'n hoofd.. supergeinig
Spit de tekst hier dan is ff. Dan weten we hier wat je bedoeltquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uh.. nee meer de tekst..
ja duh...net zo groot als mijn oudste zoonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joh wees niet bang, Prince is iets van 1.58![]()
Niet bepaald een aanrader. Staat één track op samen met Prince gezongen. Niet bijzonder. Wel leuk om te hebben en een keer te luisteren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb album niet, Devl... aanrader?
Vooral live, zoals in 2001. Heerlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:36 schreef Arcee het volgende:
Een onbekendere favoriet: Joy In Repetition, van Graffiti Bridge (1990).
En het heeft Mayte's versie van "The Most Beautiful Girl (Boy) In The World".quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet bepaald een aanrader. Staat één track op samen met Prince gezongen. Niet bijzonder. Wel leuk om te hebben en een keer te luisteren.
Leuk om te lenen? ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet bepaald een aanrader. Staat één track op samen met Prince gezongen. Niet bijzonder. Wel leuk om te hebben en een keer te luisteren.
bron: http://www.startribune.com/464/story/576153.htmlquote:Prince Roger Nelson and Manuela Testolini Nelsonare over.
The rock star's second missus, Manuela Testolini Nelson,
filed for divorce in Hennepin County District Court on May 24.
je was me net voor,quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef AnnaStesia het volgende:
Gaan ze scheiden??
Volgens dit artikel wel:
http://www.startribune.com/464/story/576153.html
![]()
![]()
http://www.housequake.com/showthread.php?s=&threadid=70253quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:36 schreef AnnaStesia het volgende:
Het sluiten van zijn website heeft met juridische dingen te maken,ik zal ff opzoeken wat het nu precies was.
Ik ben nooit een Manuelafan geweest,sinds Prince met haar getrouwd is,is hij zo`n vrome jehova geworden,hij heeft zijn sex imago afgezworen,zingt zijn oude "geilere" nummers niet meer.
Natuurlijk heeft ook Larry Graham invloed op hem wat dat betreft,maar toch....
haar websight = http://www.tamaronline.com/quote:Op zondag 30 juli 2006 22:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Foto van die Tamar?
dat is als je het verhaal rondom prince / mani / tamar als zoete koek zal aannemen,quote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt. Door dit hele gebeuren staat ze wel met een klap in de belangstelling natuurlijk.
Prince will give his first concert on Greek territory on 25th of September, in the frame of his tour for the promotion of his new album 3121. According to the News, the space of conduct of concert will be announced the next days. 48years old Prince returned dynamically in the musical scene in 2004, with the album Musicology. In his concert in our country it will interpret not only pieces from the two albums above, but also his classic hits, as When Doves Cry, Kiss, The Most Beautiful Girl In The World, Little Red Corvette, Cream, Peach and other.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer zou dat dan zijn en waarom daar?
Wordt een éénmalig concert in Griekenland...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef SignOTheTimes het volgende:
Het is trouwens wel op erg korte termijn. Kom maar op!
quote:Update
Prince's first European 3121 concert, will be held on 25 September,
and according to a greek newspaper,
the location will be the Lycabetus Theatre in Athens...
neeeeeee niet in de brabanthallen,daar heb ik zulke slechte herrinneringen aan dat Princeconcert.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mwah.. Prince in Brabant??
Oma, als je zoekt op Heerenveen in deze site (met CTRL+f en dan heerenveen), zul je zien dat er ook een videopname te verkrijgen is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef anne_Chris het volgende:
Ik vind dezelfde datum op verschillende sites dus het zal wel kloppen. Veel weet ik er niet meer van helaas; het was een lekker lopende show, mooie belichting etc. Lois Lane keek ik niet naar uit maar de combinatie was lekker opzwepend.
goh, oma vertelt weer eens over vroeger![]()
The Sign:quote:
De video zul je zelf moeten bemachtigen. Dat kan niet via de sitequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:07 schreef anne_Chris het volgende:
Leuk, leuk, vanavond kijken naar de video!
Met de dochter gaat het goed, is gisteren 15 gewordenen luistert momenteel graag naar o.a. Sisters of Mercy
Klopt hoor Heerenveen was op 5 augustus 1990,ik heb er ook een DVD van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef anne_Chris het volgende:
Welllus! In het Thialf ijsstadion. Ik weet alleen zéker dat ik daar met een dikke buik zat maar tijdrekeningtechnisch klopt dat niet met de datum van 5-8-1990 die ik op de site hierboven vond.
'quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij was er ook bij, Anna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |