quote:Op donderdag 8 december 2005 09:02 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer dus. Hij dreef een magazijn in vruchtenpoeder, maar daar is hij niet bekend van. Zonder hem zou een uiterst bekend en belangijk boek nooit zijn uitgekomen.
En als Diaan hem raadt, krijgt ze iets moois.![]()
Da's een lastige. Meneer is in Duitsland geboren, woonde lange tijd in Nederland en daarna in Zwitserland. Ik vermoed dat hij achtereenvolgens ook alle nationaliteiten (had of) heeft aangenomen, maar zeker de Duitse en de Nederlandse.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:07 schreef Berkery het volgende:
Nederlander?
Hè jammer, Diaan, nu gaat er iets heeeeeelquote:
Je weet wel waarover het gaat?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef Berkery het volgende:
...maar ik heb dat boek nog nooit gelezen
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Hè jammer, Diaan, nu gaat er iets heeeeeelmoois
aan je neus voorbij. Volgende keer beter!
Ik ga hem pas lezen als je me het mooie plaatje laat zienquote:Op donderdag 8 december 2005 09:27 schreef pyl het volgende:
Zo lang jullie het woordje 'nog' gebruiken, houd ik hoop.![]()
Verkapte chantage, Diaan?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga hem pas lezen als je me het mooie plaatje laat zien
ik heb wel de film gezien trouwens
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef Z het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in het Anna Frank huis geweest, tijdens de Museumnacht, je kon in 1 keer doorlopen, normaal staat er een e-nor-me rij.
Neem een voorbeeld aan die maat van je, Brother, da's pas een held. Die zwaaide hier vóór zes uur vanochtend alweer fris en vrolijk.quote:
De romein is een politicus, filosoofquote:Op donderdag 8 december 2005 09:42 schreef pyl het volgende:
Die Romein doet vooralsnog geen belletje rinkelen (politicus, militair, schrijver???), dat meisje heeft wel wat van Brinkman.
Waarom moet ik altijd aan anderen een voorbeeld nemen?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan die maat van je, Brother, da's pas een held. Die zwaaide hier vóór zes uur vanochtend alweer fris en vrolijk.
![]()
Deze Romein is heel bekendquote:
Dat meisje is idd Lilian Marijnissenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef Gellius het volgende:
Dat meisje is vast van Marijnissen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:47 schreef Gellius het volgende:
Het romeintje is Cicero.
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:38 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dit jaar nog een keer tussen Kerst en Nieuwjaar, met de twee kleine pyltjes.
En Diaan: ik ben niet te vermurwen hoor.![]()
Hopla, dat gaat lekker zo.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef Berkery het volgende:
Lewis Carroll?
Met dank aan Fotoshop. De naam is bijna helemaal te lezenquote:
Wat onsportief, berkery.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Met dank aan Fotoshop. De naam is bijna helemaal te lezen![]()
Zonder PS had ik 'm ook wel kunnen ontcijferen, maar dan had ik met mijn neus op het scherm gezeten en had mijn collega zich afgevraagd wat ik aan het doen wasquote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wel weer sportief dat hij er eerlijk voor uitkomt![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zonder PS had ik 'm ook wel kunnen ontcijferen, maar dan had ik met mijn neus op het scherm gezeten en had mijn collega zich afgevraagd wat ik aan het doen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |