quote:
Over shampoo gesproken.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]goedemorgen
ow over die site die ik vaag noemde, die in je sig jahniet perse negatief hoor, maar apart. Wie léést dat uberhaupt?
Door jullie ben ik ineens gaan lezen wat er op mijn shampoofles staatnou ja ben blij dat ik iig elke dag mijn haar ermee mag wassen
WHZquote:
Mogguh Sunshine!!!quote:
quote:Onderhoud aan wegen onder de maat
Icoon VervoerHet wegonderhoud in negen van de tien gemeenten en provincies schiet behoorlijk tekort. Dat blijkt uit de inspectiegegevens van wegeninspectiebureau Inspectrum over tachtig gemeenten en provincies. Door het matige onderhoud voldoen de meeste wegen niet aan de minimale veiligheidseisen.
Volgens Kees de Visser van het wegeninspectiebureau zijn de cijfers representatief voor de landelijke toestand. "Mensen struikelen over ongelijke stoepen of beschadigen hun auto op een gat in een 80-kilometerweg," zegt hij. Het Algemeen Dagblad nam ook een steekproef en bemerkte dat het vooral in Delft bijzonder slecht is gesteld. In de gemeente voldoet maar liefst tachtig procent van de wegen niet aan de minimale veiligheidseisen.
De toestand in provincies en gemeenten met veel achterstallig wegenonderhoud verergert alleen maar. Dat komt volgens Martijn Buitenhuis van Inspectrum doordat de herstelkosten explosief oplopen. De beperkte budgetten van gemeenten en provincies staan reparaties dan in de weg.
TIp: zet hem 'aan'; draai de VW kraan open.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het hartstikke koud, toch zit ik nog geen meter van de verwarming
helemaal topquote:Op donderdag 8 december 2005 09:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mogguh Sunshine!!!![]()
joe hef meelik weet alleen niet wat er met de kleuren gebeurd is
heb 'm in CMYK gemaakt, denk dat het daardoor komt
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]goedemorgen
ow over die site die ik vaag noemde, die in je sig jahniet perse negatief hoor, maar apart. Wie léést dat uberhaupt?
Door jullie ben ik ineens gaan lezen wat er op mijn shampoofles staatnou ja ben blij dat ik iig elke dag mijn haar ermee mag wassen
Grappig... Ik wil ze wel met 150 man op ene podium zien spelen. Ik heb ze afgelopen Augustus zien en horen spelen op Wacken Open Air, Maar toen waren ze maar met 80 man dacht ik..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga 12 januari naar GroningenBeetje Corvux Corax met de Carmina Burana bekijken
En daarna weer terug
![]()
Ze spelen in de Martini-kerkquote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Grappig... Ik wil ze wel met 150 man op ene podium zien spelen. Ik heb ze afgelopen Augustus zien en horen spelen op Wacken Open Air, Maar toen waren ze maar met 80 man dacht ik..Klonk wel leuk..
Corvus Corax is latijns voor raaf. Carmina Burana is een opera. dus je gaat met een raaf naar een opera kijken?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga 12 januari naar GroningenBeetje Corvux Corax met de Carmina Burana bekijken
En daarna weer terug
![]()
Carl Orffquote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Corvus Corax is latijns voor raaf. Carmina Burana is een opera. dus je gaat met een raaf naar een opera kijken?
Nee hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Corvus Corax is latijns voor raaf. Carmina Burana is een opera. dus je gaat met een raaf naar een opera kijken?
Ik heb ff de wiki erbij gehaald.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Heb jij weer. Morgen dan maar?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Xilantof het volgende:
lol
ik gisteren vol goede moed bedacht dat ik maar eens langs die leraar zou gaan...
bedenk ik nu pas dat ie er nooit is op donderdag
Morgen dan maarquote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb jij weer. Morgen dan maar?
Leuk!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
Ik kwam op 't idee zo'n 9 maanden terugtijdens stage... ik las de verpakking van een pak melk in m'n pauze. en ik schoot in de lach om die verpakking. Hoe dat beschreven werd enzo. En toen ging 'k 't verzamelen laat maar zeggen. En nu doen er wat mensen mee die ook mee verzamelen. En serieus, je komt de gekste dingen tegen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |