Kan ook gezellig zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:04 schreef Sjet het volgende:
Hey.... zit ik hier; [BB SC 901] Het... is... EXIT day!!!!! Wie o wie??? een heel gesprek met mezelf te houden......![]()
nee, omdat het vanavond weer Josti Promo Night is.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:36 schreef ReneMid het volgende:
Het zou echt de grootste grap zijn als Josti zijn biezen moet gaan pakken want daat houd niemand geloof ik rekening mee.
Ik bedoelde meer uit welke winkelquote:Op donderdag 8 december 2005 08:33 schreef ReneMid het volgende:
Die bonddeken komt toch uit dat huisje waar Ingrid 2 dagen geweest is en die heeft ze toen meegenomen.
Het verbaasd mij niks meer Dido en Roel doen het ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:26 schreef melke het volgende:
Hoppa en weer Lieske in een negatief daglicht stellen. Lief van je Nathalie, beetje slijmen bij Lieske en achter haar rug ook negatief doen. Tjonge jongen jonge, Roel en Nathalie zijn nog gewoon erger dan Dido wat dat achter de rug geklets betreft
Ja, maar wat wij hopen gebeurt meestal niet he.... Helaas.... Maar, optimist die ik ben, misschien vanavond wel!quote:Op donderdag 8 december 2005 08:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het verbaasd mij niks meer Dido en Roel doen het ook.
Daarom hoop en bidik voor het vertrek van Dido of Nath
Weet het niet vind BB de laatste dagen erg pro lieske en Ingrid.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:40 schreef melke het volgende:
Lieske is vannacht weer eens goed afgezeikt geworden. Ben benieuwd of ze daar nog iets van uitzenden. Vast niet BB kennende
Rob is ook vertrokken en dat heeft een tijdje geduurd.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar wat wij hopen gebeurt meestal niet he.... Helaas.... Maar, optimist die ik ben, misschien vanavond wel!
Op tv ook? Heb nog geen uitzending gezien deze week. Hebben ze bijvoorbeeld de toejuiching van Lieske en Ingrid laten zien en de reacties van Nathalie, Roel en Dido? Hebben ze de vuurwacht van Lieske laten zien en de reactie van Roel de dag erna?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet het niet vind BB de laatste dagen erg pro lieske en Ingrid.
Alles komt van de kijkshop vandaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Krijg je daar dan ook mooie spullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |