Ik slaap ook weer gewoon verder voor 't is uitgewerktquote:Op donderdag 8 december 2005 07:46 schreef MrTorture het volgende:
Jup, best beangstigend. Gelukkig was ik nog niet wakker genoeg om in paniek te raken
Haha!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:23 schreef bonke het volgende:
sommige mensen uit truth zouden zeggen dat ze ontvoerd zijn door aliens
Zijn er niet denk ik. Je geest is simpelweg eerder wakker dan je lichaam.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog nooit van gehoord, wat zijn de oorzaken eigenlijk?
We leven in een universum van oorzaak en gevolg, dus er zijn zeker oorzaken.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zijn er niet denk ik. Je geest is simpelweg eerder wakker dan je lichaam.
Net zoiets als wakker worden omdat je schreeuwde in je droom en denken dat je dat ook in het echt gedaan hebt. Ook zoiets aparts. Alsof je je droomgil nog door de kamer hoort galmen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha!
Als kind had ik het heel vaak. Ik voelde 'het' aankomen en wist dat het onvermijdelijk was dat ik werd meegesleurd in een soort draaikolk. Ik had dan ook echt een enorme 'buzz' in mijn hoofd.
Het ging altijd gepaard met een nachtmerrie, alsof ik werd 'gehaald' door kwade geesten die me dus 'vasthielden'.
Ik kon me dan inderdaad niet bewegen en mijn schreeuwen waren stil. Het was ontzettend beangstigend. Ik heb het veel later nog wel eens gehad, maar dan zonder de 'monsters'.
Die ken ik, heb ik ook regelmatig, van die heerlijke schrikreacties met bijbehorende stuiptrekkingenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:50 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb soms als ik slaap dat ik voel dat ik over de kop word gedraaid, maar dan schrik ik me wakker en daarbij dat me benen omhoog komen:P maar echt niet meer kunnen bewegen weet ik niet of ik dat heb gehad
dan ontspannen je spieren ws wat abrupt en daar schrik je dan wakker van.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb ook wel eens dat ik, als ik bijna slaap, ineens helemaal wakkerschrik. Terwijl ik niet bewust aan iets engs dacht ofzo.
dat heb ik ook idd wel eens gehad.. eerste paar keer is wel ff schrikken.. maar daarna weet je wat het is en is het niet zo eng meer!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef Biogarde het volgende:
Of wanneer je in een "gat" valt/wegzakt![]()
Ik schrik me nog iedere keer de tyfusquote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat heb ik ook idd wel eens gehad.. eerste paar keer is wel ff schrikken.. maar daarna weet je wat het is en is het niet zo eng meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |