abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32910642
Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.

De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.

Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.

De veiligheidsdienst heeft Peter De Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.

http://weblog.fok.nl/blog/9399

http://frontpage.fok.nl/nieuws/60275

[ Bericht 2% gewijzigd door Mannee op 08-12-2005 07:59:29 ]
pi_32910647
!
pi_32910648
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_32910652
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:21 schreef teknomist het volgende:
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
binnen een dag waarschijnlijk
pi_32910658
"Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden."

Heerlijk insinuerend.
pi_32910660
Ah Volkert was slachtoffer natuurlijk!! Daarom wou ie niet praten!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  donderdag 8 december 2005 @ 06:33:55 #7
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32910669
Mensen, vertrouw uw overheid nimmer!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32910677
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:13 schreef Mannee het volgende:
Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.

De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.

Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.

De veiligheidsdienst heeft Peter De Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.

Pim Fortuyn had sex met minderjarigen
Bron?
Volgens mij is dit flink uit de uhm..., duim gezogen...
pi_32910678
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:36 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Bron?
Bron staat op de FP erbij, maar kan je al wel vertellen dat die bron niet volledig betrouwbaar is naar mijn mening..
pi_32910682
edit: mijn fout, te snel gelezen, weet niet meer exact wat er stond

[ Bericht 48% gewijzigd door sp3c op 08-12-2005 08:23:58 ]
pi_32910685
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:36 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Bron?
Knalt van de voorpagina van De Telegraaf

http://telegraaf-i.telegr(...)0051208_1/pagina.php
pi_32910686

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 08-12-2005 08:22:35 ]
pi_32910711
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:41 schreef Mannee het volgende:

[..]

Knalt van de voorpagina van De Telegraaf

http://telegraaf-i.telegr(...)0051208_1/pagina.php
Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens

maar wat mij betreft is dit complete bullshit, laat die man in ere. En Peter R. de Vries moet eens ophouden met z'n 'onthullende' verhalen... Heeft hij zo een misdaad opgelost met dit gebeuren? neen! Hij moet eens volwassen worden die vent, als je ergens ziet staan dat je broertje een snoepje gejat heeft, ren je toch ook niet meteen naar mama toe..
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  donderdag 8 december 2005 @ 06:57:18 #14
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_32910716
Ik heb dit al eens eerder gehoord, toen hij nog leefde en eerlijk gezegd zou het me niet verbazen. Ach en waarom dit na zijn dood nog uitbrengen, rechts Nederland wil het toch niet horen en links Nederland zal alleen maar met het vingertje wijzen zeggen "Zie je wel."

Alsof Peter R. de Vries zo'n heilig boontje is met al die connecties
pi_32910725
quote:
Op donderdag 8 december 2005 06:54 schreef YellowDog het volgende:

[..]

Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens

maar wat mij betreft is dit complete bullshit, laat die man in ere. En Peter R. de Vries moet eens ophouden met z'n 'onthullende' verhalen... Heeft hij zo een misdaad opgelost met dit gebeuren? neen! Hij moet eens volwassen worden die vent, als je ergens ziet staan dat je broertje een snoepje gejat heeft, ren je toch ook niet meteen naar mama toe..
Het journaal ook al sensatiebelust?
  donderdag 8 december 2005 @ 07:00:59 #16
54772 Silmarwen
pi_32910727
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ja. Kijkcijfertjes scoren is erg belangrijk.
pi_32910733
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Had het om eerlijk te zijn over de telegraaf losstaand van dit verhaal. Maarja journaal heeft toch altijd zo'n leuke rubriek: 'wat staat er in de kranten vandaag' oid.. of is het echt als nieuwsfeit opgenomen?
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_32910734
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:00 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja. Kijkcijfertjes scoren is erg belangrijk.
Zo kunnen we alles krom lullen wat recht is in dit geval.
Het verhaal staat me niet aan dus de bron is niet betrouwbaar.

Erg selectief, dan mogen mensen eerst is gaan aantonen dat het niet waar is.
En in dit verhaal lijkt het me nauwlijks schokkend aangezien de verhalen destijds al de ronde deden.
pi_32910739
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:03 schreef YellowDog het volgende:

[..]

Had het om eerlijk te zijn over de telegraaf losstaand van dit verhaal. Maarja journaal heeft toch altijd zo'n leuke rubriek: 'wat staat er in de kranten vandaag' oid.. of is het echt als nieuwsfeit opgenomen?
Volgens mij is RTL nieuws daar mee begonnen.
Maar ik zie niet in wat dat met de discussie heeft te maken over dit nieuwsbericht.
pi_32910745
Pim Fortuyn wilde natuurlijk op een ouwe Griekse filosoof lijken.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:08:54 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_32910752
Waarom verbaast dit mij niet, vooral grappig dat het Marokkaanse jongens waren. Pim als geit......
  donderdag 8 december 2005 @ 07:10:04 #22
54772 Silmarwen
pi_32910760
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:03 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Zo kunnen we alles krom lullen wat recht is in dit geval.
Het verhaal staat me niet aan dus de bron is niet betrouwbaar.

Erg selectief, dan mogen mensen eerst is gaan aantonen dat het niet waar is.
En in dit verhaal lijkt het me nauwlijks schokkend aangezien de verhalen destijds al de ronde deden.
Iedereen kan wel iets roepen en de Vries is een behoorlijke sensatiezoeker. Maar zoals ik al zei het zou mij niets verbazen dat het werkelijk waar zou zijn. Ik heb het ook al eerder gehoord toen Fortuyn nog leefde. Maar om nu meteen alles voor waar aan te nemen wat de pers zegt is ook niet okay

Anyway, dat is een andere discussie. Als je op de FP leest kun je overigens al zien dat mijn voorspelling klopt. Links wijst en lacht terwijl rechts stellig ontkent.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:10:22 #23
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_32910762
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:06 schreef DennisMoore het volgende:
Pim Fortuyn wilde natuurlijk op een ouwe Griekse filosoof lijken.
Hij had zijn kapsel alleen niet mee.
pi_32910797
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:10 schreef Slarioux het volgende:

Hij had zijn kapsel alleen niet mee.
Hij had eens een baard.
  donderdag 8 december 2005 @ 07:23:08 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32910806
Het sex leven van Pim boeit me niet. Maar wat ik veel intressanter vindt is in opdracht van wie de AIVD deze informatie inwon. En het doel daarvan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')