binnen een dag waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 06:21 schreef teknomist het volgende:
Gewoon een ordinaire pedofiel dus. Ik vraag me of hoe snel dit openbaar was geworden als hij niet doodgeschoten was geweest en gewoon politieke carriere had kunnen maken...
Bron?quote:Op donderdag 8 december 2005 06:13 schreef Mannee het volgende:
Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.
De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.
Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.
De veiligheidsdienst heeft Peter De Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.
Pim Fortuyn had sex met minderjarigen
Bron staat op de FP erbij, maar kan je al wel vertellen dat die bron niet volledig betrouwbaar is naar mijn mening..quote:Op donderdag 8 december 2005 06:36 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is dit flink uit de uhm..., duim gezogen...![]()
Knalt van de voorpagina van De Telegraafquote:Op donderdag 8 december 2005 06:36 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij is dit flink uit de uhm..., duim gezogen...![]()
Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwensquote:Op donderdag 8 december 2005 06:41 schreef Mannee het volgende:
[..]
Knalt van de voorpagina van De Telegraaf
http://telegraaf-i.telegr(...)0051208_1/pagina.php
Het journaal ook al sensatiebelust?quote:Op donderdag 8 december 2005 06:54 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Tsjah en telegraaf is ook echt de meest betrouwbare krant van nederland.. lekker sensatiebelust, leest wel lekker weg trouwens
maar wat mij betreft is dit complete bullshit, laat die man in ere. En Peter R. de Vries moet eens ophouden met z'n 'onthullende' verhalen... Heeft hij zo een misdaad opgelost met dit gebeuren? neen! Hij moet eens volwassen worden die vent, als je ergens ziet staan dat je broertje een snoepje gejat heeft, ren je toch ook niet meteen naar mama toe..
Ja. Kijkcijfertjes scoren is erg belangrijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het journaal ook al sensatiebelust?![]()
Had het om eerlijk te zijn over de telegraaf losstaand van dit verhaal. Maarja journaal heeft toch altijd zo'n leuke rubriek: 'wat staat er in de kranten vandaag' oid.. of is het echt als nieuwsfeit opgenomen?quote:Op donderdag 8 december 2005 07:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het journaal ook al sensatiebelust?![]()
Zo kunnen we alles krom lullen wat recht is in dit geval.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja. Kijkcijfertjes scoren is erg belangrijk.
Volgens mij is RTL nieuws daar mee begonnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:03 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Had het om eerlijk te zijn over de telegraaf losstaand van dit verhaal. Maarja journaal heeft toch altijd zo'n leuke rubriek: 'wat staat er in de kranten vandaag' oid.. of is het echt als nieuwsfeit opgenomen?
Iedereen kan wel iets roepen en de Vries is een behoorlijke sensatiezoeker. Maar zoals ik al zei het zou mij niets verbazen dat het werkelijk waar zou zijn. Ik heb het ook al eerder gehoord toen Fortuyn nog leefde. Maar om nu meteen alles voor waar aan te nemen wat de pers zegt is ook niet okayquote:Op donderdag 8 december 2005 07:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo kunnen we alles krom lullen wat recht is in dit geval.
Het verhaal staat me niet aan dus de bron is niet betrouwbaar.
![]()
Erg selectief, dan mogen mensen eerst is gaan aantonen dat het niet waar is.
En in dit verhaal lijkt het me nauwlijks schokkend aangezien de verhalen destijds al de ronde deden.
Hij had zijn kapsel alleen niet mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:06 schreef DennisMoore het volgende:
Pim Fortuyn wilde natuurlijk op een ouwe Griekse filosoof lijken.
Hij had eens een baard.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:10 schreef Slarioux het volgende:
Hij had zijn kapsel alleen niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |