quote:Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef PieddeNaat het volgende:
Ach,,,ja, weet je, in principe is het woord lul relatief positief.. (die theorietjes van haar zijn ook zo schattig)
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske heeft goeie tieten...KLAAR![]()
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is wel bijna te bewonderen met hoeveel overtuiging ze haar onzin uitkraamt idd.
Asociaal hoeft niet negatief te zijn, dat hebben we er met zijn allen van gemaakt. Mijn God..
Het feit dat dat studeert maakt me dan weer iets minder vrolijk, maar goed..
Dat was ook een dolle nacht.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?
Nee, vertel!quote:Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef PieddeNaat het volgende:
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?
Waarom kijk je dan? je weet dat dit voorbij komt of douche jij nooit? Het hoort erbij en dat wisten ze vantevoren. Je komt niet zomaar in het BB-huis, daar gaan heel veel screenings en uitleg aan vooraf. Het is dus puur een keuze, hun eigen keuzequote:Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.
Hahaha ik zat in de buurt. Maar dat klopt ook voor mijquote:
Lol, bad luck for me.quote:
Je hebt een nobel standpunt, alleen werkt het hier niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.
Hoiquote:Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
hoi allemaal![]()
Ze laat haar voeten luchten![]()
haha Sjetquote:Op donderdag 8 december 2005 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi![]()
NatteLie heeft wat met voeten he....![]()
Daar moet toch iets op te vinden zijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
haha Sjetving het toevallig op dacht echt iets voor Calimero alleen het eierdopje ontbreekt nog
![]()
Net was het nog aanquote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef Dropkick het volgende:
Iemand nog iets gezien van vuur ofzoiets?
Welterusten Foreverquote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie allemaal een welterusten wensen...![]()
Doeidoei, super die caps van jou en anderenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga jullie allemaal een welterusten wensen...![]()
Bij de vorige afleveringen was het anderhalf of 2 uur, bij Talpa moeten we maar afwachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef melke het volgende:
Hoe lang duurt trouwens de finale uitzending? Weet iemand dat? Ook 'n uurtje?
Ik zal effe eitje koken morgen ochtend en dopje bewaren, mmm ze gaat beetje tanden poetsen beetjequote:Op donderdag 8 december 2005 02:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar moet toch iets op te vinden zijn?
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
Doeidoei, super die caps van jou en anderen![]()
Truste![]()
Weet je wat het ergste is? De bewoners zijn ivm andere jaren relatief vrij intelligent, en nog denken ze dat ze met de meest cliche mogelijke drog redenering het ei van Columbus gevonden hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Lol, bad luck for me.
Roel zat - stotterend - over het universum, electriciteit en biologisch-psychologisch onderzoek te praten (alla: we zijn gewoon een fokking kleine zandkorrel in het universum. Terzijde: Dido helemaal in paniek: bah, dat wil ik niet horen, dan ik niets betekenen (vrij uit geheugen).
Maar haar reactie op Roel: dat ze hem wel een zonderling vond omdat ie zo diep op dingen in wou gaan met zijn studie....uhm.... zonderling, hebben ze in Heemstede maar 1 afgestudeerde?
Ik herken veel terug van m'n zusje. Blablabla verhalen toen was ik in de stad, daar kwam ik de broer met z'n neef van de buurjongen van pieters zus tegen en blablabla en toen gingen we wat drinken op een terrasje en ik nam een cola. Goh en toen? Ja dat was het.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:17 schreef Morwen het volgende:
Lies is lief en als ik haar pa/ma was dan was ik supertrots geweest en niet alleen op haar mooie tieten![]()
Ok, ze kan zeuren, maar ze is student en 19 dan mag dat![]()
Misschien 1 1/2 uur en dan een stukje andere tv ertussendoor en dan de echte finale?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij de vorige afleveringen was het anderhalf of 2 uur, bij Talpa moeten we maar afwachten![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:21 schreef PieddeNaat het volgende:
"ik heb iets vettigs in mijn haar, volgens mij heb ik dat er net ingesmeerd"
Leuk toch, zo was ik ook, in een grijs verledenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ik herken veel terug van m'n zusje. Blablabla verhalen toen was ik in de stad, daar kwam ik de broer met z'n neef van de buurjongen van pieters zus tegen en blablabla en toen gingen we wat drinken op een terrasje en ik nam een cola. Goh en toen? Ja dat was het.
Ik herken veel van jouw zusje in jou.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:20 schreef melke het volgende:
Ik herken veel terug van m'n zusje. Blablabla verhalen toen was ik in de stad, daar kwam ik de broer met z'n neef van de buurjongen van pieters zus tegen en blablabla en toen gingen we wat drinken op een terrasje en ik nam een cola. Goh en toen? Ja dat was het.
Ja hooorquote:Op donderdag 8 december 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik herken veel van jouw zusje in jou.![]()
Kijk uit hoor. Zij kan soms erg 'verrassend' uit de hoek komenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik herken veel van jouw zusje in jou.![]()
Lieske,,, hmm..zou me niets verbazen als haar moeder daar achter zit.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aangezien dat duidelijk niet zo is, denk ik dat hij (evenals Lieske) enkel studeert om het studeren. Niet omdat hij echt oprecht interesse heeft in de desbetreffende studie.
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:28 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Lieske,,, hmm..zou me niets verbazen als haar moeder daar achter zit.
Maar Roel's belangstelling voor psychogie is echt. In het begin vertelde hij nog wel eens over zijn studie en in dat gesprek met Dido bleek ook echte belangstelling. Pijnlijke was net dat Dido dat maar vreemd en zelfs akelig vind. (je mag me daar best een paar keer over vertellen, maar niet te vaak).
Roel gaat dit hele bb als scripie gebruiken, op zich wel goed idee, zo zijn er niet veel en dan is Roel drs.Roel
melke is leukquote:Op donderdag 8 december 2005 02:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. Zij kan soms erg 'verrassend' uit de hoek komen![]()
Dat zal niet gaan bij biologische psychologie. Heeft ie dat echt gezegd?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Roel gaat dit hele bb als scripie gebruiken, op zich wel goed idee, zo zijn er niet veel en dan is Roel drs.Roel
Ik beweer ook niet anders hoor. Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke is leuk![]()
en Naat kijkt nog maar eens mistroostig naar haar brandende zand![]()
Trustequote:Op donderdag 8 december 2005 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga mijn donsje inlekker allemaal
![]()
Nee joh, ik weet toch wel dat je van me houdt. Meisjes plagen kusjes vragen he schatjequote:
om af te studeren moet je een scriptie maken en dan iets origineels als het kan. zit Roel helemaal goed dus. Voor het huis heeft ie alles gedaan in zn studie behalve de scriptie.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:34 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan bij biologische psychologie. Heeft ie dat echt gezegd?
Fijn dat je me dat ook ff verteld, dat wist ik namelijk nog nietquote:Op donderdag 8 december 2005 02:34 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet anders hoor. Ik zou niet durven![]()
Ik heb een soort Roel-Lieske relatie met Melke.![]()
Dido is sowieso iemand die werkelijk niets tussen hemel en aarde kan bevatten. Iemand die duidelijk niet van te veel nadenken houdt. Gewoon alles zo praktisch en bevatbaar mogelijk houden.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:28 schreef PieddeNaat het volgende:
Lieske,,, hmm..zou me niets verbazen als haar moeder daar achter zit.
Maar Roel's belangstelling voor psychogie is echt. In het begin vertelde hij nog wel eens over zijn studie en in dat gesprek met Dido bleek ook echte belangstelling. Pijnlijke was net dat Dido dat maar vreemd en zelfs akelig vind. (je mag me daar best een paar keer over vertellen, maar niet te vaak).
Ik wacht op Didoquote:
Het schijnt ook nog handig te zijn als het scriptie-onderwerp iets te maken heeft met waarin ie afstudeert. (hij studeert geen sociale psycholgie)quote:Op donderdag 8 december 2005 02:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
om af te studeren moet je een scriptie maken en dan iets origineels als het kan. zit Roel helemaal goed dus. Voor het huis heeft ie alles gedaan in zn studie behalve de scriptie.![]()
Zit er niemand bij dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:42 schreef henk.jansen het volgende:
Het vuur is aan het inzakken, er vallen stuken hout uit
[afbeelding]
Sterker nog, ik vind haar gebrek aan algemene kennis stuitend.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:38 schreef Lamon het volgende:
Dido is sowieso iemand die werkelijk niets tussen hemel en aarde kan bevatten. Iemand die duidelijk niet van te veel nadenken houdt. Gewoon alles zo praktisch en bevatbaar mogelijk houden.
Ze is niet naar ofzo, maar erg beperkt, en dingen die groter zijn dan zichzelf, maken haar bang.
Niet verbazend dat ze ook zo self-centered is.
Ik ook. Ik heb het nog -enigszins warrig- in de streamverslagen gepost.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
btw ik heb het Roel ook zien/horen zeggen dat hij er zat voor zn scriptie
Roel doet iets psycholgisch en zitn hier voor zn schrijfwerk nogquote:Op donderdag 8 december 2005 02:41 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Het schijnt ook nog handig te zijn als het scriptie-onderwerp iets te maken heeft met waarin ie afstudeert. (hij studeert geen sociale psycholgie)
Mannetje toch, ik zou er je broer op afsturenquote:
Dat deed ze dus nog net nietquote:Op donderdag 8 december 2005 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je met zo iemand echt gaat praten over hoe ongrijpbaar de oneindigheid van het heelal wel niet is, zou ze wel weg willen rennen waarschijnlijk.
Ik constateerde slechts interesse, niet het niveau van wat ie zeiquote:Roel's interesse zie ik eerlijk gezegd ook niet echt, hoor.
Hij gooit wel wat geleerde feitjes de ether in, maar zijn eigen visies en interpretaties over die onderwerpen komen niet of mondjesmaat naar voren.
Maar goed, ik heb die discussie van vanavond niet gezien, dus misschien was het nu een keer anders.
Ach ik ben best aardig!quote:Op donderdag 8 december 2005 02:38 schreef melke het volgende:
[..]
Fijn dat je me dat ook ff verteld, dat wist ik namelijk nog niet![]()
Wel veel meningen over mij hier hoor..
Nou ..... frobel ik een NatiMero voor je.... en ben je naar je donsje....quote:Op donderdag 8 december 2005 02:31 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga mijn donsje inlekker allemaal
![]()
Net nadat ik poste dat het vuur inzakte kwam Ingrid er blokken op gooienquote:Op donderdag 8 december 2005 02:42 schreef mazaru het volgende:
Zit er niemand bij dan?
Huhquote:Op donderdag 8 december 2005 02:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
joling in aalsmeer is ook een drama met de kerst
Zeg, doe hem eens niet beledigenquote:Op donderdag 8 december 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
Nee, weer het liedje van Nathalie.
Ze lijkt soms net Corkey, van die serie Life goes on.
Zie je, zijn we het toch eensquote:Op donderdag 8 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Doe de Died maar!
Als het je echt interesseert. Kort stukje over wat ie studeert vind je hier. Probeer maar eens een relatie te leggen met BB.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Roel doet iets psycholgisch en zitn hier voor zn schrijfwerk nog
Ik kan 3 Dido's tegelijk aan. Laat maar komen, lust ze rauw.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannetje toch, ik zou er je broer op afsturen![]()
Uhm, das The Queen heh, weet wat je doet. Komt ze vrijdag duizend keer vragen WAAROMquote:
Paardenkop.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik kan 3 Dido's tegelijk aan. Laat maar komen, lust ze rauw.![]()
Moet je kijken wat een stoot:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar serieus. Ik bedoel het niet eens om Nathalie af te kraken.quote:
Nah, ik vrees dat ik door de verveling wel erger dingen zou kunnen gaan doen. Maar dat stemmetje blijft fokking vaag.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, maar serieus. Ik bedoel het niet eens om Nathalie af te kraken.
Maar als ze dan zegt "Ik heb een liedje gemaakt." en dan als een 12 jarige begint te zingen, lijkt het echt alsof ze niet helemaal goed is, en als een lief mongooltje de anderen haar leuke liedje wil laten horen.
Het komt echt beschamend zielig over. Wat bezielt 'r om zoiets te doen?
Verder gaat het wel met jequote:Op donderdag 8 december 2005 02:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik kan 3 Dido's tegelijk aan. Laat maar komen, lust ze rauw.![]()
Moet je kijken wat een stoot:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het ging over kerst en Joling woont in Aaslsmeer en is the santa pimpquote:
Precies Dido.quote:
Oh-keeeee.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
het ging over kerst en Joling woont in Aaslsmeer en is the santa pimp![]()
quote:
Dat was niet Nathalie's opdracht.. er werd 1 (vrouwelijke?) bewoner naar de DBK gevraagd. Ze hebben geloot wie.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
Even terzijde, die opdracht van Nathalie,
[Lieske-Mode] Het is EEN front tegen mij en Dido hier. Kan er niet meer tegenquote:
Aha.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:09 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat was niet Nathalie's opdracht.. er werd 1 (vrouwelijke?) bewoner naar de DBK gevraagd. Ze hebben geloot wie.
Ik ben niet gelovig, maar ik steek nu een kaarsje op dat jij het bij het rechte eind hebt!quote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
Even terzijde, die opdracht van Nathalie, dat is toch wel een duidelijke hint dat BB Dido wil moven vandaag bij de exit, of niet soms?
LOL!quote:Op donderdag 8 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aha.
In dat geval heeft Dido gewoon pech.
Daar zitten ze niet natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef Dropkick het volgende:
Is het vuur al uit?
Ik zeg het wel, en ik wil helemaal niet dat Dido weggaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:11 schreef APK het volgende:
Ik ben niet gelovig, maar ik steek nu een kaarsje op dat jij het bij het rechte eind hebt! [afbeelding]
De vuurkorf viel om, Joost riep helemaal in paniek BRAAAND, Nathalie rende naar buiten en probeerde te blussen met een hoopje zand.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef Dropkick het volgende:
Is het vuur al uit?
Kots.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef henk.jansen het volgende:
Even snel volmaken deze pagina
[afbeelding]
Ja al een poosjequote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef Dropkick het volgende:
Is het vuur al uit?
Jij bent niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef Lamon het volgende:
Ik zeg het wel, en ik wil helemaal niet dat Dido weggaat.
Dat zie ik vannacht nog wel uitgaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:17 schreef Morwen het volgende:
Wat is er eigenlijk met dat vuur? Is de opdracht al over ofzo?
Ze kijken geeneensquote:Op donderdag 8 december 2005 03:18 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Dat zie ik vannacht nog wel uitgaan.
Ik ben gewoon objectief.quote:
Dan is ze al weg, dan heeft het niet zoveel zin meer. Maar vooruit.quote:Laten we daar over een uur of 20 maar eens over in conclaaf gaan.
Moeilijk ook wel, hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 03:22 schreef henk.jansen het volgende:
Vuur dadelijk uit, zand van de hand, Gaat lekker zo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 december 2005 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
a pitates life is???
Je doelt op mijquote:Op donderdag 8 december 2005 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
a pitates life is???
Ik ga ook, dus geheimhouding van mijn kant is verzekerdquote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga slapen maar me egaa weet het nog niet. stil houwe dus![]()
Komt tie anders als een Roel je achterna? sssssstttttttquote:Op donderdag 8 december 2005 03:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik ga slapen maar me egaa weet het nog niet. stil houwe dus![]()
Jij ook alquote:Op donderdag 8 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Lieske mode: Ik verveel mu!!
Ik zit gelijk naar Perfect te kijken op Veronica, ja sowwy maar het is te triest voor woorden dat programma.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:43 schreef melke het volgende:
Zijn wij nog de enige hier?
Vertel eens wat leuks? Geen tieten graag!
Waarom kijk je er dan naar als het te triest voor woorden is?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zit gelijk naar Perfect te kijken op Veronica, ja sowwy maar het is te triest voor woorden dat programma.
Maar de beste heeft gewonnen![]()
![]()
![]()
Zo'n programma is wel leuk maar de presentatie is niks, door Tanja Jess, ook Paradise Island had leuker geweest met een andere presentatricequote:Op donderdag 8 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
Waarom kijk je er dan naar als het te triest voor woorden is?
Ja, vooral omdat ze al zo veel aan hun hoofd hebben hequote:Op donderdag 8 december 2005 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
Wat ik toch wel knap is dat ze het vuur niet vergeten
[afbeelding]
Op de video ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo'n programma is wel leuk maar de presentatie is niks, door Tanja Jess, ook Paradise Island had leuker geweest met een andere presentatrice![]()
Ik kijk nu naar Herman den Blijker (herrie in de keuken) Prachtig die Rotterdammer![]()
![]()
![]()
Yep, hd recorderquote:Op donderdag 8 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
Op de video ofzo?
quote:Op donderdag 8 december 2005 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Hebben Roel en Dido om 4 uur geen dienst?
Ik hoop dat ze hen voor het gemak vergetenquote:Op donderdag 8 december 2005 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Het was 4 of 5 uur dat was of is tijdens het vuur ookquote:Op donderdag 8 december 2005 04:02 schreef Dropkick het volgende:
Zal dus wel 8 uur wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was 4 of 5 uur dat was of is tijdens het vuur ook![]()
En deur dichtspijkeren tot na BB5quote:Op donderdag 8 december 2005 04:04 schreef melke het volgende:
Ik hoop dat ze hen voor het gemak vergeten
Nee zeg, dan zitten ze straks ook nog eventueel in deel 6. Denk je dat Dido morgen naar huis moet?quote:Op donderdag 8 december 2005 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En deur dichtspijkeren tot na BB5![]()
![]()
Kunnen we daar niet over stemmen?quote:Op donderdag 8 december 2005 04:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Joost gaat ze na het spelletje trikkietrakkie uit bed pleuren
![]()
Nee, net voor de kerst gaat de sjovel erover heenquote:Op donderdag 8 december 2005 04:10 schreef melke het volgende:
Nee zeg, dan zitten ze straks ook nog eventueel in deel 6. Denk je dat Dido morgen naar huis moet?
Wij zijn ook hard he! Soms voel ik me best wel schuldig dat ik zoveel commentaar op sommige bewoners heb. Ben altijd maar over de slechte kanten bezig. Vergeet soms de goede kanten. Eigenlijk best ergquote:Op donderdag 8 december 2005 04:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, net voor de kerst gaat de sjovel erover heen![]()
![]()
![]()
Even tellen 20 gram maal 25 korreltes is?quote:Op donderdag 8 december 2005 04:15 schreef melke het volgende:
25 korreltjes kwijt, is dat 1 gram?
quote:Op donderdag 8 december 2005 04:15 schreef melke het volgende:
25 korreltjes kwijt, is dat 1 gram?
Dat is het bb forum lekker ouwehoeren en niet schuldig voelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:16 schreef melke het volgende:
Wij zijn ook hard he! Soms voel ik me best wel schuldig dat ik zoveel commentaar op sommige bewoners heb. Ben altijd maar over de slechte kanten bezig. Vergeet soms de goede kanten. Eigenlijk best erg
Nee maar kom op, soms kunnen we ook best eens de goede karakter eigenschappen benadrukken. Sommige mensen posten ook alleen maar om te kunnen afzeiken. Dat vind ik dan weer eigenlijk jammerquote:Op donderdag 8 december 2005 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is het bb forum lekker ouwehoeren en niet schuldig voelen.![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 8 december 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh, Nathalie heeft ze zelf geteld. Ze zei het net
Ja hoor alles prima, zoals gewoonlijk heb ik alles weer gevolgd ,maar ik heb het zo druk met bepaalde programma's op mijn pda'tje te zetten dat ik niet de tijd heb gevonden om te reagerenquote:
Vind ik het supertof dat je ff gedag zwaaitquote:Op donderdag 8 december 2005 04:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja hoor alles prima, zoals gewoonlijk heb ik alles weer gevolgd ,maar ik heb het zo druk met bepaalde programma's op mijn pda'tje te zetten dat ik niet de tijd heb gevonden om te reageren
Melke wat ik zo een beetje van je gelezen heb valt dat reuze mee ( alleen maar met de slechte kanten bezig zijn)quote:Op donderdag 8 december 2005 04:16 schreef melke het volgende:
[..]
Wij zijn ook hard he! Soms voel ik me best wel schuldig dat ik zoveel commentaar op sommige bewoners heb. Ben altijd maar over de slechte kanten bezig. Vergeet soms de goede kanten. Eigenlijk best erg
Dan heb je denk ik de berichtjes die ik over Dido en Roel heb geschreven gemist.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Melke wat ik zo een beetje van je gelezen heb valt dat reuze mee ( alleen maar met de slechte kanten bezig zijn)
Ik ben blij dat ik even mijn gedachten van die &%$#*(%$ ( sorry voor mijn taalgebruik) PDA kan halen, want dat &^&*^%$#@ ding doet niet wat ik wil.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vind ik het supertof dat je ff gedag zwaait![]()
![]()
Nee hoor heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:27 schreef melke het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik de berichtjes die ik over Dido en Roel heb geschreven gemist.
Daar heb je gelijk in, en omdat wij continue diensten draaien zien we wie er overdag post en wie er in de avond post en in de nacht post.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:19 schreef melke het volgende:
Sommige mensen posten ook alleen maar om te kunnen afzeiken. Dat vind ik dan weer eigenlijk jammer
ja ze heeft weinig vrienden zo te zienquote:Op donderdag 8 december 2005 04:30 schreef melke het volgende:
Aaah die Nathalie, daar zit ze dan in haar eentje.
Ow da's snertquote:Op donderdag 8 december 2005 04:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik even mijn gedachten van die &%$#*(%$ ( sorry voor mijn taalgebruik) PDA kan halen, want dat &^&*^%$#@ ding doet niet wat ik wil.![]()
![]()
Heb je m'n NatiMero ook nog gezien?quote:Op donderdag 8 december 2005 04:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja ze heeft weinig vrienden zo te zien
is normaal een goede optie, maar ik laat me niet kisten door zo'n stukje electronica, en ik heb hem eronder gekregen hij doet nu wat ik wil...quote:Op donderdag 8 december 2005 04:35 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow da's snert![]()
Misschien beter wegleggen tot morgen?![]()
neequote:Op donderdag 8 december 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heb je m'n NatiMero ook nog gezien?![]()
![]()
Ja, ook een klein beetje slecht gemaakt..... maar ja, het moest ffquote:Op donderdag 8 december 2005 04:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
neewaar?
Edit: ja toch wel met die eierschaal op haar hoofd.. hij was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja godver zeg.......quote:Op donderdag 8 december 2005 04:47 schreef Dropkick het volgende:
En daar gaat het geroddel weer zoals verwacht.
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 04:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja godver zeg.......![]()
Klote NatteLie........... heeft die Lieske haar net de hele tijd met van alles geholpen........![]()
Het was te verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja godver zeg.......![]()
Klote NatteLie........... heeft die Lieske haar net de hele tijd met van alles geholpen........![]()
Roel begon gelijk te Lieske bashen, over die 'kaartjes-gesprekjes'. Dat hij het zo belachelijk vond dat ze de 'macho-Roel' misten en zo. En daarna nog over wat ze tegen NatteLie hadden gezegd over dat 'ja, ja, ja ik begrijp het'. En daar ging Nattelie ook weer op zo'n roddel manier op in, en gewoon vervelende toon over Lieske vond ik.quote:
Trusten Henkquote:Op donderdag 8 december 2005 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga de Pfaffs kijken nu.
Welterusten meisjes
Ik hoop dat Dido eerder naar huis gaat dan Lieske, Lieske mag van mij de finale halen(hoeft niet perse te winnen) ik heb nog steeds geen favoriet die de finale moet winnen, eigenlijk vind ik ze geen van allen het waard om een grote geldprijs te winnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:52 schreef melke het volgende:
Ik hoooop zooo erg dat Roel eerder na huis moet dan Lieske! Alleen al voor z'n trots!
Nu dit geroddel weer, man ze heeft het toch uigelegt!
Ja en dan zeggen dat hij geen gelikte kameleon is en alles wat hem dwars zit ook kei hard tegen diegene zegt... Ahhum! Hypocriet!quote:Op donderdag 8 december 2005 04:56 schreef Dropkick het volgende:
Ja wat dom weer van Roel,bij de kaarten zegt die niks en nu ineens moet hij zonodig weer.
voor Dropkick en Melke. Het is alleen jammer dat Talpa het niet eerlijk speelt en alleen maar de dingen laten zien die hun goed uitkomt. Dus de mensen die alleen maar naar de uitzendingen kijken zien hele andere dingen dan wij.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
Volgens mij werkt dit alleen maar tegen hen
Je bent echt een klootjequote:Op donderdag 8 december 2005 04:59 schreef klootje het volgende:
Als ik broers had,ging ik met ze op de kakkop van zuid in een auto op die poedel zitten wachten tot ie bij ze mammie genegenheid ging zoeken,wat een wijf,ingrid zou zo ze kippenek kunnen breken.
Rotterdamse gaylord.
Toch ben ik benieuwd hoe ze dit gaan uitzenden. Is er al iets op tv geweest over Roel en Lieske bij het kampvuur? Ze kunnen er haast niet om heen, want de kaartjes met vragen ging ook veel over hun 2quote:Op donderdag 8 december 2005 05:00 schreef Yolande het volgende:
[..]
voor Dropkick en Melke. Het is alleen jammer dat Talpa het niet eerlijk speelt en alleen maar de dingen laten zien die hun goed uitkomt. Dus de mensen die alleen maar naar de uitzendingen kijken zien hele andere dingen dan wij.![]()
obsessed?quote:Op donderdag 8 december 2005 04:57 schreef Sjet het volgende:
Wat een walgelijk artikel is die Roel zegDit zal wel weer slecht vallen bij de Roelliefhebbers hierro..... maar ik kan ff niet uit over zijn gedrag
gadver.
Ik hoop inderdaad ook dat hij en die andere klieren [Nat+Died] er eerder uit moetenLaat ze allemaal maar lekker het nakijken hebben
![]()
Zo, ik kan hier echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel boos over worden![]()
Over het leuke gesprek wat Lieske en Roel hebben gehad 's nachts hebben ze niets uitgezonden alleen dat Roels 's morgens tegen Nathalie en Dido zei dat hij niet meer met Lieske bij het haardvuur wilde zitten hebben ze uitgezonden.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoe ze dit gaan uitzenden. Is er al iets op tv geweest over Roel en Lieske bij het kampvuur? Ze kunnen er haast niet om heen, want de kaartjes met vragen ging ook veel over hun 2
Ja is op tv geweest maar daar lieten ze alleen zien dat Roel Lieske beu was,niks laten zien van hun leuke gesprekken en de paar keer dat die maf een arm om haar heensloeg en toen Lieske moe werd dat hij zei je mag wel op mijn schouder slapen.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoe ze dit gaan uitzenden. Is er al iets op tv geweest over Roel en Lieske bij het kampvuur? Ze kunnen er haast niet om heen, want de kaartjes met vragen ging ook veel over hun 2
Nah, ik gun het Ing wel. Gewoon als 'boost' voor haar zelfvertrouwenquote:Op donderdag 8 december 2005 04:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dido eerder naar huis gaat dan Lieske, Lieske mag van mij de finale halen(hoeft niet perse te winnen) ik heb nog steeds geen favoriet die de finale moet winnen, eigenlijk vind ik ze geen van allen het waard om een grote geldprijs te winnen.
Duidelijk manipulerende tv dus. De waarheid een 'beetje' verdraaien zodat je niet de echte situatie ziet. Misschien laten ze het nog in de live uitzending zien. Maar ja, denk dat veel BB volgers ook de BB site lezen, daar staat ook genoeg opquote:Op donderdag 8 december 2005 05:05 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ja is op tv geweest maar daar lieten ze alleen zien dat Roel Lieske beu was,niks laten zien van hun leuke gesprekken en de paar keer dat die maf een arm om haar heensloeg en toen Lieske moe werd dat hij zei je mag wel op mijn schouder slapen.
Echt,ik heb zelden zo'n hekel aan iemand gehad als aan dit wijf,ik herken hem al aan zijn voetstappen als ie niet in beeld is,ik hoop echt dat ik hem ooit tegenkom,ik geef dat wijf gelijk een hoek,een gebroken kaak is wat ie verdient,dat hees jankwijf.huhuhuhuuuhhuuu.quote:
Hopelijk laat Ruud dan nog wat fragmenten zien in de live show..... zal wel weer nietquote:Op donderdag 8 december 2005 05:05 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ja is op tv geweest maar daar lieten ze alleen zien dat Roel Lieske beu was,niks laten zien van hun leuke gesprekken en de paar keer dat die maf een arm om haar heensloeg en toen Lieske moe werd dat hij zei je mag wel op mijn schouder slapen.
Ik stop evenquote:Op donderdag 8 december 2005 05:08 schreef klootje het volgende:
Echt,ik heb zelden zo'n hekel aan iemand gehad als aan dit wijf,ik herken hem al aan zijn voetstappen als ie niet in beeld is,ik hoop echt dat ik hem ooit tegenkom,ik geef dat wijf gelijk een hoek,een gebroken kaak is wat ie verdient,dat hees jankwijf.huhuhuhuuuhhuuu.
Ik ben er bijna zeker van de dat meeste BB kijkers nooit op internet kijken, want anders zouden de stemmingen heel anders verlopen, de leukste bewoners (voor de streamers) worden gewoon naar huis gestuurd en bv Nathalie (met haar domme stemmetjes, en alleen te horen via internet) die totaal niets toevoegd aan BB wordt in het huis gehouden.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:07 schreef melke het volgende:
[..]
Duidelijk manipulerende tv dus. De waarheid een 'beetje' verdraaien zodat je niet de echte situatie ziet. Misschien laten ze het nog in de live uitzending zien. Maar ja, denk dat veel BB volgers ook de BB site lezen, daar staat ook genoeg op
Roel is bang dat Lieske hem weer gaat nomineren, daarom houdt hij zich in. Hij wil namelijk die ene stem niet meer. Lieske boeit het allemaal niet meer, ze krijgt toch al alle stemmenquote:Op donderdag 8 december 2005 05:10 schreef Dropkick het volgende:
Wat een raar potret die Roel,hij had vanavond de kans om Lieske iets in het gezicht te zeggen en dan houd die zich stil en nu wil die bij Nathalie zijn gram halen.En straks lees je hier weer dat Lieske het weer heeft gedaan,erg vreemd.
Pas je wel op voor zijn broertjes?quote:Op donderdag 8 december 2005 05:08 schreef klootje het volgende:
[..]
Echt,ik heb zelden zo'n hekel aan iemand gehad als aan dit wijf,ik herken hem al aan zijn voetstappen als ie niet in beeld is,ik hoop echt dat ik hem ooit tegenkom,ik geef dat wijf gelijk een hoek,een gebroken kaak is wat ie verdient,dat hees jankwijf.huhuhuhuuuhhuuu.
Denk dat het 50/50 isquote:Op donderdag 8 december 2005 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van de dat meeste BB kijkers nooit op internet kijken, want anders zou de stemmingen heel anders verlopen, de leukste bewoners (voor de streamers) worden gewoon naar huis gestuurd en bv Nathalie (met haar domme stemmetjes, en alleen te horen via internet) die totaal niets toevoegd aan BB wordt in het huis gehouden.
Dus Nathalie is Dido en andersomquote:Op donderdag 8 december 2005 05:15 schreef Sjet het volgende:
Heeft NatteLie het nu over Dido?![]()
![]()
'ze ziet alleen maar haarzelf'............![]()
Maar nee... ze heeft het over Lies![]()
Nee Melke ik denk dat het echt een stuk minder is, als ik zo luister in mijn omgeving, een jaar of 3 geleden had iedereen het over Big Brother, en nu als ik vraag aan collega's , vrienden, familie, kennissen, heb je Big Brother nog gezien de afgelopen week, kijken ze me aan met een glazige blik van waar heb jij het nou weer over. Ook in de diverse "roddelbladen"zag je in het begin wel veel verhalen maar nu hoor en lees je er totaal niets meer over. Je zag een opleving met Tanja en haar baby maar nadat ze het huis uit was hoor en lees je niets meer over Big Brother.quote:
Ik in iedergeval wel...quote:Op donderdag 8 december 2005 05:29 schreef melke het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel dat de meeste tv kijkers Roel en Dido net zo vreselijk vinden als ik
Ik denk het wel, mocht het niet zo zijn wil ik nooit geen tieten van Lieske meer zien ( die van Ingrid zijn toch al niet mooi )quote:Op donderdag 8 december 2005 05:29 schreef melke het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel dat de meeste tv kijkers Roel en Dido net zo vreselijk vinden als ik
Oke Henk.. Wat is nou het verband tussen Roel en Dido en de tieten van Lieske? Beetje tieten obsessed?quote:Op donderdag 8 december 2005 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, mocht het niet zo zijn wil ik nooit geen tieten van Lieske meer zien ( die van Ingrid zijn toch al niet mooi )![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het wel, als Dido of Nathalie weg moeten ga ik een feestje bouwen samen met Henk, als het anders is dan ga ik mijn verdriet verdrinken.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:33 schreef melke het volgende:
[..]
Denk je dat we morgen blij mogen zijn met de exit?
Dat had ik ook! Toen hij nog veel met Lieske om ging vond ik hem veel sympatieker. Na dat Menno gedoe en het relatie gebeuren met Dido is hij naar mijn mening echt gemener gewordenquote:Op donderdag 8 december 2005 05:34 schreef Dropkick het volgende:
Dan te bedenken dat Roel eerst nog bij mij bovenaan stond,maar nadat hij tegen Menno zei:mijn broertjes weten wel raad met je was het gebeurt,en daar kwam de hele Didostory ook nog bij.Nu kots ik op hem,een raar mannetje.
'Nooit geen' is altijd he Henk?!quote:Op donderdag 8 december 2005 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk het wel, mocht het niet zo zijn wil ik nooit geen tietenvan Lieske meer zien ( die van Ingrid zijn toch al niet mooi )![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik ook mee feesten dan? Wat me echt super lijkt is dat Dido een dilemma heeft gehad. Een van haar maatjes moet ze naar huis sturen met een x bedrag. Hopelijk gaan er dus 2 naar huis. Stel je voor, top televisie!quote:Op donderdag 8 december 2005 05:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, als Dido of Nathalie weg moeten ga ik een feestje bouwen samen met Henk, als het anders is dan ga ik mijn verdriet verdrinken.![]()
Ja gemeen maar bovenal ook een jaloers kreng! Ik zou niet graag zo'n vriend willenquote:Op donderdag 8 december 2005 05:36 schreef melke het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Toen hij nog veel met Lieske om ging vond ik hem veel sympatieker. Na dat Menno gedoe en het relatie gebeuren met Dido is hij naar mijn mening echt gemener geworden
Waar zou hij dan jaloers op zijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 05:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja gemeen maar bovenal ook een jaloers kreng! Ik zou niet graag zo'n vriend willen![]()
Ik dacht dat jij de tieten en het kleffe gedoe onder een noemer had.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:35 schreef melke het volgende:
Oke Henk.. Wat is nou het verband tussen Roel en Dido en de tieten van Lieske? Beetje tieten obsessed?
Hier dacht ik ook al aan Melke,als ze maar niet Joost heeft aangewezen.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:38 schreef melke het volgende:
[..]
Mag ik ook mee feesten dan? Wat me echt super lijkt is dat Dido een dilemma heeft gehad. Een van haar maatjes moet ze naar huis sturen met een x bedrag. Hopelijk gaan er dus 2 naar huis. Stel je voor, top televisie!
Dat zijn wel de speculaties...quote:Op donderdag 8 december 2005 05:41 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook al aan Melke,als ze maar niet Joost heeft aangewezen.
Tuurlijk geen probleem maar we zijn nogal laat thuis want we hebben morgen late dienst , we (Henk en ik ) zijn pas om 1:15 thuis en dan moeten we de uitzending nog bekijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 05:38 schreef melke het volgende:
[..]
Mag ik ook mee feesten dan? Wat me echt super lijkt is dat Dido een dilemma heeft gehad. Een van haar maatjes moet ze naar huis sturen met een x bedrag. Hopelijk gaan er dus 2 naar huis. Stel je voor, top televisie!
Jaloers b.v. als Dido het over haar ex had/heeft. En tuurlijk voel je dan allemaal misschien wel eventjes iets door je lijf gaan maar hij zei dan echt 'vin'k echt niet leuk hoor' Ze mocht het er eigenlijk niet over hebben. Vooral zijn toon als hij dat zei en lichaamstaal gaven mij dan een rilling.... en geen fijne rillingquote:
Ik kan en wil de live uitzending ook niet live zien. Gelukkig, zit ik tenminte niet in de spanning. Ja ja, ik heb stress bij de exits haha.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:45 schreef Yolande het volgende:
[..]
Tuurlijk geen probleem maar we zijn nogal laat thuis want we hebben morgen late dienst , we (Henk en ik ) zijn om 1:15 pas thuis en dan moeten we de uitzending nog bekijkenfeest is denk ik om 3:00
![]()
![]()
![]()
Zou een mooie optie zijn zoals je beschrijft, maar BB kennende gaat dat niet door.
Dit gaat me te diep in vrouwentaal, over gevoelens.quote:Op donderdag 8 december 2005 05:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jaloers b.v. als Dido het over haar ex had/heeft. En tuurlijk voel je dan allemaal misschien wel eventjes iets door je lijf gaan maar hij zei dan echt 'vin'k echt niet leuk hoor' Ze mocht het er eigenlijk niet over hebben. Vooral zijn toon als hij dat zei en lichaamstaal gaven mij dan een rilling.... en geen fijne rilling![]()
En zo zijn er wel vaker dingetjes geweest.
Maar ook als iemand anders dan 'teveel' [in zijn ogen] aan 'zijn' Dido zat immers..... weet je dat niet?
Sorry Henkquote:Op donderdag 8 december 2005 05:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dit gaat me te diep in vrouwentaal, over gevoelens.
Ik haak even af, niet dat ik niet gevoelig ben maar ik heb slaap, en dat is weer mannentaal![]()
![]()
Het gaat ff niet over tieten en opa haakt af. Zegt ook genoeg hequote:Op donderdag 8 december 2005 05:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik haak even af, niet dat ik niet gevoelig ben maar ik heb slaap, en dat is weer mannentaal![]()
![]()
Ik ga met je mee...quote:Op donderdag 8 december 2005 05:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
Verontschuldig je vooral niet, en al helemaal niet bij mijquote:Op donderdag 8 december 2005 05:52 schreef Sjet het volgende:
Sorry Henkik zal het proberen niet meer te doen......
![]()
Trusten Yolande en Henkquote:Op donderdag 8 december 2005 05:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ga met je mee...![]()
![]()
en dat is vrouwentaal.
trusten allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
Dido zegt nooit een kwaad woord over iemand hier en Roel gooit er alles uit plus een schepje er boven op? Heeft hij het wel over zichzelf en Dido? Liefde maakt zooooo blind
Ja deze opgeblazen zelfkickers moeten nodig een opdonder hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
Dido zegt nooit een kwaad woord over iemand hier en Roel gooit er alles uit plus een schepje er boven op? Heeft hij het wel over zichzelf en Dido? Liefde maakt zooooo blind
Dido hou nou toch opquote:Op donderdag 8 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
Enne Roel, wie heeft vorige week na de film gezegd dat Nathalie ook een kameleon was en alsmaar ja en amen zegt? Volgens mij was hijzelf dat toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |