My bad, maar dat is nog steeds vrij, .er .. vindingrijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef badlittlegirl het volgende:
We hadden het niet over eendjes maar over fun factory.... daar heb ik er 5 van. Maar meestal kom ik niet verder dan drie... heb ik er nog 2 voor de afwisseling.
In je handen?!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:35 schreef erodome het volgende:
Zo'n bananen vibo heb ik wel, ooit eens een fotoshoot gedaan waar ik dat ding in mijn handen kreeg
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef pagathan het volgende:
het is een klote-eend!
er zit geen aan en uitknop op, end hij trilt dus alleen als je hem openschroeft en batterijen in z'n reet schuift!
Dan moet je hem weer dichtschroeven, terwijl ie trilt, en dat gaat nog al lekker met die kleine pokkeschroefjes.
Want doe je dat niet, dan is ie niet waterdicht, en tril je lekker mee in bad.
Ik zal je zeggen, als je dat allemaal achter de rug hebt, dan is de geiligheid er wel vanaf!
verder, natuurlijk een leuk idee
Daar begint het mee hequote:
dus dan leg je maar zoon kuiken op je clit? lekker erotischquote:Op donderdag 8 december 2005 13:51 schreef Aventura het volgende:
Waareom denken mannen altijd dat een vibrator ergens in moet worden geramd? Dat doe je met een dildo. Een vibrator is om de clitoris mee te stimuleren.
Ooooooooooh heerlijk! Hier kan ik echt om lachen...!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef pagathan het volgende:
het is een klote-eend!
er zit geen aan en uitknop op, end hij trilt dus alleen als je hem openschroeft en batterijen in z'n reet schuift!
Dan moet je hem weer dichtschroeven, terwijl ie trilt, en dat gaat nog al lekker met die kleine pokkeschroefjes.
Want doe je dat niet, dan is ie niet waterdicht, en tril je lekker mee in bad.
Ik zal je zeggen, als je dat allemaal achter de rug hebt, dan is de geiligheid er wel vanaf!
verder, natuurlijk een leuk idee
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet gewoon op zijn rug duwen om hem aan en uit te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |