quote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hier gaan we lekker verder![]()
Fuck Clint![]()
ze zijn bezig wss, dus censuur op de streamsquote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef farceman het volgende:
Regie : terug naar de slaapkamer!
Viespeukquote:Op donderdag 8 december 2005 00:33 schreef farceman het volgende:
Regie : terug naar de slaapkamer!
Censuur? Dat meen je toch niet? Ik dacht dat je alles kan volgen toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze zijn bezig wss, dus censuur op de streams
was wel de bedoelingquote:Op donderdag 8 december 2005 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Censuur? Dat meen je toch niet? Ik dacht dat je alles kan volgen toch?
I agreequote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef henk.jansen het volgende:
Dit gaat fout aflopen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Clint_Eastwood het volgende:
hierrrrrrrrrrrrrrr niet verder[BB SC 899] De zandloper loopt al bijna leeg voor Nathalie
Naaanananaaaaaaaaaaaanaaaa!!!quote:
Dat is dezequote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
Wil de echte topic 899 nu opstaan...
]]quote:Op donderdag 8 december 2005 00:36 schreef Clint_Eastwood het volgende:
hierrrrrrrrrrrrrrr verder]]http://forum.fok.nl/topic/788281]]
Naja wel leuk gedaan hoor.quote:
shit waarom post ik hier zoveelquote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
We nemen gewoon het topic waarin het meest gepost is![]()
We hadden al een hekel aan je, maar dit maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef Clint_Eastwood het volgende:
BLAAT!!!!!!
G e f e l i c i t e e r dquote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
Geheel off topic: ik ben al 24 uur gestopt met roken![]()
Goed hoor wijffie!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
Nouja en waarom had je dan een hekel aan me hequote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hadden al een hekel aan je, maar dit maakt het er niet beter op.
Dan mis je al 24uur wat...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
Nah, hete sex kun je vergeten. Roel durft nauwelijks met zijn handjes voorbij de schouders volgens mij.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef farceman het volgende:
Hummie : wat gebeurt er in deslaapkamer ? Laatste vingersessie?
mss aan nuecken? vingersessie? handjob? of weet ik watquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef farceman het volgende:
Hummie : wat gebeurt er in deslaapkamer ? Laatste vingersessie?
Goed van je zeg! Volhouden he! Voor je het weet is er alweer 'n weekje voorbijquote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
fluffy heeft zich laten ompraten door de queen. Ze gaan vannacht naat ergens vergezellen. Dido bij Naat dan en Roel wordt dan ook wachter over het vuurquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef melke het volgende:
Ik dacht dat Roel de hele nacht zou opblijven. Solidair met Nathalie, ahhum...
coolquote:Op donderdag 8 december 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
Clint, als je deze nou als tag neemt. Hij is clickable.
[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/plaatson.gif]afbeelding][/url]
Soms ben ik echt een eikel zegquote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan mis je al 24uur wat...
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dan mis je al 24uur wat...
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
HAHAHAHAHA, nou lig ik weer onder mijn bureau van het lachen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/plaatson.gif]afbeelding][/url]
En dan doen Ingrid en Lieske zich afzonderen van de groep?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
fluffy heeft zich laten ompraten door de queen. Ze gaan vannacht naat ergens vergezellen. Dido bij Naat dan en Roel wordt dan ook wachter over het vuur
Bij mij is ie zo:quote:Op donderdag 8 december 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
blijkbaar, alleen Joost vergezelt Naat nog todat de moeheid hem fataal wordt. In de tussentijd zullen dido en roel ook wel klaar zijn en dan wisseling van de wachtquote:Op donderdag 8 december 2005 00:42 schreef melke het volgende:
[..]
En dan doen Ingrid en Lieske zich afzonderen van de groep?
Joost is een gereincarneerde middeleeuwse minnedichterquote:Op donderdag 8 december 2005 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Joost "ik bak nog even wat marshmellows en dan blijf ik bij je zitten totdat de vermoeidheid mij fataal word"
Wat zegt ie dat altijd weer zo mooi
Topquote:Op donderdag 8 december 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb die andere 2 zandkorrels gesloten
Hoewel geen vriendin... maar ze is er wel bijquote:Op donderdag 8 december 2005 00:43 schreef melke het volgende:
Arme Nathalie... Van je vrienden moet je het hebben he..
"Als ik er maar lang genoeg naar kijk, verandert dat zand vanzelf in een smurf".quote:
Ja ik heb de oude layout. User-ID onder de 1000, dan krijg je dat soort nostalgisch gedoe hè.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb die andere 2 zandkorrels gesloten
Heb je nou al vakantie dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]Mijn weekend is vanavond al begonnen.
![]()
![]()
Weet ikquote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik heb de oude layout. User-ID onder de 1000, dan krijg je dat soort nostalgisch gedoe hè.
Good old Liesquote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoewel geen vriendin... maar ze is er wel bij
[afbeelding]
Vergeet the Queen nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef melke het volgende:
En wie ligt er weer op z'n luie gat te niksen? Juist, Roel
Bijna!quote:
Huh? Fokforum dark heb ik. Geel,wit en zwart.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik heb de oude layout. User-ID onder de 1000, dan krijg je dat soort nostalgisch gedoe hè.
En ik vind die grijze layout maar doods.
Onder opties: fokforum_light kiezen. Dan heb je dat gezellige geel weer terug.![]()
Alsjeblief niet zeg!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef farceman het volgende:
Kunnen we die slaapkamer weer niet terughebben?
Je doet je best maar hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Bijna!![]()
Ja, zwak.
Maar ik mag van mezelf in de vakantie elke dag roken, dus dan maakt het niet zoveel uit als ik nu vast begin toch?![]()
Kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
Nathalie gaat NIET poepen zei ze net
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
De opdracht slaagt vast wel, en dan Nathalie onverwachts exit, omdat ze op nummer 2 staat in de tussenstand, en niemand meer voor haar belt.
Nathalie vertrekt,en stapt bij Ruud ik het karretje, haar bewoners 'Nathje is oke olee olee' zingend in de tuin achterlatend.
De niet opgemaakte Nathalie, komt verwilderd de studio binnen, met pisvlekken in haar broek, en erg vermoeid.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef farceman het volgende:
Kunnen we die slaapkamer weer niet terughebben?
Wat vals!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
De opdracht slaagt vast wel, en dan Nathalie onverwachts exit, omdat ze op nummer 2 staat in de tussenstand, en niemand meer voor haar belt.
Nathalie vertrekt,en stapt bij Ruud ik het karretje, haar bewoners 'Nathje is oke olee olee' zingend in de tuin achterlatend.
De niet opgemaakte Nathalie, komt verwilderd de studio binnen, met pisvlekken in haar broek, en erg vermoeid.
Ik heb de dark layout eens geprobeerd... maar blijf liever bij de silver versie. Vind ik mooier.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Huh? Fokforum dark heb ik. Geel,wit en zwart.
Was er een nog oudere lay-out dan?
Dat zal niet lang meer duren, hij voelde zich heel "debiel"quote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef Lamon het volgende:
Ik voel dat Joost nog ZO'N stukje verwijderd is van zeggen dat hij KOORTSIG is.
O gelukkig.quote:
Okee... op 1 voorwaarde... dat Dido er uit gaatquote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef melke het volgende:
Ik hoop echt dat Nathalie morgen nog mag blijven!
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dido is klaar! zeker
Bofkontquote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig.
Nog een week, dan kosten de marlborootjes een euro per pakje.![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... op 1 voorwaarde... dat Dido er uit gaat
Deal!! Want als Nathalie gaat krijg je alleen maar meer geklef. Geen leuke tv dus!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... op 1 voorwaarde... dat Dido er uit gaat
Ze moet juist gaan, ene hand de koffer, andere het zand en dan de twijfel of ze het weg gooit of toch nog vasthoudt tot de tijd om is.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:52 schreef melke het volgende:
Ik hoop echt dat Nathalie morgen nog mag blijven!
Wehehehequote:Op donderdag 8 december 2005 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze moet juist gaan, ene hand de koffer, andere het zand en dan de twijfel of ze het weg gooit of toch nog vasthoudt tot de tijd om is.![]()
Jezus, moet jij de honden niet uit gaan laten ( tot na BB5 graag)quote:Op donderdag 8 december 2005 00:53 schreef melke het volgende:
Ach neeee, krijgen we dat geklef weer.... Moet dat nou!
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze moet juist gaan, ene hand de koffer, andere het zand en dan de twijfel of ze het weg gooit of toch nog vasthoudt tot de tijd om is.![]()
Oeh...............quote:Op donderdag 8 december 2005 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
vast wel en naat lult het toch doorquote:Op donderdag 8 december 2005 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske begint nu een gesprek òver Roel, nu zelfs over Died en Roel, met Nathalie
Ze slaat vast wel weer diverse planken mis
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
Ik ga een hele heftige statement (voor mezelf) maken.
Ik wil dat Nathalie blijft.
Nooit verwacht dat ik dat nog zou zeggen, maar ineens zie ik potentie.
Ik ook! Wie wil jij dat er weg gaat?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
Ik ga een hele heftige statement (voor mezelf) maken.
Ik wil dat Nathalie blijft.
Nooit verwacht dat ik dat nog zou zeggen, maar ineens zie ik potentie.
Maar wel nadat ze eerst ja knikkend "ja, ja, ik begrijp het, ja echt"quote:Op donderdag 8 december 2005 00:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vast wel en naat lult het toch door
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Ik gaat plat![]()
Truste en tot morg in de live-uitzending![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Ik gaat plat![]()
Truste en tot morg in de live-uitzending![]()
![]()
ja ok dat is standaardquote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar wel nadat ze eerst ja knikkend "ja, ja, ik begrijp het, ja echt"
Hoezo? Welke honden?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jezus, moet jij de honden niet uit gaan laten ( tot na BB5 graag)![]()
Ik zeg liever wie er weggaat en dat is Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef melke het volgende:
Ik ook! Wie wil jij dat er weg gaat?
Zwetskous.....quote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef farceman het volgende:
Dido bijna niet te verstaan , maar ze heeft het over trouwen
Van de burenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:01 schreef melke het volgende:
Hoezo? Welke honden?
De laatste paar dagen zit ze op de rand van zichzelf te laten zien.quote:
Ik ga jou ook missuh!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Wanneer ben je hier voor het laatst? Dan kan ik me daar even mentaal op voorbereiden![]()
Oh hemel, zit er een nieuw batterijtje in haar tweede hersencel?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
De laatste paar dagen zit ze op de rand van zichzelf te laten zien.
Ze probeert gesprekken naar haarzelf te richten, ze probeert een mening over zaken te vormen.
Het is nog wat schuchter en beperkt, maar ik zie groei.
Ze wordt een laatbloeier.
Dit verteld mij iets, ben nog even aan het denken wat?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga jou ook missuh!!!![]()
Eventjes..![]()
![]()
Volgende week woensdag gaat m'n vliegtuig.
Maar ik doe nog wel een keer een BEW in een internetcafé.
ze hebben het volgens mij ook al over evt trouwenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:04 schreef ART het volgende:
Uit de flarden begrijp ik dat ze uitkijken naar de seks na BB.![]()
Als je dat tenminste kunt vinden in je roes van zon en drankquote:Op donderdag 8 december 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik doe nog wel een keer een BEW in een internetcafé.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh hemel, zit er een nieuw batterijtje in haar tweede hersencel?
Nah, volgens mij ving ik het woord 'vertrouwen' op, maar in welke context: geen idee.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hebben het volgens mij ook al over evt trouwen![]()
Niemand.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook! Wie wil jij dat er weg gaat?
Begin je nu al?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oh GVD, het is al één uur geweest![]()
vertrouwen is een belangrijk punt idd. Maar daar zal de rest naderhand ook wel bij inbegrepen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:07 schreef ART het volgende:
[..]
Nah, volgens mij ving ik het woord 'vertrouwen' op, maar in welke context: geen idee.
En je bent er nog steeds.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oh GVD, het is al één uur geweest![]()
Lees even terugquote:Op donderdag 8 december 2005 01:03 schreef melke het volgende:
Sorry maar waar slaat dit op?
Ow.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee ik begin niet, ik ga weg![]()
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee ik begin niet, ik ga weg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht even dat ik duizelig werd haha, maar wat een lieve smileyquote:
Over welke plaatjes stoor ik me dan percies? Stoor me alleen aan die tietenplaatjes. Maar ja, ben dan ook geen rukkertje.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lees even terug![]()
![]()
Alle bb series plaatsen mensen hier plaatjes van allerlei soort, en jij gaat je ineens storen aan bepaalde plaatjes.
Die moet je er gewoon bij nemen en als je dat niet aan staat snel overheen scrollen![]()
Lijkt me moeilijk als ♀ zijndequote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
[..]
Over welke plaatjes stoor ik me dan percies? Stoor me alleen aan die tietenplaatjes. Maar ja, ben dan ook geen rukkertje.
Denk dat ik daarom ook niets geef om naaktfoto's. Meisjes zijn minder visueel ingesteld hequote:
Ik ook niet, maar kan me er ook niet aan storen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
[..]
Over welke plaatjes stoor ik me dan percies? Stoor me alleen aan die tietenplaatjes. Maar ja, ben dan ook geen rukkertje.
Denk ik ook.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Je vergeet Nathalie. Maar Dido gaat morgen en dat weet ze, denk ik.
Ik ook niet, en kan er dan ook bovenstaan en niet teveel woorden aan vuil maken.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef melke het volgende:
Nee, ik ben niet zo'n tv mensquote:Op donderdag 8 december 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan me er ook niet aan storen.
Dan stoor jij je zeker heel de dag door aan (zeep)reclames op tv en in de bladen, tv-series etc etc. Is maar waar je je druk om maakt![]()
Je kijkt toch wel de reguliere uitzendingen van BB?quote:
Aquariumzand?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe heet dat "blauwe zand" eigenlijk? Ik ken dat spul wel komt me heel bekend voor
Wanneer? Ik volg je echt niet hoor. Heb in de vorige SC iets gezegd over die foto's heb je het daar over? Als je het over de opmerking van Roel en Dido hebt daar bedoelde ik de foto niet mee maar de stream.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kan er dan ook bovenstaan en niet teveel woorden aan vuil maken.
Laat het gewoon want uitsluiten lukt toch niet, en ik heb een schattige vrouw en die plaatjes niet nodig.
Maar je kwam over als een zwarte kousen kerk vrouw![]()
Deze week nog niet gezien nee. Kijk wel via het internetquote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel de reguliere uitzendingen van BB?
Volgens mij is het zand wat ze gebruiken om in glazen bakken een soort zandschilderingen te maken met verschillende kleuren.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe heet dat "blauwe zand" eigenlijk? Ik ken dat spul wel komt me heel bekend voor
Hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:10 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Je vergeet Nathalie. Maar Dido gaat morgen en dat weet ze, denk ik.
Maar daar dacht jij dus niet aan?quote:
Eerst eventjes wel maar toen kwamquote:Op donderdag 8 december 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar daar dacht jij dus niet aan?
Sjet en dit klinkt mij logischer in de orenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij is het zand wat ze gebruiken om in glazen bakken een soort zandschilderingen te maken met verschillende kleuren.
Juist ja, volgens mij kan je het ook verhitten of iets dergelijks....te lang terug enzoquote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij is het zand wat ze gebruiken om in glazen bakken een soort zandschilderingen te maken met verschillende kleuren.
Ik heb een aantal keren een post van je gezien die inderdaad over de tietenplaatjes gingen dat je dat niet waardeert.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef melke het volgende:
Wanneer? Ik volg je echt niet hoor. Heb in de vorige SC iets gezegd over die foto's heb je het daar over? Als je het over de opmerking van Roel en Dido hebt daar bedoelde ik de foto niet mee maar de stream.
haar vriendinnetje van de universiteitquote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef F4iTH het volgende:
Lieske weer met haar Eva...Who the fok is Eva?![]()
Een exit morgen is goed voor haar smoelenboek. Ik hoop dat de cappers er allemaal zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is niets mis mee, helemaal goed voor d'r eigen smoelenboek![]()
Slechte gewoonte, gewoon midden in gesprek te vallen zonder ff terug te lezenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Zonde.
Maar ik vergat Nathalie niet hoor, lees maar even terug.
Maakt me niet uit. Als ik het niet leuk vind zeg ik het gewoon. Als ik iets wel leuk vind zeg ik het ook. Zie het probleem eigenlijk niet zo. Ik voer actie tegen tietenplaatjesquote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keren een post van je gezien die inderdaad over de tietenplaatjes gingen dat je dat niet waardeert.
Ik bedoel te zeggen ( ik ben net een Lieske veel woorden, weinig doel)
Wat ik bedoel is: dit gebeurt al 5 BB's en maak je niet druk erover want stoppen doe je het niet![]()
![]()
Integendeel.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keren een post van je gezien die inderdaad over de tietenplaatjes gingen dat je dat niet waardeert.
Ik bedoel te zeggen ( ik ben net een Lieske veel woorden, weinig doel)
Wat ik bedoel is: dit gebeurt al 5 BB's en maak je niet druk erover want stoppen doe je het niet![]()
![]()
Ja, ze geeft haar mening!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:22 schreef Lamon het volgende:
Komop Nathalie, heb een beetje lef.
Geen ja, ja, maar er eens even goed tegenin gaan. Je kunt het.![]()
Die is al aardig boven zijn theewater aan het gerakenquote:
Jezuss.... Gert weer over Lieske met haar sneue kutquote:Op donderdag 8 december 2005 01:24 schreef Gert het volgende:
Jezuss...... Lieske wéér over Roel met z'n ochtendhumeur.![]()
Sneue kut.
Ja, maar...............ik maak geen zin af enzoquote:Op donderdag 8 december 2005 01:27 schreef Lamon het volgende:
Nathalie.
Kom nou. MENING!! Doe nou. Geen ja, maar NEE.
Ik had laatst een blote Joost... maar daar maakte ik geen vrienden mee hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 01:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Lieve melke, ik ook vrouwtje doe toch ongelooflijk me best om tietuh caps te maken,waarom? omdat ze zeldzaam zijn! dus maak ik ze ook en probeer ook de blote mannen te cappen ook hoor!!!
yup, kan lieske ff nie meer horen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
Volgt iemand nog de stream op het bubbelbad met duimende Ing en meelullende Joost![]()
Veel plezier, mij kan een naakte bewoner niet echt boeien hoor. Wat heeft het nou voor 'n toegevoegde waarde? Wow tieten, goh, leuk en nu?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Lieve melke, ik ook vrouwtje doe toch ongelooflijk me best om tietuh caps te maken,waarom? omdat ze zeldzaam zijn! dus maak ik ze ook en probeer ook de blote mannen te cappen ook hoor!!!
Als ik die zie zal ik het niet laten om te postenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en probeer ook de blote mannen te cappen ook hoor!!!
Welnee, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
Volgt iemand nog de stream op het bubbelbad met duimende Ing en meelullende Joost![]()
zien, kunnen we vrienden worden dan??quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had laatst een blote Joost... maar daar maakte ik geen vrienden mee hoor
Das nou een vraag waarvan ik vrees dat ik het antwoord niet wil horen...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
[..]
Veel plezier, mij kan een naakte bewoner niet echt boeien hoor. Wat heeft het nou voor 'n toegevoegde waarde? Wow tieten, goh, leuk en nu?
Misschien niet, maar Lieske is gewoon mooi om naar te kijken, vind ik. Mooi lijfquote:Op donderdag 8 december 2005 01:31 schreef melke het volgende:
[..]
Veel plezier, mij kan een naakte bewoner niet echt boeien hoor. Wat heeft het nou voor 'n toegevoegde waarde? Wow tieten, goh, leuk en nu?
Heb hem al van de hd gemept... sorry... maar hij moet nog wel ergens in een SC staan.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zien, kunnen we vrienden worden dan??![]()
Je mist anders wel een zingende Naat "brandend zand"quote:Op donderdag 8 december 2005 01:30 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
yup, kan lieske ff nie meer horen.
Ja en daar hebben we Dropkick weer, die meteen in het geweer komt zodra Lieske aangevallen wordt. Enzovoorts..quote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Jezuss.... Gert weer over Lieske met haar sneue kut
Waar ga je die dan cappen??quote:Op donderdag 8 december 2005 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik die zie zal ik het niet laten om te posten![]()
Al was het alleen maar om te bewijzen dat Roel geen kleintje heeft![]()
![]()
![]()
Ik val er zelf bijna van in slaapquote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Bartoli het volgende:
naat is alvast aan het oefenen voor als ze kinderen heeft. Kan ze die in slaap zingen en wiegen
OW! nou moet ik hem toch weer aanzetten.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je mist anders wel een zingende Naat "brandend zand"![]()
ja daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 8 december 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik val er zelf bijna van in slaap![]()
Dan heb ik um vast al eens gezienquote:Op donderdag 8 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb hem al van de hd gemept... sorry... maar hij moet nog wel ergens in een SC staan.
Die kans is groot jaquote:Op donderdag 8 december 2005 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan heb ik um vast al eens gezien![]()
![]()
![]()
Waar komen jullie toch vandaan,quote:Op donderdag 8 december 2005 01:36 schreef Bartoli het volgende:
naat is alvast aan het oefenen voor als ze kinderen heeft. Kan ze die in slaap zingen en wiegen
Ik heb er in het begin 1 gezien in slappe toestand, maar weet je wel hoe die dingen kunnen groeien?quote:
He he eindelijk praten we ergens over.Maar het gaat mij niet alleen om Lieske hoor,en ik begrijp je standpunt ook goed,maar wat mij stoort is dat het van beide kanten komt dus niet alleen van Lieske,maar ook van de kant van Roel die Lieske er ook steeds doorheen haalt.Die 2 hebben een haat liefde verhouding,en Dido zei het vanavond bij de kaarten heel goed:Jullie moeten alletwee eens stoppen met die onzin.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en daar hebben we Dropkick weer, die meteen in het geweer komt zodra Lieske aangevallen wordt. Enzovoorts..
Maar ik vind het wel bedenkelijk van Lieske, dat ze zo'n luttel incidentje van nog geen vijf minuten maar steeds aan het uitmelken is om Roel zwart te kunnen maken. Ik snap het wel, ze hebben niet veel meer om over te lullen in dat huis zo langzamerhand. Maar Lieske deed dat de eerste maanden nooit. Sterker nog: tot twee weken geleden gunde ik mede daarom Lieske een plaats in de finale. Maar sinds haar "vriendschap" met Chantal is er iets heel erg ten negatieve veranderd bij Lieske. Jammer.
Mijn vorige sig!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaan jullie met die muts naar bed?
Ja, die wordt niet afgezet!
Mss dat het reguliere publiek (die dus alleen de TV uitzendingen kijkt) het ook doorkrijgen en Lies eruitmeppen morgenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:40 schreef ART het volgende:
Lieske is een kutkind. Lijkt me overduidelijk na vandaag.
Veel te genuanceerd!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:41 schreef Dropkick het volgende:
[..]
He he eindelijk praten we ergens over.Maar het gaat mij niet alleen om Lieske hoor,en ik begrijp je standpunt ook goed,maar wat mij stoort is dat het van beide kanten komt dus niet alleen van Lieske,maar ook van de kant van Roel die Lieske er ook steeds doorheen haalt.Die 2 hebben een haat liefde verhouding,en Dido zei het vanavond bij de kaarten heel goed:Jullie moeten alletwee eens stoppen met die onzin.
Ja en Dido is een verwent nest.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:40 schreef ART het volgende:
Dat het geen topvrouwtje was, is al wat langer duidelijk, hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:40 schreef ART het volgende:
Moet dat niet zijn:quote:
Waar zitten die twee walgvogels eigenlijk?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja en Dido is een verwent nest.
Roel is een klote kraker
Ingrid is een vleeseter (van haar eigen mond binnenkant)
Nathalie is een gremlin (met een calimero stem)
Joost is een adhd figuur![]()
Hier een betere dan... cap van Regenworm. Ik kon de mijne niet zo gauw vinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_104_000.jpg]afbeelding][/url]
Deze was ik ook zo blij mee
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:44 schreef mazaru het volgende:
Waar zitten die twee walgvogels eigenlijk?
Liggen in bed.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
klef en bef in de slaapkamer.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag hoor, als ik wist wat je bedoeldequote:Op donderdag 8 december 2005 01:44 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn:
Tuut, tuut, tutututu, tuut, tuut, etc.
Ja zing maar na!
Ja, Ja, jajajaja, ja, ...
En nu de tweede stem!
Ja, ja, jajajaja, ja, ...
En nu allemaal!
Ja, Ja, JAJAJAJA, Ja, ...
Das een hele mooiequote:Op donderdag 8 december 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier een betere dan...
[afbeelding]
Volgens mij liggen ze weer eens in bedquote:Op donderdag 8 december 2005 01:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Die zijn aan het nixen
na na na nathalie,quote:Op donderdag 8 december 2005 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag hoor, als ik wist wat je bedoelde![]()
En Naat is brilsmurf, geen gremlin geen calimero maar Brilsmurf![]()
Lieske heeft goeie tieten...KLAARquote:
me2quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Ik vind Nathalie en Lieske wel leuk zo samen
En morgen zegt Nathalie tegen Dido...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef melke het volgende:
Ik vind Nathalie en Lieske wel leuk zo samen
Ze is ruimdenkendquote:Op donderdag 8 december 2005 01:49 schreef Gert het volgende:
Beeegh... Nathalie is zich echt aan het inlikken nu bij Lieske.
Naar aanleiding van de verwijten dat ze met iedereen meelult en niet snel een eigen mening formuleert. Zegt Naat ineens tegen Lieske (die ze haat): "Als je wilt weten wat ik ergens van vind dan moet je het gewoon vragen hoor."![]()
Bah. Doorzichtig taktisch spel, niveauloos en beschamend.
TLWquote:Op donderdag 8 december 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓-welterustbericht-▓▒░
Ik ga vannaar
Dus doei!
ze is pas 19 dan moet dat ook nog hequote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske heeft goeie tieten...KLAAR![]()
Dat vond ook iedereen eergisteren toen Lieske met Roel was,maar zodra hun wegen zich weer gaan scheiden gaat het elkaar zwart maken weer gewoon door.quote:
Trustequote:Op donderdag 8 december 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
░▒▓-welterustbericht-▓▒░
Ik ga vannaar
Dus doei!
Net zoals Roel deed dus.. Nee denk niet dat ze dat doet. Ze zal er wel iets van zeggen, maar denk niet zo slecht als Roelquote:Op donderdag 8 december 2005 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En morgen zegt Nathalie tegen Dido...
Pffffffffffff die Lieske was me een partij saai en irritant. Het is dat ik mijn handen niet vrij had.
net of lies zo perfect isquote:Op donderdag 8 december 2005 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Gelukkig hebben ze Dido de opdracht niet gegeven... mevrouw onhandingheid
Ach,,,ja, weet je, in principe is het woord lul relatief positief.. (die theorietjes van haar zijn ook zo schattig)quote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
Lies gaat weer in haar totally ass ned-eng taaltje, you know![]()
Lieske is een heel leuk meisje, alleen moet je haar niet horenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
Lies gaat weer in haar totally ass ned-eng taaltje, you know![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lieske is een heel leuk meisje, alleen moet je haar niet horen![]()
Ik ken haar alleen van de caps![]()
Ing heeft een toplijf maar neptieten...-10, wat mij betreftquote:Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De mooiste tieten zijn van ingrid shrijf je zoals je het zegt inkrid, maar wat een lijf heeft dat wijf
Haar tepels zijn eigenlijk iets te klein voor een vrouw, ik heb mijn twijfelsquote:Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De mooiste tieten zijn van ingrid shrijf je zoals je het zegt inkrid, maar wat een lijf heeft dat wijf
Maar de peer valt nooit ver from the boatquote:Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ach,,,ja, weet je, in principe is het woord lul relatief positief.. (die theorietjes van haar zijn ook zo schattig)
Ze kan eens in gedachten zitten, wie niet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |