- Het oplossen van persoonlijke problemen, en dat gaat verdomme lukken - Afstuderen - Optreden met een voltallige band (ik ben bezig om er 1 bij elkaar te krijgen) - Meer geld verdienen - Eindelijk mijn rijbewijs halen (desnoods met lening)
En wellicht de liefde van mijn leven vinden.
Ow fuck, dit past meer in het lijstje goede voornemens.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
Ik verwacht niets; je krijgt verdomme niets in je schoot geworpen, werken zul je, en hard ook!
Ik hoop:
- alle tentamens te halen in januari - geselecteerd te worden voor een uitwisseling naar de VS - genoeg geld bij elkaar te sprokkelen voor die uitwisseling - een universiteit te vinden in de VS waar ik ook Spaans en Fins kan studeren - op studiereis te kunnen gaan naar Finland (paar weekjes) - dat mijn relatie ook in 2006 voorspoedig verloopt - dat het goed blijft gaan met de studie van vriendjelief en van mijn zusje - dat mijn vader zijn baan houdt - dat mijn moeders gezondheid vooruit blijft gaan (ze heeft een jaar geleden borstkanker gehad en is dit jaar gerevalideerd)
Ik ga het nieuwe jaar in met m'n huidige vriendin en ik hoop dat 2006 een nog beter jaar gaat worden van ons Daarnaast hoop ik m'n bachelor af te ronden in december 2006
Owja, en ik hoop dat ik door kan sparen het komende jaar en dan m'n motorrijbewijs halen na de zomer (goedkope pakketaanbiedingen, want dan wil niemand het halen )
Allereerst op vrijdag 13 januari (ja leuk he ): Diploma halen Daarna skivakantie - In april maand amerika, van NY naar LA rijden en dan weer naar huis - Daarna baan zoeken - Thuis blijven wonen en stinkend rijk worden van m'n baan en daarvan (weer) een oude Amerikaan kopen (auto ja)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness... I won't go down in history, but I will go down on your sister... Freedom is just another word for missing someone... Satisfaction is the death of desire...
- Bij me vriend blijven - Propedeuse halen - Rijbewijs halen - Bijbaantje vinden - Minder tegenvallers dan dit jaar krijgen - Niet meer zo snel depri worden - Op vakantie naar de VS - Minder krap bij kas zitten - Meer gaan sporten
Ik verwacht een enorm druk jaar waarbij Angelics en mijn hobbyprojectje wat serieuzer wordt. De vooruitzichten zijn goed. Verder hoop ik dat ik meer tijd en rust heb voor mn sociale contacten en dat ik eindelijk kan beginnen aan mijn afslankdocu Super Shrink Me.
Verder hoop ik echt dat ik weer toekom aan schrijven, dat mis ik ook wel.