Klaar met je MBO-opleiding, en nu nog de MAVO?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:10 schreef Sport_Life het volgende:
- Verhuist!
NeE JoH VbO NatUuRlIJk!!!!1111quote:Op donderdag 8 december 2005 11:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Klaar met je MBO-opleiding, en nu nog de MAVO?
Jeetje, wat kut allemaal zeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Barb het volgende:
2005 was een erg zwaar jaar.
Al met al, een rukjaar. But, what won't kill you, will make you stronger,.
In 2006 verwacht ik niet al teveel veranderingen, behalve dan de WIA, met de nodige financiële gevolgen. Maar ongetwijfeld zal er weer iets goeds en leuks op mijn pad komen.
Gaat het beter worden en/of weet je hoe je dat gaat aanpakken?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef Party_P het volgende:
kutjaar, erger dan ik had verwacht. 1 en al onzekerheid wat dit jaar mij mee gaf. Korte pieken gevolgd door lange dallen
Klinkt echt kut, barb. Veel sterkte en succes voor 2006, het is je gegundquote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Barb het volgende:
2005 was een erg zwaar jaar.Ik ben in oktober 2004 ziek geworden en als gevolg daarvan heb ik heel 2005 thuis gezeten. Ik steven hard af op een WIA. Mijn relatie heeft mijn ziek-zijn niet overleefd. Enkele vriendschappen hebben het niet overleefd. Ik ben door mijn ziekte mijn leuke functie bij mijn werkgever kwijt en het is nog maar de vraag of ik überhaupt gedeeltelijk daar (anywhere) zal kunnen blijven werken. Financieel gaat het enorm ruk, want 2e ziektejaar = 70 % inkomen. Ik ben in een sociaal isolement terecht gekomen en mis echt een klankbord. Ik ben gedwongen mijn auto te verkopen (te duur) waardoor ik niet meer mobiel ben. Fietsen kan ik niet langer dan 10 minuten.
Al met al, een rukjaar. But, what won't kill you, will make you stronger,.
In 2006 verwacht ik niet al teveel veranderingen, behalve dan de WIA, met de nodige financiële gevolgen. Maar ongetwijfeld zal er weer iets goeds en leuks op mijn pad komen.
Ja, precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Same here. Alhoewel begin 2005 door die verbroken relatie eigelijk mn ogen open gingen en ik het toch wel lekker vond dat ik van hem afwas.
Gefeli!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:56 schreef B4CO het volgende:
2005, het jaar van mijn huwelijk!
[afbeelding]
Je wilt maar al te graag je eigen intelligentie promoten of niet flyinfox? Ga een hobby zoeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Klaar met je MBO-opleiding, en nu nog de MAVO?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |