Mooiquote:
Ik heb er iets van proberen te makenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Yeahinho, zou je ook eens naar mijn icoon kunnen/willen kijken?
[afbeelding]
Je mag je helemaal uitleven, alle credits zijn voor jou natuurlijk! Alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb er iets van proberen te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding] >> [afbeelding]
Beetje gepiel, maar tis gelukt!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:26 schreef jimjim1983 het volgende:
als je tijd hebt:
<--om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt vast geen kaas gegeten van frames enzo, anders had je dit niet durven vragenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Dank je!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je eventueel nog 'n beetje sneeuw kunnen toevoegen, of wordt 't daar niet mooier op?
1. het is Yeahinhoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef Zwaffel het volgende:
yeahino? zou je mijn achtergrond van het hondje wat duidelijker kunnen maken?
Zie huidge iconom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat heeft een achtergrond scherper maken,met toveren van doen?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
1. het is Yeahinhoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2. ik kan niet toverenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had je hoger ingeschatquote:Op donderdag 8 december 2005 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt vast geen kaas gegeten van frames enzo, anders had je dit niet durven vragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
m.a.w.: forget it...
Sorry dat ie zo snel gaat. Het gaat me veel te veel tijd kosten als ik em moet ombouwen naar het normale tempo.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef LadyS het volgende:
wil iemand wat moois voor mij maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<---
Vraag aan je vent of ie het even wilt doen, en je zult horen wat het met elkaar te maken heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
wat heeft een achtergrond scherper maken,met toveren van doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zou ook heel graag een mooi kerst usericoontje willenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
ondertitel?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef Natalie het volgende:
(ik gooi je iig in m'n ondertitel als dank natuurlijk)
Dat kan, heel simpel zelfsquote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zou graag voor na kerstmis wat dwarrelende sneeuw willen op deze (winterse versie dus)... als dat niet al teveel werk is...
[afbeelding]
Kan eigenlijk niet, maar de vis is toch niet echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
Dat kan, heel simpel zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
(Designer)quote:Op donderdag 8 december 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ondertitel?
Kopp em om met een fatsoenlijke tag!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo dan misschien?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
Kan iemand bij de mijne blauwe of roze vlokjes doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
witte vallen niet zo op.
Of een iets andere kleur achtergrond, mag ook.
[afbeelding]
Cool, maar dat linkje werkt alleen voor crewquote:Op donderdag 8 december 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
(Designer)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op donderdag 8 december 2005 20:15 schreef Tha_T het volgende:
Als ik zeik moet je het zeggen maar kan er aan sneeuwbal tegen de rechterkant van mijn icon gegooid worden?
[afbeelding]
Dat is de link die in die tag zou staan.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Cool, maar dat linkje werkt alleen voor crewom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat houdt het inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het heeft niet echt haast zeg maarquote:Op donderdag 8 december 2005 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Geen idee hoe ik dat 1-2-3 moet doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo dan?quote:
IKquote:Op donderdag 8 december 2005 23:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het heeft niet echt haast zeg maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. En daarnaast heb JIJ deze icon in elkaar gezet voor meJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop