Heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
toegeveogd
en nu moet ik er vandoor
betaling etc regelen we morgen wel
Roolio ook gefeli met je lenzen etc
MSN = Rohandi [a] hotmail.com
Ik ben nu met je aan het praten op msnquote:Op woensdag 21 december 2005 08:36 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
mail me je betalingsgegevens enzo
lijkt me wel handig
en ik zou het liefst de komende dagen de cam in bezit willen hebben vanwege de komende kerstfeestjes
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 21 december 2005 18:39 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Ik ben nu met je aan het praten op msn![]()
In principe zijn de lensen etc voor Roolio, indien deze deal niet doorgaat zal ik het je meldenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:07 schreef Steven184 het volgende:
Zijn de lenzen nog beschikbaar?
nig niks gehoord van hemquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:03 schreef MmadviewW het volgende:
Roolio, bel je btw even?
Doe ik! Vandaag ben ik treouwens brak en stap ik iet op de trein. Het zal dus waarschijnlijk morgen worden. Mijn excuses..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:03 schreef MmadviewW het volgende:
Roolio, bel je btw even?
Die is aan Roolio verkochtquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:25 schreef Nachtdier het volgende:
Hmm, is die 256mb SD al verkocht of niet? Zoja, mogelijk jammer. Zoniet, wat wil je ervoor hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |