abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32948566
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:20 schreef Radegast het volgende:
Tegen Milan en Juventus is Ajax kansloos. Tegen Barcelona ook.

Ik hoop op Villarreal of Internazionale.
Inter hebben we trouwens ook nog een appeltje mee te schillen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 december 2005 @ 16:52:57 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32948588
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

In de vergelijking met AFC komt het erop neer waar je meer waarde aan hecvht: EPL of Europa Cup. Ik hecht dan mer waarde aan de EPl, aangezien je daar minder kans hebt op incidentele successen.
Maar je hebt het over een Europese topper, en niet over een topper in de PL. Dan moet je het dus vergelijken op de Europese resultaten. Geen enkele Britse ploeg heeft deze eeuw (of de vorige) zoveel Europese prijzen gewonnen als LFC.
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:

En bij Lyon was het minder de structurele kwestie: volgens mij hebben die op dit moment een beter en vooral aanvallend beter renderend team dan jullie.
Da's nog moeilijk te zeggen lijkt me. LFC heeft in ieder geval een betere trainer
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_32949548
quote:
Maduro maand uit roulatie

Uitgegeven: 9 december 2005 17:15

AMSTERDAM - Trainer Danny Blind van Ajax kan dit jaar waarschijnlijk niet meer over Hedwiges Maduro beschikken. De middenvelder raakte woensdag tegen Arsenal aan zijn rechterenkel geblesseerd. Onderzoek in het ziekenhuis leerde dat de banden in het bewuste gewricht verrekt zijn.

Maduro mist waarschijnlijk de wedstrijden van Ajax tegen Vitesse, NAC, Eindhoven (beker), FC Groningen en Heerenveen. Zdenek Grygera ontbreekt alleen zondag tegen Vitesse. De Tsjech blokte tegen Arsenal een schot van Thierry Henry met het hoofd. Hij heeft een hersenschudding.

bron: nu.nl
Shit.
pi_32949612
Urby en Charisteas terug in de selectie.

Tegen Vitesse:

Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Juanfran
Galasek - Sneijder - Urby
Rosales - Rosenberg - Babel

Denk / Hoop ik.

Blind:
quote:
'Juanfran brengt de routine die een flink deel deze spelersgroep mist. Hij grijpt situaties aan om te temporiseren, om rust te brengen en de druk weg te nemen. Ik geloof niet dat ons publiek altijd begrijpt hoe belangrijk dat is. Juan speelt gewoon zijn wedstrijden en raakt nergens van in de war. Daaraan zie je dat hij 29 jaar is en ervaring heeft als Spaans international.'
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32949669
quote:
Zlatan: 'Ajax was ideale tussenstap'

Volgens Zlatan Ibrahimovic was zijn Ajax-periode de ideale tussenstap naar zijn huidige werkgever Juventus. Dat zegt de Zweedse superster deze maand in een interview met De Ajacied. Hij heeft zijn Amsterdamse periode als zeer leerzaam ervaren.

"Ik was bij Ajax erg jong waardoor ik veel geleerd heb. We werden twee keer kampioen en wonnen een keer de beker. Daar ben ik trots op. Het was voor mij de ideale tussenstap", aldus Ibrahimovic.

Toch heeft de aanvaller ook enkele negatieve kanten van Ajax ervaren. '"Bij Ajax vinden ze het belangrijker dat je om één uur aan tafel zit en eet smakelijk tegen elkaar zegt, dan dat je nog vijftig vrije trappen neemt op het trainingsveld. Ook speel je erg veel kleine wedstrijden."

Ook zijn samenwerking van ex-trainer Ronald Koeman verliep niet vlekkeloos. "Hij moet spelers belangrijker maken dan ze zich voelen. Als Koeman het gevoel kreeg dat een speler groter werd dan hijzelf, dan zorgde hij dat dat veranderde."
pi_32949731
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef Jajong het volgende:
Urby en Charisteas terug in de selectie.

Tegen Vitesse:

Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Juanfran
Galasek - Sneijder - Urby
Rosales - Rosenberg - Babel

Denk / Hoop ik.

Blind:
[..]
Ik ben blij met de reactie van Blind. Van mij mogen ze de optie tot koop lichten (alleen moet er natuurlijk wel rekening gehouden worden met transfersom/salaris). En dan Urby doorschuiven naar het middenveld
pi_32949744
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef Jajong het volgende:

Blind:
[..]
Hoezo ziet het publiek het niet? Ik had hem allang opgesteld Danny!
Houd van een lijntje.
pi_32950064
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Hoezo ziet het publiek het niet? Ik had hem allang opgesteld Danny!
Je haalt me de woorden uit mijn mond. Blind heeft hem pas 1 keer opgesteld en nu zegt hij opeens dat hij belangrijk is. Waarom heeft hij hem dan niet eerder opgesteld
pi_32950096
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit mijn mond. Blind heeft hem pas 1 keer opgesteld en nu zegt hij opeens dat hij belangrijk is. Waarom heeft hij hem dan niet eerder opgesteld
Jij bent ECHT een Ajax-fan.
pi_32951362
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent ECHT een Ajax-fan.
Laten we het gewoon even over Ajax hebben en niet over kakkerlakken in ontkenningsfase

Die zijn uberhaupt niet interessant en krijgen veel te veel aandacht.
pi_32951544
Juanfran is een echte aanwinst vind ik. Beetje z'n eigen schuld dat ie nu pas in de basis staat, die schorsing was niet erg handig van hem.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:11:24 #212
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32951628
Wat laat Nigel zich kennen na de laatste opmerkingen. Kom niet aanzetten met het gehuil van "ze komen te laat". En maar roepen dat je een echte ajaxied bent, maar de nieuwe staf geef je geen kans. Heb dan gewoon het lef om te zeggen dat je meer geld wilt hebben dan Ajax kan betalen. Schijnheil...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32951690
Nigel is een goede kerel, voelt zich gewoon genomen door Ajax. Nooit vergeten, deze jongen.

En de makkelijkste opponent is goed beschouwd Inter, maar ik heb liever geen Italianen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:14:48 #214
82589 S-Two
barba macacu
pi_32951701
Ik heb ook het idee dat De Jong straks in het rijtje Seedorf, Kluivert, Bogarde gaat vallen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32952934
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:14 schreef S-Two het volgende:
Ik heb ook het idee dat De Jong straks in het rijtje Seedorf, Kluivert, Bogarde gaat vallen
Wat bedoel je?

dat ie straks 3x de Champions League wint? topscoorder van oranje wordt? of een megacontract aangeboden krijgt?
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:20:10 #216
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32953341
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef 2Drix het volgende:
Wat bedoel je?

dat ie straks 3x de Champions League wint? topscoorder van oranje wordt? of een megacontract aangeboden krijgt?
Of dat ie straks geen penalties meer raak schiet, op z'n 25e al over z'n hoogtepunt heen is, of een bankzitter bij een grote engelse club word om z'n immer groter wordende sieraad-collectie te kunnen financieren.

het kan echt alle kanten op ja
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:32:54 #217
82589 S-Two
barba macacu
pi_32953712
Toen ik op invoeren drukte dacht ik ook al dat het niet echt duidelijk was . Ik bedoel meer dat het de kant op gaat van: problemen met iedereen en bij elke club, geld boven een basisplaats verkiezen e.d..

Ik hoop voor hem dat hij gaat slagen in het buitenland, maar hij is de laatste paar dagen echt sterk in mijn aanzien gedaald.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:44:00 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32957475
quote:
Maduro maand uit roulatie

Uitgegeven: 9 december 2005 17:15

'Neerlands grootste poel des verderfs' - Trainer Danny Blind van ojox kan dit jaar waarschijnlijk niet meer over Hedwiges Maduro beschikken. De middenvelder raakte woensdag tegen Arse-anal aan zijn rechterenkel geblesseerd. Onderzoek in het ziekenhuis leerde dat de banden in het bewuste gewricht verrekt zijn.

Maduro mist waarschijnlijk de wedstrijden van ojox tegen Vitesse, NAC, Eindhoven (beker), FC Groningen en Heerenveen. Zdenek Grygera ontbreekt alleen zondag tegen Vitesse. De Tsjech blokte tegen Arsenal een schot van Thierry Henry met het hoofd. Hij heeft een hersenschudding.
Wow
A.M.A.B
pi_32957736
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wow
Waar slaat dit op
pi_32958287
quote:

[..]

Wow
Tof joh.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32959200
quote:

[..]

Wow
Loser
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:05:50 #222
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32959597
quote:

[..]

Wow
Een kinderhand is gauw gevuld...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32959934
Een maand is best lang maar toen ik in de herhaling die enkel nog eens zag valt het gelukkig mee. Zie bijvoorbeeld de blessure van Van Der Vaart, die is er met zijn enkel 2 a 3 maanden uit.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:18:19 #224
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32959979
quote:

[..]

Wow
Ik zie een kikker
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:19:28 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32960027
quote:

[..]

Wow
Loser.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')