Arsenal B > Feyenoord Aquote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 wedstrijden gewonnen en de arrogantie straald er al weer vanaf![]()
Edit: 1 wedstrijd gewonnen en 1 gelijk tegen het B elftal van Arsenal![]()
God man kerel, er wordt na een stuk of 10 wedstrijden eindelijk weer een beejte aardig gevoetbald, laat ons een keer positief zijn. We hebben er gewoon vertrouwen in dat het weer goed komt. Want wij zijn Ajax, de beste!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 wedstrijden gewonnen en de arrogantie straald er al weer vanaf![]()
Edit: 1 wedstrijd gewonnen en 1 gelijk tegen het B elftal van Arsenal![]()
Met je meegaat . . . . hand in handquote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef zjroentje het volgende:
Ik hou het voor gezien. Tegen zo'n overweldigende stupiditeit ben ik zelfs verloren.
Maar het is geen ingespeelt team, dat zag je gister duidelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:36 schreef mr_cucumber het volgende:
Arsenal B of niet, lijkt mij dat al die spelers (op die Larsson na waarschijnlijk) bij de top 3 in Nederland gewoon een basisplaats zouden hebben als ze er zouden spelen. Dus zulke ontzettende prutsers zijn het ook weer niet.
3 volkomen waarheden in een klein zinnetje.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:19 schreef D1 het volgende:
Voor een supporter van een team dat Europees voetbal mag volgen op TV, net niet verloren heeft van RBC, en derde staat en dus gewoon playoffs gaat spelen, heeft onze DK wel een héél grote mond...
Ik ga voor het laatstequote:Op donderdag 8 december 2005 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou Dirkje doorhebben dat ie volkomen uitgeluld is of zou ie zijn stupiditeit nogmaals bewijzen en gewoon nog posten hier?
Je zou bijna denken dat het de echte Dirk Kuijt is die hier postquote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef Jajong het volgende:
Dirk Kuijt, net zo intelligent als de man waarnaar hij zich vernoemd heeft.
idd.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jou zou bijna denken dat het de echte Dirk Kuijt is die hier post
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich niet te goed voeld, maar dat hij met zijn kut situatie zit. Geen echte basisplek en de sfeer is ook niet al te best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |