deel ze ff uitquote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb m'n zelfgesmeerde (niet afbak) boterhammen gewoon bij me!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef _Cara_ het volgende:
Iemand al eens pannekoeken gemaakt van Oliebollenmix? Mijn ma vertelde dat je dan van die lekkere dikke sponzige pannekoeken kreeg... Dusssss... dat ga ik straks eens proberen..![]()
En dan de hele middag met een knorrend buikje zitten... Nee hoor...quote:
Jep!!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jep!!maar ik moet het toch ff proberen..
![]()
Fobofobie heet dat toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Chandler het volgende:
Ik haat angsten, daar krijg ik de kriebels van
* AirwiN bekijkt profiel van _Cara_quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]waarom ben je dan steeds aan het lijnen, nu eet je het er weer aan
Ben jij mal. . Ik wil er eentje proberen.. zoveel zal dat niet zijn..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]waarom ben je dan steeds aan het lijnen, nu eet je het er weer aan
Wat bedoel je te zeggen..? Te weinig INFO.?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN bekijkt profiel van _Cara_
Geslacht: Vrouw
![]()
die zijn ook niet te etenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
Één pannekoeken tip heb ik nog wel, ondanks het vroege tijdstip: koop géén kant en klaar magnetron pannekoeken.!
![]()
en wat doe je erop?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben jij mal. . Ik wil er eentje proberen.. zoveel zal dat niet zijn..![]()
Denk maar niet dat ik een hele stapel eet..![]()
Ook dat... ik probeerde nu meer een causaal verband aan te tonen tussen het gedrag en het geslacht...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je te zeggen..? Te weinig INFO.?![]()
die heb ik ook al eens geprobeerd, niet te pruimen. Ze btreken zo snel en zijn helemaal niet dik en sponsig..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
Één pannekoeken tip heb ik nog wel, ondanks het vroege tijdstip: koop géén kant en klaar magnetron pannekoeken.!
![]()
Ze zijn dan ook na 1 hap richting afvalbak gegaan,quote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn ook niet te eten
neeh lekker zelfgebakte
dikkere en flensjes
Euhm.. nog niet over nagedacht.....stroop!! hmmm lekker!!quote:
gelukt ?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat... ik probeerde nu meer een causaal verband aan te tonen tussen het gedrag en het geslacht...![]()
Klein beetje stroop, wat slagroom en poedersuikerquote:Op donderdag 8 december 2005 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. nog niet over nagedacht.....stroop!! hmmm lekker!!
Nou... ik moet zeggen. Ik heb eigenlijk totaal geen honger meer nu ik er een kop thee in heb zitten.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
ontbijt is overrated
Geen idee... Kun jij je er in vinden?quote:
Tja wat kan ik zeggen... ben waarschijnlijk typisch vrouw.. Ik heb me vanmorgen ook al 2 keer omgekleed.. de eerste keer had ik het te koud!!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat... ik probeerde nu meer een causaal verband aan te tonen tussen het gedrag en het geslacht...![]()
Ja dat wordt weer extra hard trainen dan..quote:
Je zit in ieder geval niet in de fase van ontkenning!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Tja wat kan ik zeggen... ben waarschijnlijk typisch vrouw.. Ik heb me vanmorgen ook al 2 keer omgekleed.. de eerste keer had ik het te koud!!![]()
(of misschien wel typisch Cara.. kan ook)
Een beetje zelfkennis is nooit weg..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit in ieder geval niet in de fase van ontkenning!![]()
ach een beetjequote:Op donderdag 8 december 2005 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Kun jij je er in vinden?
daar heb ik helemaal geen tijd voor het s'ochtendsquote:Op donderdag 8 december 2005 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja wat kan ik zeggen... ben waarschijnlijk typisch vrouw.. Ik heb me vanmorgen ook al 2 keer omgekleed.. de eerste keer had ik het te koud!!![]()
(of misschien wel typisch Cara.. kan ook)
Nou volgens mij zondig je niet zo vaak, dus de gevolgen zullen wel te overzien zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer extra hard trainen dan..![]()
Maar voor een pannekoek heb ik dat wel over..![]()
Dat zijn de ergste... Die nemen de pinpas/creditcard van de partner mee!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
* Ynske haar pinpas lekker thuis gelaten heeft
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou volgens mij zondig je niet zo vaak, dus de gevolgen zullen wel te overzien zijn..
hihi denk niet dat ie die aan me toe zou vertrouwenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste... Die nemen de pinpas/creditcard van de partner mee!
Misschien heb je nog cash? Dat zou mogelijkheden schepppen,quote:Op donderdag 8 december 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach een beetje
hoewel ik meer een probleem heb met uitverkoop
* Ynske haar pinpas lekker thuis gelaten heeft
Wat heb ik gemist over bh's?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:28 schreef Ynske het volgende:
behalve die bh dan, die blijft
ga je mee winkelen?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Misschien heb je nog cash? Dat zou mogelijkheden schepppen,.
Ik ga me nuttig maken,
euhm dat ik een nieuwe bh gekocht had, en dat ik daar heel blij mee wasquote:
quote:
Dan was dat vast niet zo'n vleeskleurige oma bh...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:30 schreef Ynske het volgende:
euhm dat ik een nieuwe bh gekocht had, en dat ik daar heel blij mee was
euhmquote:Op donderdag 8 december 2005 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was dat vast niet zo'n vleeskleurige oma bh...
Jij betaald?quote:
euhm wat gaan we dan kopen?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij betaald?
Ik heb namelijk geen cash, trouwens wel een pinpasmaar geen geld op de rekening.![]()
Check,quote:Op donderdag 8 december 2005 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm dat ik een nieuwe bh gekocht had, en dat ik daar heel blij mee was
Goeie keus! En met die afbeelding in gedachten ga ik me weer op het werk storten!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:31 schreef Ynske het volgende:
euhm
[R&P Slowchat] - nu met kotstherapie en verder
quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
geen idee eigelijk. Normaal doe ik dat pas als ik iets nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |