abonnement Unibet Coolblue
pi_32904761
ookal is er geen 2e prijs
Maar Ingrid is gewoon de eerlijkste normaalste bewoner , de rest is wat mee , of leugenaars of roddeltantes of ... en ga zo maar door

Ingrid
Punk !
pi_32904798
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
ookal is er geen 2e prijs
Maar Ingrid is gewoon de eerlijkste normaalste bewoner , de rest is wat mee , of leugenaars of roddeltantes of ... en ga zo maar door

Ingrid
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_32904861
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:46 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Je mag wel wat meer zeggen hoor
Punk !
pi_32905814
Eensch!!

Al vind ik wel dat Lieske dan samen met haar als laatste moet overblijven.. Al gaat dat niet zo gebeuren volgens mij, maar dat zou toch 't mooiste zijn. Eerst al die aanstellerige kwallebakken eruit
pi_32905836
ingrid

inspiratieloos en suf figuur.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32905844
en geen lekker lichaam.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32905916
De manier hoe ze Menno behandelde getuigd zeker van een prinsesje.

Rijp voor de psychiater is ze.
Viper 4 life
pi_32906011
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:21 schreef Showtime het volgende:
De manier hoe ze Menno behandelde getuigd zeker van een prinsesje.

Rijp voor de psychiater is ze.
och dat
Ja je moet toch keuzes maken tussen de bewoners
Punk !
pi_32906143
Nouuuuuuuu ze roddelde er vanmorgen anders ook bijhoorlijk op los hoor met Lies.
Maar ik mag haar ook wel, ze is alleen wat onzeker jammer genoeg
Groetjessssssss
  Moderator woensdag 7 december 2005 @ 23:32:13 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32906205
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:25 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

och dat
Ja je moet toch keuzes maken tussen de bewoners
Ja, als je het afstreep-principe toepast dan scoort Ingrid momenteel heel hoog, misschien wel het hoogst inderdaad.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32906223
Eigenlijk interesseert het me niet wie wint
De leukste en de ergste bewoners zijn eruit. Ehh, Dodo en Naat moeten nog ff vertrekken
Ingrid mag van mij winnen, Joost en Lieske ook. Roel niet
pi_32906361
Roel is echt een uit de kluiten gewassen baby zonder enige ruggengraad. Joost of Ingrid komen mi in aanmerking voor de hoofdprijs. Zijn de enigen die nog een beetje "echt" zijn
Lieske is een leuk wijf voor een dove man; pffff, wat kan dat kind langdradig zijn en wat graag luisterd ze naar haar eigen gezeik.Dido is gewoon een kapsonisteefje en Nathalie; tja, op de schoothoop ermee.
pi_32906400
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:30 schreef borduurtje het volgende:
Nouuuuuuuu ze roddelde er vanmorgen anders ook bijhoorlijk op los hoor met Lies.
Maar ik mag haar ook wel, ze is alleen wat onzeker jammer genoeg
dat is juist lief
de rest voelt zich te goed en zij niet
Punk !
pi_32906506
Ing of Joost...
pi_32907382
Dan maar Ingrid Bocaj! Mijn favo's zijn of vreselijk gekelderd of er al uit gestemd en ik gun het Ingrid gewoon! Zo onzeker die muts, ze snapt niet dat ze er nog inzit enzo, dus ja ik gun het haar van harte!!!
pi_32910966
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Frances het volgende:
Joost of Ingrid komen mi in aanmerking voor de hoofdprijs. Zijn de enigen die nog een beetje "echt" zijn
Vind jij Joost écht dan????????
Pfffffffffff nou ik niet hoor, niks echt aan. Hij weet écht zelf nog niet dat hij homo is, niet dat ik iets tegen homo's heb hoor.
En van Lies word ik helemaal horrendol hahahaa.
Van mij mag Ingrid of Roel winnen.
Groetjessssssss
  donderdag 8 december 2005 @ 08:10:05 #17
1464 ART
FOK!member
pi_32911033
Roel-Ingrid-Dido-Joost-Nathalie-Lieske.

In die volgorde.

Dus vanavond Lieske naar huis.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32911120
Toen gisteravond iedereen bijna bovenop Nathalie zat om te kijken naar wat blauw zand, was Ingrid de eerste die zei dat ze gewoon door moesten gaan met de normale gang van zaken. Deze meid heeft gewoon de grootste dosis gezond verstand van iedereen.
Lieske praat niet, ze zwalkt als een dronken straatmadelief om haar woorden heen.
  donderdag 8 december 2005 @ 09:49:09 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32912249
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Ing of Joost...
die ja
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32912264
Ze is geen licht maar iig wel een sympathiek meisje
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32913015
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef mighty_myte het volgende:
en geen lekker lichaam.
Hmmmmm die kont anders... maar Lieske is inderdaad lekkerder.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32913075
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Ing of Joost...
pi_32913117
Ik hoop ook op Ingrid of Joost
pi_32913241
Ook ik hoop dat Ing uiteindelijk wint.Zij zal er als enige beter van worden,en dan bedoel ik niet financieel,maar ik denk dat ze eindelijk van die vreselijke onzekerheid en het lage zelfbeeld afkomt.
Ik gun het haar dan ook het meest van allemaal.
pi_32913303
Ingrid als winnaar


Ik heb lang Joost als favoriet gehad, maar die begint me de laatste weken iets te veel mee te lullen met het drakerige groepje van Dido, hondje Roel en schaduw Nathalie.Die mogen van mij alledrie niet winnen!! Aaahhh lijkt me echt vreselijk

En als laatste 2 Ingrid en Lieske
  donderdag 8 december 2005 @ 10:53:21 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32913321
Ik ben ook helemaal pro-Ingrid, ze is echt gegroeid bij mij. Ze laat af en toe wat van haar karakter zien, en dat karakter bevalt me wel. Gewoon echt een beetje gek. Ze heeft ook humor, maar weet ook dat ze haar onzekerheden heeft. Soms komt ze hard over, maar dat vind ik juist ook wel leuk aan haar. Ja, ik gun haar de hoofdprijs.
pi_32913678
ik vind Ingrid echt lief
pi_32913817
Ingrid

Het is gewoon een top vagenees en die natte alie das nah een slecht voorbeeld .... waar is die joost van haar eigenlijk... en dat filmpje toen hij op dat dak stond is ook foetsie zou die der niet meer willen?????
Bedenk goed wat je met je laatste rollo doet :p
pi_32913848
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:49 schreef essie05 het volgende:
Ook ik hoop dat Ing uiteindelijk wint.Zij zal er als enige beter van worden,en dan bedoel ik niet financieel,maar ik denk dat ze eindelijk van die vreselijke onzekerheid en het lage zelfbeeld afkomt.
Ik gun het haar dan ook het meest van allemaal.
De onzekerheid van Ingrid is zo nep als haar tieten. Maar omdat ze blijkbaar iedereen hiervan heeft weten te overtuigen verdient ze wat mij betrefd de pot wel voor haar acteer prestatie. Hoop alleen wel dat ze nog ff meedeeld dat alles toneel spel was zodat ze iedereen nog ff voor lul zet.
Fok! de Roel(s)
pi_32913884
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:10 schreef ART het volgende:
Roel-Ingrid-Dido-Joost-Nathalie-Lieske.

In die volgorde.

Dus vanavond Lieske naar huis.
Vooruit kan me hier best in vinden.
Fok! de Roel(s)
pi_32914273
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:20 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Vooruit kan me hier best in vinden.
echt niet, vanavond gaat 1 van die irritante zeikwijven het huis uit (het liefst Dido maar NatteAlie mag ook wel).
you can't free a fish from water
pi_32914414
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:37 schreef Rammstein68 het volgende:

[..]

echt niet, vanavond gaat 1 van die irritante zeikwijven het huis uit (het liefst Dido maar NatteAlie mag ook wel).
ja en wie wil er nou in godsnaam dat Roel wint. Als iemand in mijn waardering gedaald is is het wel Roel, die zo slap achter Dido blijft aan lopen en die me iets te trots is op z'n 'intellectualiteit' .. .. bah.
pi_32914528
Ingrid mag van mij ook zeker winnen. Ingrid of Lieske graag. Joost kan ik ook nog mee leven....
Zolang het Tuttie en Hola niet worden en meneer beer die achter de honingkont van Hola aan blijft lopen.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:53:23 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32914607
Ingrid is momenteel de enige in het huis aan wie ik mij niet helemaal dood erger.. De rest mag van mij vertrekken dus vanavond wordt een topavond, hoe dan ook
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 8 december 2005 @ 12:09:20 #35
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32914948
Roddeltantes?? Ik denk dat ingrid 10 keer meer geroddeld heeft als Dido. Zij heeft het met Nathalie alleen over de gedachte dat er over haar geroddeld word. Onder roddelen versta ik dan langer dan een kwartier een persoon afbreken , iets wat met Chantal in het huis nog op bijna dagelijkse basis gebeurde. Maar goed, Ingrid mag van mij met Dido, Roel en Joost in de finale staan.
pi_32915037
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:19 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

De onzekerheid van Ingrid is zo nep als haar tieten. Maar omdat ze blijkbaar iedereen hiervan heeft weten te overtuigen verdient ze wat mij betrefd de pot wel voor haar acteer prestatie. Hoop alleen wel dat ze nog ff meedeeld dat alles toneel spel was zodat ze iedereen nog ff voor lul zet.
Ingrid mag van mij winnen, las nog een berichtje van jou in een ander Topic, dat ging over het niveau van de dames Natahalie en Dido, dat zou zo perfect zijn vertel mij eens welk niveau het niveau van gekke bekken trekken en een calimero stem opzetten, of de kakkerlak uithangen
pi_32919803
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Roddeltantes?? Ik denk dat ingrid 10 keer meer geroddeld heeft als Dido. Zij heeft het met Nathalie alleen over de gedachte dat er over haar geroddeld word. Onder roddelen versta ik dan langer dan een kwartier een persoon afbreken , iets wat met Chantal in het huis nog op bijna dagelijkse basis gebeurde. Maar goed, Ingrid mag van mij met Dido, Roel en Joost in de finale staan.
ingrid zei het ook in iemands gezicht zo eerlijk is ze wel en verder is ze ook gewoon toppie

en die dido das gewoon net als die natte alie en allebei achterbaks
zeiken over nomineren pfff het moet toch ... en dan gelijk zo zielig doen

ik hoop dat die natte alie wel het zand redt maar dat ze wel vanaaf als eerste weg gaat

roel nou das gewoon een nep macho die denk slim te zijn eerst met linda en lieske maar omdat linda er uit ging en lieske volgens de groep( door de groep werdt ze steeds genomineerd) niet tof was ( hij moest eens weten dat ze op nummer 3 staat) en dan dat verhaal dat ingrid niet mocht roken pfff gaat het over

lieske tja ze is jong en naief en onervaren met alles maar ja moet je haar dat kwalijk nemen ??

en joost eerst was die tof maar die gaan nu ook meelopen met die dido en roel en natte alie

dus ingrid mag van mij winnen
Bedenk goed wat je met je laatste rollo doet :p
  donderdag 8 december 2005 @ 18:16:20 #38
134434 Pimtendo
Man of the match
pi_32923806
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:31 schreef Nanananaaa het volgende:

[..]
Wat een hoop tekst om te zeggen dat je het ermee eens bent. Maar, je hebt gelijk hoor..
  donderdag 8 december 2005 @ 18:17:50 #39
15600 BB-King
Long live the King!
pi_32923842
Ingrid is me wel beter bevallen nadat Menno en Chantal eenmaal weg waren.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_32945396
Liever Ingrid dan Lieske, maar wat heeft Ingrid nou toegevoegd in het huis als je haar vergelijkt met de vrolijke, humoristische en door de hele groep geaccepteerde Joost , niets toch?
Als Joost niet in het huis had gezeten was ik een maand geleden al afgehaakt
Maar laat Ingrid dan maar 2e worden, Lieske gaat echt vervelen met dat puberachtige gedoe en al die foute (engelse) opmerkingen...
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:06:54 #41
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_32945796
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Liever Ingrid dan Lieske, maar wat heeft Ingrid nou toegevoegd in het huis als je haar vergelijkt met de vrolijke, humoristische en door de hele groep geaccepteerde Joost , niets toch?
Als Joost niet in het huis had gezeten was ik een maand geleden al afgehaakt
Maar laat Ingrid dan maar 2e worden, Lieske gaat echt vervelen met dat puberachtige gedoe en al die foute (engelse) opmerkingen...
Mooi gezegd als Joost er idd niet in zou zitten zou het wel heel
erg saai zijn en ja voor mij mag het dan ook Ingrid worden, erger
me toch ook wel eens aan Lies
pi_32945974
Uitslag zal worden:
Lieske op 1.
Ingrid op 2.
Ze kunnen beiden niet fatsoenlijk praten...
Ik zou het fantastisch vinden als Ingrid wint.
En als Lieske wint kan ik alleen maar lachen.
pi_32946223
Ach...zolang Naatje en Roeltje niet winnen! En Dido is al weg, dat scheelt.
pi_32946277
Ik vind Ingrid geen winnares. Ze is de nominaties ontsprongen doordat ze vrij neutraal is.
Ze blinkt wel uit bij de sportieve opdrachten, maar is verder vrij lui. Ze heeft hele periodes duimend op de bank doorgebracht.
Ik denk dat ze als ze geen relatie met Menno had gehad al lang was weggestemd. Die relatie en de nasleep daarvan heeft haar er ingehouden.

Ik vind Joost nu de enige die de overwinning verdient. Hij is van het begin af aan de animator van de groep en degene die de groep bij elkaar houd.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:18:53 #45
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32947701
Ik zou niet weten wie anders. Afgezien van die soms rare strapatsen met Menno is Ingrid steeds behoorlijk zichzelf geweest; in mijn ogen dus een fijne en leuke meid.
Ingrid is mijn favoriet.
'Beam me up Scotty'
pi_32948781
Check ook de poll op talpa.nl
Ingrid voor het eerst bovenaan met 27%, en terecht!
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:03:18 #47
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_32948818
Ben ik het helemaal mee eens.
En dan hoop ik dat Joost 2e wordt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_32949975
Ik Ga ook voor Ingrid, ze is niet dominant, denk dat dat ook de reden was dat je haar in een grote groep amper zag. De laatste weken zie je veel meer Ingrid en ik mag dat wel.
Goeie humor en de manier waarop ze van de week in *nette woorden* tegen Dido zei dat ze vanaf nu d'r bek moest houden over de nominaties.
---- gaat winnen
pi_32950325
Ze is nu inderdaad pas meer zichzelf, omdat iedereen die haar beinvloedde nu weg is.
Ze heeft zich steeds laten manipuleren door Rob en mee laten slepen in het geroddel door Chantal.
In die periode vond ik haar echt niet leuk. Met Menno was ze ook leuk, toen hadden ze ook steeds leuke geintjes.
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:15:51 #50
124789 superhero87
Playin my game
pi_32950386
Gister was ze echt schattig met haar hondje
pi_32951178
Iedereen vergeet hier hoe lullig ze okal weer deed tegen Menno?
pi_32951210
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef Taurus het volgende:
Eensch!!

Al vind ik wel dat Lieske dan samen met haar als laatste moet overblijven.. Al gaat dat niet zo gebeuren volgens mij, maar dat zou toch 't mooiste zijn. Eerst al die aanstellerige kwallebakken eruit
Daar ben ik het wel mee eens. Maar ik vindt eigenlijk dat ingrid niet moet winnen, ze is nogal saai
voor het programma eigenlijk. Het wordt wel steeds leuker, maar dat vooral doordat de rest gewoon zo walgelijk is. Op Lieske na natuurlijk.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:54:17 #53
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_32952674
Hoe dom ze af en toe overkomt maakt ze bij mij weer goed maar het zeer gevatte en scherpe humor.

Ik twijfel nog tussen Joost en Ingrid met Lieske als derde.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:58:45 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32952788
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')